اهمیت اخذ رتبه و رتبه بندی شرکت ، هزینه اخذ گرید و رتبه بندی

اهمیت اخذ رتبه و رتبه بندی شرکت

 

در این مقاله می ‌خواهیم اهمیت اخذ رتبه و رتبه بندی شرکت در رابطه با رتبه بندی شرکت ها و همچنین اخذ رتبه توسط آن ها توضیح دهیم. هزینه اخذ رتبه ۵ به مراتب کم تر از سایر هزینه رتبه های دیگر خواهد بود. لذا در این مقاله به هزینه رتبه بندی شرکت و نحوه رتبه بندی شرکت ها نیز توضیح خواهیم داد. به طور کلی در مقاله های گذشته ما این موضوع را بیان نموده ایم که شما می توانید با اخذ یک شرکت مشاور همانند شرکت الی ثبت به کاهش هزینه‌ های رتبه بندی شرکت خود را داشته باشید. همچنین شرکت علاوه بر این که می ‌تواند موجب کاهش هزینه های شما شود.

به طور کامل مدارک لازم برای رتبه بندی شرکت ها را به شما شرح داده و در تهیه این مدارک به شما کمک می کند. اگر شما با یک شرکت معتبر مثل شرکت الی ثبت رتبه بندی شرکت خود را پیش ببرید. مطمئناً در زمانی کوتاه به اخذ گرید خواهید رسید. به طور کلی دو دسته برای تقسیم نمودن هزینه های رتبه بندی نمودن شرکت ‌ها وجود دارد.

  • دسته اول از هزینه‌ ها و مخارج عملیاتی می ‌باشد که برای گرفتن و اخذ گرید بسیار مهم است.
  • هزینه دوم مربوط به سامانه ساجات می باشد.

چرا که شما در آخرین مرحله از رتبه بندی نمودن شرکت خود باید فیش مورد نیاز در این سامانه را واریز کنید. به طور کلی دو هزینه برای اخذ رتبه وجود دارد.

 

هزینه اخذ رتبه و رتبه بندی شرکت
هزینه اخذ رتبه و رتبه بندی شرکت

 

هزینه اخذ رتبه و رتبه بندی شرکت

 

زمانی که ما می گوییم شرکت الی ثبت می ‌تواند موجب کاهش هزینه اخذ رتبه ۵ توسط شما شود. در واقع در به بخش اول آن یعنی هزینه ‌های عملیاتی اشاره داریم. هزینه های عملیاتی در واقع همان هزینه هایی هستند که شما برای رسیدن به اخذ گرید و همچنین راهنمایی در راستای رتبه بندی کردن شرکت صرف می شوند. لذا اگر یک شرکت معتبر هم چون شرکت الی ثبت برای رتبه ‌بندی شرکت خود روی بیاورید و کاهش هزینه ها را پیش رو خواهید داشت.

معمولاً فیش موجود در سامانه سجاد برای همه شرکت ها یکسان می باشد. چراکه این سامانه تفاوتی برای رتبه بندی شرکت ها قائل نیست. اما هزینه دیگری که در راستای رتبه بندی شرکت و اخذ رتبه وجود دارد. هزینه ثبت کردن آگهی کثیرالانتشار کشور و همچنین تهیه مدارک و کپی های آن می باشد. معمولاً این هزینه نسبت به سایر هزینه ها بسیار اندک بوده لذا قابل توجه و چشمگیر نیست که بخواهیم آن را بیان کنیم. در رابطه با رتبه بندی شرکت ها سوال های بسیار زیادی وجود دارد که ما برخی از این سوال ها را در ادامه شرح خواهیم داد.

سوالات رایج برای رتبه بندی شرکت و اخذ رتبه اولین سوال در رابطه با هزینه رتبه بندی نمودن شرکت ها می باشد.

همه افراد در زمان رتبه بندی شرکت خود دارای اضطراب و استرس برای هزینه آن ها می باشد. لذا باید بدانید که هزینه ی رتبه بندی همان هزینه واریزی به سامانه ساجات و هزینه استخدام شرکت های مربوطه می باشد. سوال دوم در رابطه با شرایط برای اخذ رتبه و رتبه بندی کردن شرکت می باشد. همانطور که در مقاله های قبلی به آن اشاره نمودیم.

  •  داشتن عدم سوء پیشینه در شرکت و نداشتن هیچ محدودیتی در انجام فعالیت
  • عدم داشتن شغل های دولتی مربوط به ارگان های دولتی توسط هیئت مدیره و مدیران شرکت

و غیره. جزو این شرایط می باشد.

همچنین ما در رابطه با رتبه مشاور نیز بایستی توضیحاتی را داشته باشیم. این رتبه بندی در واقع با توجه به نیرو های انسانی حرفه ای و متخصص می باشد که دارای سابقه بسیار طولانی در زمینه مشاوره و مهارت های اجراییف اجتماعی، علمی، فنی و غیره باشند. شاخه‌ هایی برای این مشاوره در نظر گرفته شده که از آن ها می‌ توانیم به مکانیک، برق و الکترونیک، راه‌آهن، مقاوم‌سازی، مرمت کردن، هواشناسی پارک و فضای سبز و شاخه هایی برای رتبه پیمانکار اشاره نماییم.

 

کلام آخر در اخذ رتبه و رتبه بندی شرکت

 

در کلام آخر و نتیجه تمام توضیحاتی که در اهمیت اخذ رتبه و رتبه بندی شرکت به شما داده ایم. باید بدانید که شما به تنهایی نمی توانید به ثبت شرکت و اخذ رتبه بپردازید. چراکه همه این مسائل و همچنین مراحل اخذ رتبه و  نحوه رتبه بندی شرکت به تنهایی با موفقیت انجام نخواهد پذیرفت. شما باید یک راهنمای خوب و با تجربه داشته باشید تا بتوانید در کمترین زمان موفق اخذ گرید شوید. اگرچه ممکن است هزینه رتبه بندی و اخذ نمودن رتبه شما با استخدام شرکت راهنما کمی بیش تر شود اما شما می توانید سریع تر از چیزی که تصورش را می کنید.

به هدف خود برسید و نه تنها هزینه اخذ رتبه ۵ راه پرداخت نمایید، بلکه در آینده خیلی نزدیک به پرداخت هزینه برای اخذ رتبه یک شوید. لذا شما می توانید با توجه به هدفی که دارید از این شرکت کمک بگیرید و به زودی به رتبه ی مطلوب خود برسید. از همه مهم تری این که شما با استخدام شرکت الی ثبت می توانید هزینه های خود را به صورت چشمگیر کاهش دهید. تا به حال بهترین شرکت مشاوره در زمینه ی رتبه بندی شرکت و اخذ رتبه، الی ثبت می باشد.

 

5/5 - (2 امتیاز)
مشاوره رایگان