ثبت برند و ثبت شرکت توسط الی ثبت

ثبت برند و ثبت شرکت توسط شرکت های معروف

 

ثبت شرکت مقوله مهم است که در مقاله های پیشین نیز به آن پرداختیم. همان طور که گفته شد شما باید در زمان ثبت شرکت خود به طور کامل با تفاوت های شرکت های مختلف آشنا باشید و نکات مهمی را در رابطه با تاسیس شرکت و نحوه ثبت شرکت بدانید. اگرچه مراحل ثبت شرکت یک سری مراحل از پیش تعیین شده می باشد و شما در هر مرحله از آن باید اعمال خاصی را انجام دهید. اما با توجه به یک سری قوانین و نکات می توانید هزینه ثبت شرکت خود را کاهش دهید. برای مثال از جمله این قوانین ها استخدام یک راهنمای ثبت شرکت برای خود می باشد. ولی از شرکت های معتبر می توانند شما را در زمینه راهنمای ثبت شرکت و بیان شرایط ثبت شرکت یاری دهند.

از جمله این شرکت ها می توان به شرکت معتبر الی ثبت اشاره نمود. اما به طور کلی برای ثبت شرکت مسئولیت محدود و ثبت شرکت سهامی خاص شما باید آشنایی کاملی با نحوه تاسیس شرکت داشته باشید. این آشنایی کامل تنها با مطالعه در رابطه با شرکت ها و انواع آن ها صورت خواهد پذیرفت. به همین دلیل است که ما می خواهیم به تعریف هر یک از شرکت ‌های موجود در ایران بپردازیم. همانطور که در مقاله های گذشته نیز به آن اشاره نمودیم به طور کلی هشت نوع شرکت معتبر در ایران دیده می‌ شود که هر کدام با توضیحات خاصشان به شرح زیر می باشد.

 

ثبت شرکت تعاونی

اولین شرکت، شرکت‌ های تعاونی نام دارند. این شرکت‌ ها باید تمامی قوانین بخش تعاون را رعایت کنند. میزان سرمایه ای که اعضای شرکت در آن شرکت وارد می کند با میزان مسئولیتشان کاملاً برابر می باشد. ثبت شرکت سهامی عام و خاص و همچنین ثبت شرکت مسئولیت محدود دارای ویژگی های متفاوت تری نسبت به شرکت ‌های تعاونی هستند. برای پرداخت بدهی ها با توجه به سهم هر سهامدار پرداخت صورت می‌ گیرد. به طور کلی هر فرد که میزان سرمایه ای را وارد این شرکت می کند.

با توجه به آن میزان مسئول پرداخت بدهی ها می باشد. به طور کلی باید تمام سرمایه ها روی هم جمع شوند و در شرکت قرار داده شوند. در صورت پرداخت بدهی از این سرمایه ها بدهی پرداخت خواهد شد. شرکت های سهامی خاص و عام دارای شرایطی است به طوریکه افراد تنها با پرداخت ۳۵ درصد از کل سرمایه تاسیس می توانند برگه سهام داری خود را دریافت کنند. در واقع مواردی که که در بالا اشاره شد.

 

انواع شریک در ثبت شرکت

برخی از ویژگی های مهم این شرکت های مختلف می باشد. اما نکته بسیار مهمی که در ثبت شرکت ‌ها وجود دارد، نوع شریک می باشد. باید بدانید که ما دو نوع شریک داریم:

  1. دسته اول شریک های ضامن هستند
  2. دسته ی دوم شریف های غیر ضامن می باشند.

شریک ‌های ضامن مسئولیت پرداخت بدهی‌ های مازاد را دارند اما این در حالی است که شریک های غیر ضامن به میزان سهم خود از بدهی را پرداخت می ‌نمایند. آشنایی با انواع شریک ها و ویژگی های شرکت های مختلف می تواند به شما در راستای هزینه ثبت شرکت و مراحل تاسیس شرکت کمک به سزایی نماید.

 

بهترین ثبت برند و ثبت شرکت توسط الی ثبت
بهترین ثبت برند و ثبت شرکت توسط الی ثبت

 

بهترین ثبت برند توسط الی ثبت

 

برای ثبت برند، انتخاب برند مناسب مهم ترین عامل و بخش می ‌باشد. در این مرحله از مراحل ثبت برند شما باید نام برند تجاری خود را به گونه ای انتخاب کنید که بسیار تاثیر گذار باشد. انتخاب نام مناسب و خوبی برای ثبت برند تجاری یکی از عواملی است که می تواند باعث موفقیت ثبت برند شود. به طور کلی ما می ‌توانیم ثبت برند ملی و ثبت برند بین المللی را مشاهده کنیم. ثبت برند بین المللی بسیار مهم تر از ثبت برند ملی می باشد. چرا که شرایط ثبت برند بین المللی بسیار سخت تر می باشد.

هزینه ثبت برند بین المللی نیز بیش تر از نوع عادی آن است. برای ثبت برند و لوگوی خود به طور بین المللی باید با توجه به شرایط بین الملل رفتار کنید. زیرا ثبت علامت در خارج از کشور دارای شرایط دشوار تری نسبت به ایران می باشد.

 

البته ثبت برند بین المللی نیز خود به دو دسته به نام های

  1. ثبت بین المللی مادرید
  2. طبقات بین المللی برند

 

تقسیم خواهد شد. توضیح کامل هر یک از این عوامل در حوصله این مقاله نمی گنجد. لذا در مقاله های بعدی به توضیح کامل تری در رابطه با ثبت برند بین ‌المللی و ثبت برند در ایران خواهیم پرداخت. همانطور که گفته شد برای انتخاب برند مناسب شما باید مراحل زیر را دنبال نمایید.

  • انتخاب نام مناسبی برای برند
  • آشنایی با نکات مهم در ثبت برند
  • بررسی برند های نمونه و معروف
  • استعلام گرفتن برند ها برای آخرین مرحله که دچار شکایت برند های معروف و سایر برند ها نشوید.

 

با تمام توضیحاتی که در این مقاله داده شد، برای ثبت برند و ثبت شرکت شما باید همواره با انواعی از شرکت ها، شریک ها، سهام ها و غیره آشنا باشید تا بتوانید یک ثبت شرکت یا ثبت برند موفق داشته باشید.

 

5/5 - (2 امتیاز)
مشاوره رایگان