شرایط ثبت برند و ثبت شرکت

شرایط ثبت برند و ثبت شرکت با کمک الی ثبت

 

ثبت شرکت سهامی خاص موضوع مهمی است که در این مقاله ما می خواهیم به بیان آن بپردازیم و به طور کلی برای ثبت شرکت باید شما با انواع شرکت ها آشنا باشید.باید بدانید که شرکت شما در چه دسته ای از این شرکت‌ها قرار دارد اگر بخواهیم ثبت شرکت ها را به دو دسته کلی تقسیم کنیم باید بگوییم که شرکت ‌های تجاری و شرکت ‌های غیر تجاری دو دسته مهمی هستند که شما تاسیس شرکت خود را باید در در راستای آن ها انجام دهید. اما به طور کلی شرکت هایی با نام شرکت های زیر می ‌توانند به ثبت شرکت بپردازند.

به طور کلی شما در زمان ثبت شرکت خود و اقدام به شروع برای مراحل ثبت شرکت خود باید با تمامی این ثبت شرکت ها آشنا باشید. البته آشنا شدن با این ثبت شرکت ها امری بسیار دشوار است. لذا شما برای انجام و نحوه ثبت شرکت خود باید راهنمای ثبت شرکت داشته باشید. در مقابل پیشین به شما شرکت الی ثبت را معرفی نموده ایم که یکی از بهترین شرکت‌ ها برای راهنمای ثبت شرکت می باشد. لذا باید توجه داشته باشید که شرایط ثبت شرکت با توجه به نوع شرکت شما مشخص می گردد. به همین جهت د با شرکت ها و انواع آن ها آشنایی کامل را داشته باشید.

 

شرایط ثبت برند و ثبت شرکت
شرایط ثبت برند و ثبت شرکت

 

ثبت شرکت موضوعی

در این میان با می ‌توانیم شرکت های موضوعی را نیز مشاهده کنید. در واقع این شرکت‌ ها دارای یک محتوای مشخص و خاص هستند که قوانین خاصی برای این شرکت ها وجود دارد. به طور مثال می‌ توانید شرکت‌ های موضوعی را با نام ‌های زیر مشاهده کنید.

  • شرکت تبلیغاتی
  •  شرکت رایانه ‌ای
  •  شرکت گردشگری
  •  شرکت دارویی

ثبت شرکت های مختلف در ایران

همان طور که ما در این مقاله ذکر کردیم. آشنایی با انواع شرکت ها برای تاسیس شرکت و تعیین هزینه ثبت شرکت بسیار موثر است. اما می ‌خواهیم بدانیم که چرا باید برای ثبت شرکت با انواع این شرکت‌ها آشنا شویم. پاسخ به این سوال بسیار راحت می باشد. باید بدانید که شما باید با تفاوت شرکت ها آشنا باشید. چرا که با آشنا شدن  تفاوت ‌ها به طور کامل می ‌توانید شناخت درستی از تاسیس شرکت خود داشته باشید. همان طور که گفته شد شرکت ها می توانند دارای انواع مختلفی باشند. ما در ایران می توانیم هر شرکت با نام های زیر را مشاهده کنیم.

  1.  شرکت های تعاونی
  2.  شرکت های مختلط سهامی
  3.  شرکت های مختلط غیرسهامی
  4.  شرکت های سهامی خاص
  5. شرکت ‌های سهامی عام
  6.  شرکت های با مسئولیت محدود
  7. شرکت های تضامنی
  8. در آخرین دسته شرکت های نسبی

هر کدام از این شرکت‌ ها دارای ویژگی های خاصی می باشند. لذا در هنگام ثبت شرکت ها در هر نوع این ها شما با شرایط ثبت شرکت خاصی مواجه می شویم. سپس با توجه به این شرایط می ‌توانید یک انتخاب مناسب داشته باشید. در واقع آشنا شدن با این شرکت ها و تفاوت های آن ها می توانند به شما متناسب بودن آن ها را با شرایط شما مشخص گرداند. در مقاله های بعدی به ذکر تفاوت انواع ثبت شرکت ها خواهیم پرداخت. شما بیش تر با ثبت شرکت ها آشنا شوید.

 

اهمیت ثبت برند و ثبت شرکت با کمک الی ثبت

 

ثبت برند نیز دارای قوانین خاص خود می باشد. شما برای اقدام به ثبت برند تجاری خود باید در اولین مرحله با کارشناسان و افراد حرفه ای در زمینه ارتباط برقرار کنید. چرا که ثبت برند یا ثبت علامت بدون مشورت کردن کار بسیار نا معقولی است. ثبت برند و لوگو باید به طور کامل تحت نظر شرکت مخصوص به خود باشد. شما می توانید با مراجعه به اخذ رتبه الی ثبت ثبت برند خود بپردازید. اولین مرحله از مراحل ثبت برند انتخاب برند می باشد. شما باید برندی کاملاً مناسب با شغل و حرفه ای خود را انتخاب کنید.

هزینه ثبت برند تنها با مشاوره گرفتن از شرکت های معتبر صورت می‌ گیرد. در مرحله دوم از مراحل ثبت برند مراجعه به اداره ثبت برند می باشد. شما باید در اداره ثبت برند تجاری یک اظهارنامه را تقدیم کنید. سپس باید منتظر بمانید تا جواب بررسی اظهارنامه شما توسط کارشناسان این اداره به شما تحویل داده شود. در زمان تقدیم اظهارنامه شما باید مدارک مورد نظر را نیز تقدیم نمایید. آن ها با بررسی مدارک شما ثبت شده توسط شما را تایید یا عدم تایید می نمایم. اگر ثبت برند و لوگو شما توسط این کارشناسان تعیین شود.

سایر مراحل را دنبال می کنید. در غیر این صورت به اصلاح مشکل های موجود می پردازید. در مراحل ثبت برند آخرین مرحله ثبت آگهی در روزنامه های رسمی کشور می باشد و شما برند خود را معرفی می کنید. تا در صورتی که شخصی این برند را از قبل تعیین نموده باشد و بتواند به شما اطلاع رسانی کند و اعتراض خود را اعلام نماید. اگر بعد از مدت زمان خاصی شخصی اعتراض نداشت می توانید به ثبت برند تجاری خود بپردازید.

5/5 - (2 امتیاز)
مشاوره رایگان