نحوه اخذ رتبه مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن

اخذ رتبه مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن
اخذ رتبه مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن

 

اخذ رتبه مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن

 

مراحلی که مربوط به اخذ رتبه مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن می باشد باید به صورت اصولی طی شود.  با توجه به اهمیت دریافت رتبه برای شرکت ها هر یک از شرکت هایی که موفق به دریافت رتبه می ‌شوند دارای شایستگی بهتری هستند. به همین دلیل برای فعالیت‌ های بیشتر می توانند پیشنهاد کاری مناسبی ارائه دهند. با توجه به این مسئله که آماده سازی مدارک در سامانه ساجات ثبت می شود، اطلاعات را باید به درستی بارگذاری کنید.

بعد از تایید کردن مدارک در سایت باید برای پیگیری کردن مدارک و صادر نمودن رتبه، باید به صورت حضوری به سازمان مراجعه نمایید. شرکت های زیادی مانند شرکت صنعت و معدن امروزه در شهرهای متفاوت راه اندازی می شوند. با توجه به گستردگی هر یک از شرکت ها ثبت شرکت مشاور و کسب رتبه ضروری می باشد. چرا که مشتریان به رتبه شرکت اهمیت زیادی می دهند.

 

رتبه بندی مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن

 برای دریافت رتبه آماده سازی و بهره برداری معادن باید بدانید که رتبه بندی در نظر گرفته شده بین ۱ تا ۳ است. شرکت هایی که رتبه ۳ را دریافت می کنند از نظر امکانات و از نظر نرم ‌افزاری ضعیف هستند. اما آن دسته از شرکت های مشاور که رتبه یک را دریافت می کنند شایستگی بهتری دارند. آنها خدمات رسانی مناسبی را در حوزه کاری شان انجام می دهند. هر یک از شرکت های معادن برای اخذ رتبه مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن باید اطلاعات شان را در سامانه ساجات ثبت کنند.

 تمامی اطلاعات بعد از اینکه برای دریافت گواهی رتبه مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن ثبت می شوند در خدمت کارشناسان قرار می گیرند. کارشناسان جهت ارتقای رتبه و همچنین ارائه رتبه، هر یک از فاکتورها و استانداردهای مشخص شده را در نظر می ‌گیرند و سپس رتبه یک شرکت را تعیین می کنند. هر یک از کارشناسان شرایطی که مربوط به هر یک از فاکتورهای تعیین کننده رتبه بندی می باشد را به خوبی می‌ شناسند. سپس بر اساس آن شرایط اقدامات لازم را انجام می دهند.

 

شرایط اخذ رتبه مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن
شرایط اخذ گرید مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن

 

شرایط اخذ رتبه مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن

 برای رتبه مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن باید به شرایط ضروری دقت داشته باشید. پیش از اینکه رتبه شرکت ها را دریافت کنید نیاز است که سابقه و تجربه کاری افرادی که در شرکت فعالیت می نمایند را بررسی نمایید. ساختار پشتیبانی و مدیریت شرکت یکی از مهم ترین نکاتی است که باید بررسی شود. توان دانش و فنی هر یک از مهندسین باید به خوبی ارزیابی گردد. برخورداری شرکت از امکانات سخت افزاری و امکانات فنی از دیگر شرایطی به شمار می‌ رود که برای دریافت رتبه اهمیت زیادی دارد.

 

مدارک لازم اخذ رتبه مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن

 

شما با اخذ گرید مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن می توانید صلاحیت شرکت خود را نشان دهید. در هر یک از شرکت های مشاور معدن علاوه بر اینکه دانش و تخصص ارزیابی می‌ شود، نیروهای مهندسی و فنی باید بررسی شوند. امکانات شرکت از نظر نرم ‌افزاری و از جهات دیگر باید به‌ خوبی مورد ارزیابی قرار بگیرند. با توجه به نیروی مهندسی و فنی باید رتبه شرکت تعیین شود. امکانات پژوهشی که هر یک از شرکت ها دارند روی رتبه بندی شرکت ها تاثیر زیادی می‌ گذارد.

 دریافت رتبه مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن نشان دهنده شایستگی و توان هر یک از مشاوران می باشد. مشاوران برای ارائه دادن خدماتی از قبیل طراحی، نظارت، مشاوره و … باید حیطه کاری شان مربوط به معدن باشد. مشاورانی که در شرکت فعالیت می نمایند در حوزه کاری شان نیاز است که در مورد بهره‌ برداری معادن، مواد اکتشاف معادن و …. اطلاعات زیادی داشته باشند.

 

مدارک لازم اخذ رتبه مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن
مدارک لازم اخذ رتبه مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن

 

چه مدارکی را برای رتبه بندی مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن باید ارائه دهیم ؟

مدارکی که برای رتبه مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن باید ارائه دهید متفاوت هستند. برای رتبه ‌بندی مشاوره آماده سازی و بهره برداری معادن نیاز است که مدارک ضروری را به صورت اینترنتی تحویل دهید. ارائه تمامی مدارک شناسایی از جمله اصلی ‌ترین مدارکی است که برای اخذ رتبه باید تحویل داده شود. مدارکی که مربوط به ثبت شرکت است مانند تقاضانامه، روزنامه رسمی، اساسنامه، شرکت نامه و …. را باید ارائه دهید.

 برای گواهی رتبه مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن باید تمامی مدارک تحصیلی کارشناسان شرکت را تحویل دهید. ارائه دادن مدارکی که مربوط به رتبه قبلی است ضروری می باشد. آخرین صورت جلسه ای که برای سهامداران شرکت می باشد را باید تحویل دهید. اظهارنامه مالیاتی، ارائه کپی کارت پایان خدمت و همچنین عدم اشتغال در سازمان دولتی برای دریافت رتبه مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن ضروری است. همچنین آدرس و مشخصاتی که مربوط به سهامداران می باشد را باید تحویل دهید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان