شرایط اخذ رتبه مشاور اتوماسیون صنعتی

 

اخذ رتبه مشاور اتوماسیون صنعتی
اخذ رتبه مشاور اتوماسیون صنعتی

 

اخذ رتبه مشاور اتوماسیون صنعتی

 

اخذ رتبه مشاور اتوماسیون صنعتی برای آن دسته از شرکت هایی که می خواهند در مناقصات عمومی و دولتی شرکت کنند ضروری می باشد. رتبه ای که دریافت می شود نشان دهنده توانایی و ظرفیت مدیریت یک شرکت می باشد. هر یک از شرکت ها در حوزه خاصی فعالیت می‌ کنند و باید برای آن حوزه رتبه مشخص شده ای را دریافت نمایند. روند صادر کردن گواهینامه هایی که مربوط به صلاحیت حرفه‌ ای پیمانکاری می باشد به وسیله سازمان بودجه و برنامه ریزی کشور انجام می شود.

 شما می توانید از طریق وب سایت ساجات تمامی مدارک خود را برای دریافت رتبه ارسال کنید. شرایط و مدارک ضروری جهت دریافت رتبه مشاور اتوماسیون صنعتی را در این وب سایت مشاهده نمایید و سپس برای دریافت رتبه اقدام کنید. توجه داشته باشید که رتبه بندی مشاور اتوماسیون صنعتی از ۱ تا ۵ است. برای شرکت کردن در مناقصات متفاوت باید از رتبه بندی بالایی برخوردار باشید. در واقع اگر شما رتبه بندی شرکت تان بالاتر باشد می توانید مشتریان بیشتری را جذب نمایید.

 

رتبه بندی مشاور اتوماسیون صنعتی

 

 اخذ گواهی رتبه مشاور اتوماسیون صنعتی یک امتیاز قانونی به شمار می ‌رود. در صورتی که شرکت های پیمانکاری این رتبه را دریافت کنند می توانند در مناقصات گوناگون شرکت نمایند. رتبه بندی هر یک از شرکت ها را در پنج شاخه انجام می‌ دهند. اگر شما می خواهید برند شرکت تان را در بازار رقابتی تقویت کنید به اخذ رتبه مشاور اتوماسیون صنعتی و استانداردهای مدیریتی باید توجه نمایید.

 اولین رتبه ای که شرکت های پیمانکاری می توانند برای دریافت کردن آن اقدام نمایند رتبه ۵ می باشد. پس از آن می ‌توانند با ارائه مدارکی که درخواست می شود گواهی رتبه مشاور اتوماسیون صنعتی را ارتقا دهند. در واقع باید بدانید که برای ارتقاء رتبه مشاوره شرکت باید تمامی فاکتور هایی که سازمان اعلام می‌ کند را داشته باشید. در غیر این صورت نمی توانید جهت ارتقاء رتبه اقدام کنید.

 

مدارک لازم اخذ رتبه مشاور اتوماسیون صنعتی
مدارک لازم اخذ رتبه مشاور اتوماسیون صنعتی

 

مدارک لازم اخذ رتبه مشاور اتوماسیون صنعتی

 

مدارکی که شما برای اخذ رتبه مشاور اتوماسیون صنعتی نیاز دارید متفاوت هستند. مدارک اصلی مربوط به روزنامه رسمی، اساسنامه، شرکت نامه، تقاضانامه و … است. همچنین ارائه دادن اصل سند مالکیت و یا اجاره نامه شرکت یکی دیگر از مدارک به شمار می‌ رود. رونوشت شناسنامه و مدارک تحصیلی را باید ارائه دهید. هر یک از مهندسانی که دارای سوابق کاری هستند باید استعلام بیمه ایران همراه با کد کارگاهی و کد اقتصادی را ارائه دهند. برای تمامی متقاضیانی که درخواست دریافت رتبه مشاور اتوماسیون صنعتی را دارند کد اقتصادی ضروری می باشد.

 مدرک تحصیلی مدیرعامل نیاز است که برای دریافت گواهی مشاور اتوماسیون صنعتی لیسانس باشد. در صورتی که مدیرعامل مدرک تحصیلی نداشته باشد نمی‌تواند برای شرکت خود درخواست گرید مشاور نماید. یکی از اعضای هیئت مدیره باید مدرک تحصیلی اش مربوط به زمینه فعالیت شرکت باشد. در واقع تمامی مدارک اگر به صورت کامل ارائه داده نشوند رتبه شرکت ثبت نمی شود و شرکت قادر به فعالیت نخواهد بود. ارائه مدارک اصل و ضروری یکی از مهمترین گام های ثبت رتبه می باشد.

 

رتبه بندی مشاور اتوماسیون صنعتی در سامانه ساجات

مهمترین سامانه دولتی که برای دریافت رتبه مشاور اتوماسیون صنعتی باید به آن مراجعه کنید ساجات است. متقاضیان رتبه جهت تمدید و اخذ رتبه باید به این سازمان مراجعه نمایند. سامانه ساجات صلاحیت شرکت ها را مورد بررسی قرار می دهد. در واقع باید بدانید که این سازمان زیر نظر ریاست جمهوری و برنامه و بودجه کشور است. متقاضی بعد از اینکه به وب سایت ساجات رجوع می‌ کند باید رمز عبور را دریافت نماید. بعد از آن باید بارگذاری مدارک را طبق استانداردهای مشخص شده انجام دهد.

 کارشناسان پرونده ارسال شده را بررسی می‌ کنند و اگر ایراداتی در پرونده ارسال شده باشد آن را باز می گردانند. در صورتی که پرونده الکترونیکی تایید شود باید فرد متقاضی به صورت حضوری به سازمان برنامه ریزی و بودجه کشور مراجعه نماید. دقت داشته باشید که رمز عبور و شناسه کاربری پرونده الکترونیکی باید تنها در اختیار صاحبان امضا قرار بگیرد. هیچ فرد دیگری نمی تواند اطلاعات را درج کند و یا تغییر دهد.

 

هزینه های مربوط به اخذ رتبه مشاور اتوماسیون صنعتی

 هزینه ای که شما نیاز است برای اخذ رتبه مشاور اتوماسیون صنعتی پرداخت کنید به فاکتورهای متفاوتی بستگی دارد. در واقع هزینه دریافت رتبه را بر اساس واحد ریال تعیین می کنند. شما باید روزانه هزینه هایی که مربوط به دریافت رتبه می باشد را بررسی کنید. هر یک از تخصص های پایه دارای هزینه های متفاوتی هستند. در صورتی که اطلاعات زیادی در مورد ثبت شرکت و یا دریافت رتبه ندارید بهتر است که با افراد حرفه ای و متخصص در این زمینه مشورت کنید. آنها به خوبی در مورد هر یک از نکاتی که مربوط به هزینه های دریافت رتبه می باشد شما را راهنمایی می کنند.

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان