نحوه اخذ رتبه مشاور انرژی تجدید پذیر

 

اخذ رتبه مشاور انرژی تجدید پذیر
اخذ رتبه مشاور انرژی تجدید پذیر

 

اخذ رتبه مشاور انرژی تجدید پذیر

 

اخذ رتبه مشاور انرژی تجدید پذیر بر اساس اولویت های مشخص شده ای انجام می شود. قوانین خاصی در این اولویت ها وجود دارد که باید رعایت شوند. هر یک از این قوانین را نیاز است بشناسید تا بتوانید برای رتبه بندی اقدام کنید. رتبه بندی هر یک از شرکت ها را بر اساس استانداردها و فاکتورهای مشخص شده ای انجام می دهند. کارشناسانی که رتبه بندی شرکت ها را بر عهده دارند، عوامل رتبه بندی را به خوبی می شناسند. بر همین اساس طبق آن عواملی که اهمیت زیادی دارند رتبه بندی را انجام خواهند داد. برخی از مهمترین عوامل رتبه بندی مشاور انرژی تجدید پذیر را در ادامه معرفی می کنیم.

 

عوامل مهم رتبه بندی جهت اخذ رتبه مشاور انرژی تجدید پذیر

برای دریافت رتبه مشاور انرژی تجدید پذیر باید در مورد عواملی که روی رتبه بندی نقش دارند اطلاعات بیشتری کسب کنید. شناخت این عوامل کمک می کند تا رتبه شرکت را بتوانید افزایش دهید. یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی تخصص و تجربه کاری شرکت می باشد. در صورتی که شرکت پروژه های بیشتری را انجام داده باشد می تواند رتبه بالاتری کسب کند. همچنین در صورتی که بتواند رضایت بیشتر مشتریان خود را جذب کند، روی رتبه نهایی شرکت تاثیر زیادی دارد. مدرک کارشناسی اعضای هیئت مدیره از دیگر مدارکی می باشد که روی رتبه بندی شرکت تاثیر زیادی دارد.

در صورتی که می خواهید گواهی رتبه مشاور انرژی تجدید پذیر را در اولویت یک دریافت کنید، باید مدرک کارشناسانی اعضای هیئت مدیره لیسانس باشد. مطابق مدرک اعضای امتیاز آور با نوع فعالیتی که شرکت انجام می دهد یکی از دیگر فاکتورهای رتبه بندی است. اگر مدرک کارشناسی اعضای هیئت مدیره با فعالیت شرکت مطابقت نداشته باشد، نمی توانند رتبه خوبی کسب نمایند. امکانات  و پشتیبانی شرکت یکی دیگر از فاکتورهای رتبه بندی می باشد. در صورتی که امکانات زیادی در شرکت وجود داشته باشد، شرکت رتبه بیشتری کسب می کند.

 

اولویت های رتبه بندی مشاور انرژی تجدید پذیر
اولویت های رتبه بندی مشاور انرژی تجدید پذیر

 

اولویت های اخذ رتبه مشاور انرژی تجدید پذیر

 

برای اخذ رتبه مشاور انرژی تجدید پذیر باید اولویت هایی که مربوط به رتبه بندی می باشد را به خوبی بشناسید. برخی از مهمترین اولویت های رتبه مشاور انرژی تجدید پذیر عبارت هستند از :

  1. اولویت یک برای رتبه مشاور انرژی تجدید پذیر

اعضای هیئت مدیره در صورتی که مدرک کارشناسی شان مهندسی انرژی، مهندسی برق، الکتروتکنیک، مهندسی سیستم های انرژی، مکانیک سیالات و باشد می توانند رتبه یک را کسب نمایند. گواهی رتبه مشاور انرژی تجدید در صورتی که یک باشد، یعنی تمامی شرایط در شرکت وجود داشته است. پذیرش کسب رتبه یک برای شرکت ها اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل نیاز است که رتبه یک را برای شرکت های مشاور انرژی دریافت کنند مشتریان بیشتری را جذب نمایند. جذب مشتری بیشتر به معنی سودآوری بیشتر است. سرمایه گذاران به شرکت هایی که رتبه شان یک است اعتماد می کنند.

  1. اولویت دو برای رتبه مشاور انرژی تجدید پذیر

برای دریافت رتبه مشاور انرژی تجدید پذیر که اولویت دو دارد باید مدرک کارشناسی درخواست شده را آماده کنید. اعضای هیئت مدیره اگر مدرک کارشناسی شان مکانیک سیالات، مهندسی شیمی، مهندسی انرژی، مهندسی سیستم های انرژی، مهندسی برق و …. باشد می توانند اولویت دو را برای شرکت خود دریافت کنند. اولویت دو یکی از اولویت های مناسبی می باشد که بسیاری از شرکت ها بعد از اولویت یک می توانند آن را کسب نمایند. شرکت هایی که با اولویت دو هستند می توانند برای تمدید رتبه اقدام نمایند تا رتبه شان را افزایش دهند.

  1. اولویت سه برای رتبه مشاور انرژی تجدید پذیر

رزومه شرکت ها برای اخذ رتبه مشاور انرژی تجدید پذیر اگر پربار باشد، می توانند اولویت یک را دریافت کنند. اما اگر رزومه شرکت چندان قوی نباشد، رتبه مناسبی به شرکت ارائه داده نخواهد شد. اگر اعضای هیئت مدیره مدرک کارشناسی شان محیط زیست، راه و ساختمان، تاسیسات، بهداشت محیط و … باشد می توانند رتبه سه برای شرکت کسب نمایند. دقت داشته باشید که در صورت دریافت رتبه سه باید برای افزایش آن اقدام کنید. زمانی که تمدید رتبه اعلام می شود باید رزومه را تقویت کنید تا رتبه شرکت بالاتر برود.

اولویت ۴ و ۵ هم برای کسب رتبه مشاور انرژی تجدید پذیر، در نظر گرفته می شود. اما باید بدانید که این اولویت ها در صورتی که شرکت فعالیتی مطابق مدرک کارشناسی اعضای هیئت مدیره نداشته باشد ارائه می گردد. هر یک از نکاتی که مربوط به رتبه بندی اولویت های ۴ و ۵ است را باید به خوبی بشناسید و سپس برای رتبه بندی اقدام کنید.

 

شرایط اخذ رتبه مشاور انرژی تجدید پذیر
شرایط اخذ رتبه مشاور انرژی تجدید پذیر

 

شرایط اخذ رتبه مشاور انرژی تجدید پذیر

 

یکی از مهمترین نکاتی که جهت دریافت گواهی رتبه مشاور انرژی تجدید پذیر اهمیت دارد این است که مدارک را باید به صورت اینترنتی به وب سایت ساجات ارسال کنید. در این وب سایت، معتبر بودن مدارک بررسی می شود و سپس با درخواست فرد متقاضی موافقت می شود.

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان