مراحل اخذ رتبه مشاور تاسیسات آب و فاضلاب

 

اخذ رتبه مشاور تاسیسات آب و فاضلاب
اخذ رتبه مشاور تاسیسات آب و فاضلاب

 

اخذ رتبه مشاور تاسیسات آب و فاضلاب

 

یکی از مهمترین نکاتی که برای موفقیت شرکت خود باید به آن دقت داشته باشید، بالاتر بردن رتبه مشاور شرکت است. در صورتی که زمان اخذ رتبه مشاور تاسیسات آب و فاضلاب، تمامی مدارک مورد نیاز را آماده کنید می توانید سریعتر رتبه مشاور شرکت را دریافت کنید. مشاور شرکت در صورتی که رتبه اش بالا باشد می تواند مشتریان بیشتری را جذب کند. بنابراین باید بیشتر مدارکی که مربوط به دریافت اولویت یک است را آماده کنید و تحویل دهید. مشاور تاسیسات آب و فاضلاب زیرگروه مشاور مهندسی آب می باشد. بنابراین ابتدا نیاز است که نیازهای گروه اصلی رتبه بندی را بشناسید.

برای اخذ رتبه مشاور تاسیسات آب و فاضلاب باید بدانید که سه اولویت وجود دارد. هر یک از اولویت های رتبه بندی دارای رشته های متفاوتی هستند. بنابراین شما بر اساس مدرک تحصیلی اعضای هیئت مدیره می توانید یکی از رتبه ها را دریافت کنید. اگر شما نمی دانید که چگونه برای دریافت رتبه مشاور اقدام کنید بهتر است که با کارشناسان مشورت نمایید. کارشناسانی که در این زمینه تخصص و تجربه بیشتری دارند می توانند راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند. در این صورت شما به راحتی قادر به کسب رتبه مشاور تاسیسات آب و فاضلاب خواهید بود.

 

اولویت بندی رتبه های مشاور تاسیسات آب و فاضلاب

برای دریافت رتبه مشاور تاسیسات آب و فاضلاب اولویت بندی های مشخص شده ای را جهت دریافت رتبه تعیین می کنند. هر یک از شرکت ها بر اساس فعالیت و تجربه کاری که دارند می توانند یکی از رتبه ها را دریافت نمایند. رتبه بندی تاسیسات آب و فاضلاب بر اساس مدارکی تعیین می‌ شود که کارشناسان تحویل سازمان می‌ دهند. اگر مایل هستید رتبه یک را برای مشاور تاسیسات آب و فاضلاب دریافت کنید مدرک تحصیلی تان باید مهندسی سازه، راه و ساختمان، عمران آب، مهندسی آب و فاضلاب، سازه های هیدرولیکی و … باشد.

در صورتی که می خواهید اولویت دو را برای دریافت رتبه مشاور تاسیسات آب و فاضلاب کسب نمایید به تخصص های خاصی نیاز دارید. تخصص مورد نیاز برای دریافت این رتبه آبیاری، مهندسی شیمی، محیط زیست، مهندسی برق، تاسیسات آبیاری، قدرت، آبیاری زهکشی و … است. در صورتی که هر یک از کارشناسان اولویت سه را برای رتبه مشاور تاسیسات آب و فاضلاب بخواهند دریافت کنند باید مدارک تحصیلی شان با دیگر مدارکی که بیان کردیم متفاوت باشد. منابع آب، مکانیک خاک، اقتصاد، نقشه برداری، مهندسی معدن، مهندسی زلزله، برنامه‌ریزی، منابع آب و … از جمله مهم ‌ترین مدارک جهت دریافت رتبه سه مشاوره تاسیسات آب و فاضلاب است.

 

اولویت بندی رتبه های مشاور تاسیسات آب و فاضلاب
اولویت بندی رتبه های مشاور تاسیسات آب و فاضلاب

 

اخذ رتبه مشاور تاسیسات آب و فاضلاب و نوع فعالیت های شرکت

 

پیش از دریافت رتبه مشاور تاسیسات آب و فاضلاب باید نوع فعالیت هایی که شرکت نیاز است انجام دهد را بشناسید. مطالعه هایی که مربوط به امکان سنجی اقتصادی و فنی می باشد در شرکت باید به صورت اصولی انجام گردد. تاسیسات آبگیری و شبکه های توزیع آب از دیگر فعالیت هایی است که شرکت باید به آنها دقت نماید. جمع آوری و انتقال آب در شرکت تاسیسات آب و فاضلاب باید بر اساس استانداردهای مشخص شده انجام شود.

برای دریافت گواهی رتبه مشاور تاسیسات آب و فاضلاب، تلمبه خانه ها و همچنین تصفیه خانه ها باید دارای تجهیزات مناسبی باشند. تصفیه خانه هایی که در انتقال فاضلاب صنعتی و شهری مورد استفاده قرار می‌ گیرند باید سیستم اتوماتیک داشته باشند. برنامه و سیستم های مربوط به تعمیرات هر یک از شبکه ها باید به صورت پیگیری شوند. هر یک از تاسیسات آب و فاضلاب اگر استاندارد نباشند شرکت نمی تواند برای دریافت رتبه اقدامات لازم را انجام دهد. هر یک از اقداماتی که مربوط به رتبه بندی می باشد بر اساس نوع فعالیت ثبت شرکت تعیین خواهد شد.

 

مدارک لازم اخذ رتبه تاسیسات مشاور آب و فاضلاب
مدارک لازم اخذ رتبه تاسیسات مشاور آب و فاضلاب

 

مدارک مورد نیاز برای دریافت کردن رتبه تاسیسات مشاور آب و فاضلاب

 

جهت اخذ رتبه مشاور تاسیسات آب و فاضلاب باید مدارکی که مورد نیاز است را تحویل دهید. هر یک از این مدارک را نیاز است که ابتدا به صورت اینترنتی به وب سایت ساجات ارسال نمایید. پس از آن اگر مدارک شما پذیرفته شود می توانید به صورت حضوری به سازمان مراجعه کنید تا رتبه خود را دریافت نمایید. دریافت رتبه بر اساس استانداردهای مشخص شده‌ ای انجام می گردد. یکی از مهم ‌ترین مدارکی که شما برای دریافت رتبه باید تحویل دهید مدرک کارشناسی اعضای هیئت مدیره است.

هر یک از اعضای هیئت مدیره اگر مدرک کارشناسی شان در اولویت یک قرار بگیرد می توانند رتبه یک را دریافت کنند. اما اگر مدرک کارشناسی اعضای هیئت مدیره در اولویت سه قرار بگیرد نمی‌ توانند رتبه یک را دریافت نمایند. کارشناسان رتبه بندی تمامی فاکتورهایی که مربوط به مدارک رتبه‌ بندی می باشد را مورد بررسی قرار می‌ دهند. بر اساس نوع مدارکی که کارشناسان تحویل داده‌ اند و همچنین طبق نوع فعالیت شرکت رتبه بندی انجام می گردد. هر یک از شرکت ‌ها باید عواملی که روی رتبه بندی مشاور شرکت تاثیر دارد را بشناسند و سپس گواهی رتبه مشاوره تاسیسات آب و فاضلاب را دریافت کنند.

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان