نحوه اخذ رتبه مشاور تاسیسات برق و مکانیک

 

اخذ رتبه مشاور تاسیسات برق و مکانیک
اخذ رتبه مشاور تاسیسات برق و مکانیک

 

اخذ رتبه مشاور تاسیسات برق و مکانیک

 

یکی از مهمترین مواردی که افراد زمان اخذ رتبه مشاور تاسیسات برق و مکانیک به آن توجه می کنند، هزینه های پرداختی می باشد. هزینه هایی که شما نیاز است برای دریافت رتبه مشاور تاسیسات برق و مکانیک پرداخت کنید به فاکتورهای متنوعی بستگی دارد. هزینه های جاری از جمله مهمترین هزینه هایی هستند که برای دریافت رتبه باید پرداخت نمایید. کارشناسانی که در زمینه دریافت گواهی رتبه مشاور تاسیسات برق و مکانیک تخصص دارند، در مورد هزینه های پرداختی به خوبی می توانند شما را راهنمایی کنند. در این صورت می توانید با آگاهی بیشتری برای دریافت رتبه اقدام کنید.

 

شرایط دریافت کردن رتبه مشاور تاسیسات برق و مکانیک

دریافت رتبه مشاور تاسیسات برق و مکانیک برای شرکت های پیمانکاری اهمیت زیادی دارد. هر یک از افرادی که برای شرکت شان می‌ خواهند رتبه مناسبی کسب کنند باید رتبه بندی شرکت ها را بر اساس صلاحیت شرکت ها بشناسند. رتبه بندی شرکت های تاسیسات برق و مکانیک از ۱ تا ۵ می باشد. بر همین اساس هر یک از شرکت ها طبق شرایطی که دارند و مدارکی که ارائه می دهند می ‌توانند یکی از رتبه ها را دریافت کنند. رتبه یک به عنوان بالاترین رتبه شناخته می شود. با دریافت رتبه می توانید مشتریان بیشتری را جذب کنید.

 

ارزیابی های مربوط به اخذ رتبه مشاور تاسیسات برق و مکانیک

 جهت اخذ رتبه مشاور تاسیسات برق و مکانیک یک باید ارزیابی های رتبه بندی را به خوبی بشناسید. هر یک از این ارزیابی‌ ها متفاوت است. ارزیابی که مربوط به تجربه شرکت می باشد اهمیت زیادی دارد. بررسی رزومه پرسنل شرکت و توان مالی شرکت از دیگر مواردی است که زمان رتبه بندی اهمیت دارد.  به ازای هر یک از این موارد سازمان امتیازی را برای شرکت در نظر می‌ گیرد. به همین دلیل اگر تمامی موارد رعایت شود شرکت می ‌تواند رتبه یک را دریافت کند. مهمترین عاملی که روی امتیاز شرکت ها تاثیر دارد، حضور افراد حرفه ای و متخصص می باشد. اگر سوابق آنها ارزشمند باشد رتبه شرکت بالاتر خواهد بود.

 

شرایط اخذ رتبه مشاور تاسیسات برق و مکانیک
شرایط اخذ رتبه مشاور تاسیسات برق و مکانیک

 

فاکتورهای مهم رتبه بندی مشاور تاسیسات برق و مکانیک

 

تایید و اخذ رتبه مشاور تاسیسات برق و مکانیک به فاکتورهای مشخص شده‌ ای بستگی دارد. اگر شرکت ها شرایط عمومی جهت دریافت رتبه را داشته باشند می تواند سریعتر رتبه مشاور را دریافت کنند. ارائه دادن اظهارنامه، اساسنامه، روزنامه رسمی و دیگر مدارکی که مربوط به تایید رتبه می باشد اهمیت زیادی دارد. مدارک احراز هویت هر یک از اعضای شرکت باید ارائه گردد. مدارک تحصیلی نقش بسیار مهمی روی رتبه بندی مشاور تاسیسات برق و مکانیک دارد. سوابق بیمه باید مشخص شود. درج کردن اطلاعاتی که مربوط به پرداخت بیمه می باشد را باید جدی بگیرید. گواهی کار، کپی آخرین صورتجلسه، اظهارنامه مالیاتی، کد اقتصادی شرکت و کد کارگاهی شرکت از دیگر مدارک و شرایطی هستند که برای دریافت رتبه باید به آن دقت داشته باشید.

 هر یک از فاکتورهایی که روی دریافت گواهی رتبه مشاور تاسیسات برق و مکانیک تاثیر می گذارند را باید بشناسید و تمامی آنها را فراهم کنید. در صورتی که تمامی مدارک ضروری برای دریافت رتبه یک را فراهم کنید می توانید سریعتر رتبه را کسب نمایید. امروزه بسیاری از افراد فعالیت های متفاوتی مربوط به دریافت رتبه مشاور و ثبت شرکت را به صورت اینترنتی انجام می دهند. شما میتوانید با وارد شدن به وب سایت ساجات برای دریافت رتبه مشاور تاسیسات برق و مکانیک اقدام کنید. تمامی مراحل به صورت مشخص شده در این وب سایت اعلام می گردد. با ارائه دادن تمامی مدارک می توانید ثبت اینترنتی اخذ رتبه مشاور را انجام دهید. پس از آن اگر مدارک تایید شود باید به صورت حضوری به سازمان مراجعه کنید.

 

مدارک لازم اخذ رتبه مشاور تاسیسات برق و مکانیک
مدارک لازم اخذ رتبه مشاور تاسیسات برق و مکانیک

 

مدارک لازم اخذ رتبه مشاور تاسیسات برق و مکانیک

 

برای دریافت رتبه مشاور تاسیسات برق و مکانیک باید مدارکی که سازمان اعلام می کند را ارائه دهید. اسناد و مدارکی که مربوط به شرکت است از جمله مدارک مهم به شمار می رود. اساسنامه ها، اظهارنامه ها، صورت جلسه ها و …. را باید تحویل دهید. مدارک هویتی هر یک از اعضای هیئت مدیره باید تحویل داده شود. مدرک تحصیلی هر یک از اعضای هیئت مدیره نباید کمتر از کارشناسی باشد. در غیر این صورت رتبه بندی برای شرکت لحاظ نمی گردد.

ارائه سوابق قبلی شرکت یکی از دیگر مواردی است که برای دریافت گواهی رتبه مشاور تاسیسات برق و مکانیک باید به آن دقت داشته باشید. بیمه مهندسان را باید تحویل دهید، دقت داشته باشید که بیمه باید عادی باشد. آخرین اظهارنامه مالیاتی که مربوط به سه سال اخیر است باید تحویل داده شود. کپی مدارک هر یک از مهندسان را باید ارائه دهید. هر یک از این مدارک ابتدا به صورت اینترنتی ارسال می شوند. پس از آن باید تمامی آنها را به صورت حضوری به سازمان مربوطه ببرید. دقت داشته باشید که زمان ثبت اینترنتی تمامی مدارک را با دقت آپلود نمایید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان