نحوه اخذ رتبه مشاور ترافیک و حمل و نقل

 

اخذ رتبه مشاور ترافیک و حمل و نقل
اخذ رتبه مشاور ترافیک و حمل و نقل

 

اخذ رتبه مشاور ترافیک و حمل و نقل

 

رتبه بندی مشاور در زیرگروه های راه و ترابری بر اساس استانداردهای مشخص شده ای انجام می شود. از آنجایی که گروه راه و ترابری ظرفیت مالی اش زیاد است می تواند سهامداران بیشتری را هم جذب کند. اخذ رتبه مشاور ترافیک و حمل و نقل بستگی به این مسئله دارد که شما تمامی شرایط و مدارک ضروری را بتوانید به سازمان ارائه دهید. هر یک از شرکت های راه و ترابری برای اینکه بتوانند در عرصه راه و ترابری فعالیت کنند باید برای اخذ رتبه اقدام نمایند. اخذ رتبه را می توانید به افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند بسپارید. آنها در کمترین بازه زمانی با ارائه مدارک ضروری می توانند رتبه مشاور شرکت را دریافت نمایند.

 تخصص های زیادی در زیرگروه راه و ترابری رتبه بندی می شوند. هر یک از این تخصص ها دارای استانداردهای متفاوتی هستند. فعالیت هایی که مربوط به گرایش ‌های متفاوت گروه راه و ترابری می باشد باید انجام گردد. در غیر این صورت رتبه بندی برای زیر گروه های متفاوت انجام نخواهد شد. هر یک از زیرگروه ها اگر فعالیت شان با آنچه که سازمان مشخص کرده است مطابقت نداشته باشد، رتبه بندی شرکت انجام نخواهد شد.

 

فعالیت های گروه ترافیک و حمل و نقل

 برای اخذ رتبه مشاور ترافیک و حمل و نقل نیاز است که فعالیت ‌های شرکت به صورت اصولی انجام گردد. مدیریت و تنظیم کردن هر یک از سیستم های حمل و نقل یکی از مهمترین فعالیت های شرکت به شمار می ‌رود. طراحی، مطالعه و برنامه ریزی انواع سیستم های حمل و نقل هوایی، زمینی، دریایی و … باید به طور دقیق انجام شود. سیستم های کنترل و همچنین هدایت ترافیک زیربنایی و ناوگان ترابری باید به طور دقیق در شرکت ارائه گردد. یکی از دیگر فعالیت های شرکت حمل و نقل، سیستم های مربوط به حمل و نقل هوشمند می باشد. راه آهن و خطوط لوله ای که برای انتقال دادن مسافر و کالا در ابعاد درون شهری و برون شهری تاسیس می‌ شود نیز از دیگر فعالیت‌ های شرکت به شمار می ‌رود.

 

مدارک لازم اخذ رتبه مشاور ترافیک و حمل و نقل
مدارک لازم اخذ رتبه مشاور ترافیک و حمل و نقل

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ رتبه مشاور ترافیک و حمل و نقل

 

 برای دریافت رتبه مشاور ترافیک و حمل و نقل باید گروه از نظر تخصصی که دارد بررسی شود. هر یک از این تخصص ها برای دریافت رتبه، نیاز به مدارک خاصی دارند. مدارک ضروری که برای دریافت رتبه مشاور ترافیک و حمل و نقل باید ارائه گردد متفاوت است. ارائه دادن اسناد و مدارکی که ثبت شرکت را نشان می دهد مهمترین مدارک جهت دریافت رتبه به شمار می ‌رود. تمامی روزنامه های رسمی که آگهی تاسیس و آگهی تغییرات شرکت را وارد کرده‌ اند باید ارائه شوند.

 ارائه اصل و کپی مدارک تحصیلی افراد فعال شرکت از دیگر مواردی است که برای دریافت گواهی مشاور ترافیک و حمل و نقل اهمیت زیادی دارد. آخرین اظهارنامه های مالیاتی همراه با جدول سود و زیان باید تحویل داده شوند. ارائه تعهد نامه برای کارکنان ضروری می باشد. شماره تلفن و آدرس تمامی کارکنان و اعضا باید ارائه گردد. پرینت گواهی تامین اجتماعی، سابقه بیمه، کپی شناسنامه، کپی کارت ملی و مدارک پایان خدمت اعضای هیئت مدیره از دیگر مدارکی است که برای گواهینامه رتبه بندی ارائه داده می شود. هر یک از مدارک ضروری جهت دریافت رتبه باید بر اساس استانداردهای مشخص شده پر شده و ارائه گردند.

 

شرایط اخذ رتبه مشاور ترافیک و حمل و نقل
شرایط اخذ رتبه مشاور ترافیک و حمل و نقل

 

چه شرایط را نیاز است که برای دریافت کردن رتبه مشاور راه آهن رعایت کنیم ؟

 شرایط ضروری را نیاز است که برای اخذ رتبه مشاور ترافیک و حمل و نقل رعایت کنید و به آنها دقت داشته باشید. هر یک از این شرایط باید توسط شرکت ها بررسی شوند. نیروی مهندسی هر یک از شرکت ‌ها از جمله مواردی به شمار می‌ رود که جهت رتبه بندی بررسی خواهد شد. شرکت ها بر اساس توانایی که دارند رتبه یک، دو و سه را دریافت می کنند. توان مالی و همچنین تجربه کاری افراد فعال در شرکت از جمله مواردی است که روی رتبه بندی مشاور شرکت ها نقش بسیار مهمی دارند. برای دریافت رتبه مشاور ترافیک و حمل و نقل ثبت شرکت اهمیت زیادی دارد. در شرکت باید پرسنل مدرکشان کارشناسی باشد.

 مجموع سوابق بیمه هر یک از کارکنان باید ۶ سال باشد. مهندس شرکت حداقل هفت سال باید بیمه داشته باشد. داشتن سابقه بیمه برای دریافت گواهی رتبه مشاور ترافیک و حمل و نقل بسیار مهم است. یکی از مهمترین مواردی که جهت دریافت گواهی رتبه مشاور ترافیک و حمل و نقل اهمیت زیادی دارد فعالیت شرکت می باشد. فعالیت شرکت باید بر اساس ساختار مدیریتی شرکت انجام شود. در غیر این صورت رتبه بندی برای شرکت انجام نخواهد شد. کد اقتصادی شرکت و همچنین کد کارگاهی شرکت برای پروژه هایی که مهم هستند باید دریافت گردد. با ارائه تمامی مدارک شما می ‌توانید رتبه مشاور ترافیک و حمل و نقل را بالاتر ببرید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان