راهنمای اخذ رتبه مشاور توزیع نیرو

 

اخذ رتبه مشاور توزیع نیرو
اخذ رتبه مشاور توزیع نیرو

 

اخذ رتبه مشاور توزیع نیرو

 

یکی از مهمترین تخصص هایی که مربوط به مشاور نیرو می باشد، توزیع نیرو است. اولویت هایی که مربوط به این تخصص هستند را باید زمان اخذ رتبه مشاور توزیع نیرو به خوبی بشناسید. در صورتی که شرکت شما فعالیت توزیع نیرو را بر عهده دارد باید برای رتبه بندی شرکت اقدامات لازم را انجام دهید. اقداماتی که مربوط به رتبه بندی این شرکت ها می باشد بر اساس استانداردهای مشخص شده ای است. توجه داشته باشید که رتبه بندی هر یک از شرکت ها اگر به صورت اصولی انجام نشود، شرکت ها نمی توانند فعالیت قانونی داشته باشند. جذب سرمایه گذاران به نوع رتبه ای بستگی دارد که دریافت می کنید. توجه داشته باشید که اولویت های رتبه بندی نشان دهنده امتیازهایی است که شرکت تان کسب کرده است.

 

اولویت های رتبه بندی مشاور توزیع نیرو

اولویت های متنوعی در رتبه بندی شرکت ها نقش دارند که هر یک از آنها بر اساس مدارک شرکت ارائه می شوند. مهمترین اولویت هایی که برای اخذ رتبه مشاور توزیع نیرو باید به آنها دقت داشته باشید عبارت است از :

 

  1. اولویت سه برای دریافت رتبه مشاور توزیع نیرو

گواهی رتبه مشاور توزیع نیرو در صورتی که اولویت سه باشد، یعنی مدارک ارائه شده امتیاز زیادی کسب نکرده اند. هر چه که توان مالی، توان تجربی، ساختار مدیریتی و پشتیبانی شرکت قوی تر باشد می توانید رتبه بیشتری کسب کنید. در صورتی که کارشناسان شرکت مدرک کارشناسی شان مهندسی کامپیوتر، مهندسی انرژی، مکانیک سیالات، تاسیسات، مهندسی برق و جامدات باشد رتبه سه را دریافت می کنند. مشاورانی که با رتبه ۳ فعالیت می کنند باید برای دریافت رتبه بیشتر تلاش کنند. در واقع بیشتر مشتریان جذب شرکت هایی می شوند که رتبه شان بالا است.

 

  1. اولویت دو برای رتبه بندی مشاور توزیع نیرو

جهت دریافت رتبه مشاور توزیع نیرو اگر مدارک و تجربه کاری تان بالاتر باشد می توانید رتبه دو را برای شرکت به دست آورید. کارشناسانی که مدرک تحصیلی شان مهندسی سازه، مهندسی زلزله، مهندسی برق، راه و ساختمان، عمران و ابزار دقیق باشد می توانند رتبه دو را برای مشاور شرکت کسب نمایند. اولویت دو بهتر از اولویت ۳ می باشد. اما باید شما تلاش کنید تا رتبه یک را برای شرکت به دست آورید. کسب رتبه یک بهترین اقدامی می باشد که برای کسب پروژه های بیشتر اهمیت زیادی دارد. ساختار مدیریتی، امکانات پشتیبانی و نوع مدرک تحصیلی کارشناسان برای رتبه بندی لحاظ می شود. هر یک از این فاکتورها را باید در نظر بگیرید و سپس برای اخذ رتبه اقدام نمایید.

 

  1. اولویت یک برای اخذ رتبه مشاور توزیع نیرو

برای کسب رتبه مشاور توزیع نیرو در اولویت یک باید تخصص و تجربه شرکت بسیار عالی باشد. هر یک از کارشناسان شرکت باید سابقه بیشتری داشته باشند و امکانات پشتیبانی شرکت به روز و مناسب باشد. هر یک از نکاتی که مربوط به ساختار مدیریتی می باشد را برای رتبه بندی باید در نظر بگیرید. افرادی که مدرک کارشناسی شان الکتروتکنیک و مهندسی برق گرایش قدرت باشد می توانند رتبه بالاتری کسب نمایند. رتبه یک بهترین رتبه ای می باشد که می توانید برای جذب مشتریان بیشتر آن را دریافت کنید. جهت دریافت رتبه یک، باید تمامی مدارک تان در رتبه بندی یک قرار بگیرد، در غیر این صورت نمی توانید رتبه یک را به دست آورید.

اولویت ۴ و اولویت ۵ را هم برای کسب رتبه مشاور توزیع نیرو در نظر گرفته اند. این دو اولویت در صورتی که امکانات و ساختار مدیریتی شرکت ضعیف باشد ارائه می گردد. اگ گرید شرکت بر اساس اولویت ۴ و ۵ باشد باید برای تمدید آن اقدام کنید تا بتوانید مشتریان بیشتری را جذب کنید.

 

مدارک لازم اخذ رتبه مشاور توزیع نیرو
مدارک لازم اخذ رتبه مشاور توزیع نیرو

 

مدارک لازم اخذ رتبه مشاور توزیع نیرو

 

مدارکی که باید برای اخذ رتبه مشاور توزیع نیرو ارائه دهید مشخص شده هستند. هر مدرکی که مربوط به مشخصات فردی اعضای هیئت مدیره می باشد را باید ارائه دهید. همچنین باید مدارک شرکت مانند شرکت نامه، صورتجلسه، اظهارنامه های شرکت و … را هم ارائه دهید. هر کی از مدارکی که نشان دهنده توان مالی شرکت می باشد را باید تحویل دهید. همچنین هر مدرکی که نشان دهنده تجربه کاری شرکت می باشد را هم باید تحویل دهید. طبق پروژه هایی که انجام داده اید می توانید رتبه بیشتری کسب نمایید.

 

شرایط اخذ رتبه مشاور توزیع نیرو

 

یکی از مهمترین شرایطی که مربوط به دریافت رتبه مشاور توزیع نیرو می باشد این است که درخواست تان را به صورت اینترنتی ثبت کنید. ثبت درخواست اینترنتی از طریق وب سایت ساجات انجام می شود. هر یک از مواردی که تعیین کننده رتبه بندی می باشد ابتدا به صورت اینترنتی بررسی می گردد. پس از بررسی های لازم جهت دریافت رتبه باید به صورت حضوری به سازمان مورد نظر مراجعه کنید. هر نکته ای که مربوط به رتبه بندی شرکت می باشد را می توانید از کارشناسان بپرسید تا شما را برای دریافت رتبه بالاتر راهنمایی کنند.

 

شرایط رتبه بندی مشاور توزیع نیرو
شرایط رتبه بندی مشاور توزیع نیرو

 

5/5 - (2 امتیاز)
مشاوره رایگان