اخذ رتبه مشاور در گروه راه و ترابری

 

اخذ رتبه مشاور در گروه راه و ترابری
اخذ رتبه مشاور در گروه راه و ترابری

 

مراحل اخذ رتبه مشاور در گروه راه و ترابری

 

رتبه بندی گروه راه و ترابری در دسته بندی گروه های خاص و تخصصی قرار می گیرد. برای اخذ رتبه مشاور در گروه راه و ترابری باید مدارک و شرایط لازم را مهیا نمایید. رتبه بندی که برای این گروه در نظر گرفته می شود دسته بندی های متنوعی دارد. یکی از آنها رتبه ۳ است که آن را به عنوان رتبه میانی می شناسند. این رتبه مزیت های زیادی دارد. در واقع باید بدانید که رتبه یک و دو برای این تخصص در صورتی ارائه می شود که شرکت مورد نظر تخصص و تجربه زیادی داشته باشد. ولی شرکت هایی که به تازگی تاسیس شده اند و تمامی مدارک مورد نیاز برای دریافت رتبه را دارند می توانند رتبه سه را دریافت کنند تا به صورت قانونی فعالیت کنند.

 

مزیت های دریافت رتبه راه و ترابری

ظرفیت مالی که مربوط به تخصص راه و ترابری است بسیار زیاد می باشد. به همین دلیل شما بعد از اخذ رتبه مشاور در گروه راه و ترابری می توانید سرمایه گذاران زیادی را جذب فعالیت های شرکت نمایید. شرکت های مشاوران و مشاور حقیقی برای اینکه فعالیت شان را به صورت اصولی انجام دهند باید برای دریافت رتبه اقدام کنند. در صورتی که رتبه لازم را دریافت نکنند، نمی توانند به فعالیت هایشان جنبه قانونی ببخشند. دقت داشته باشید که پیش از دریافت رتبه باید در مورد تمامی فعالیت های گرایش رتبه و همچین فعالیت های شرکت اطلاعات بیشتری کسب کنید تا بتوانید به صورت قانونی فعالیت کنید.

 

مدارک مورد نیاز جهت اخذ رتبه مشاور گروه راه و ترابری
مدارک مورد نیاز جهت اخذ رتبه مشاور گروه راه و ترابری

 

مدارک لازم برای اخذ رتبه مشاور در گروه راه و ترابری

 

مدارکی که برای اخذ رتبه مشاور در گروه راه و ترابری نیاز است را باید به خوبی بشناسید و به سازمان ساجات ارسال کنید. ارائه دادن اسناد و مدارک ثبتی که مربوط به شرکت می باشد به عنوان مدارک مهم و ضروری شناخته می شوند. تمامی روزنامه های رسمی مانند آگهی تاسیس را باید تحویل دهید. مدارک تحصیلی مهندسین را به صورت اصل و کپی باید تحویل دهدی. آخرین اظهارنامه های مالیاتی که همراه با جدول سود و ضرر می باشد را باید ارائه دهید. برای هر یک از کارکنان نیاز است که تعهدنامه ارائه دهید. باید ثابت کنید که در هیچ یک از سازمان های دولتی فعالیت نمی کنید. شماره تلفن و آدرس هر یک از کارکنان امتیازآور و اعضای شرکت را باید ارائه دهید.

برای دریافت رتبه مشاور در گروه راه و ترابری اصل گواهینامه رتبه را تحویل دهید، البته این مدرک در صورتی که شرکت قبلا رتبه داشته باشد باید تحویل داده شود. قراردادهای شرکت که در ۱۵ سال اخیر امضا کرده است را باید تحویل دهید. کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، کپی کارت پایان خدمت و گواهی تامین اجتماعی را باید تحویل دهید. در صورتی که مهندسین بیمه هستند باید سابقه بیمه خود را تحویل دهند. شماره و آدرسی که در برگه تقاضانامه رتبه وجود دارد باید با مدارک ارسالی هماهنگی داشته باشد. برگه پایان قرارداد را هم که وضعیت کارفرما را نشان می دهد بادی تحویل دهید. کپی برابر با اصل بودن مدارک یکی از مهمترین مواردی است که زمان ارائه مدارک باید به آن دقت داشته باشید.

 

نحوه ارائه مدارک برای رتبه بندی راه و ترابری

بعد از اینکه تمامی مدارک مربوط به اخذ رتبه مشاور در گروه راه و ترابری را آماده کردید باید آنها را به سامانه ساجات ارسال نمایید. فردی که درخواست کننده رتبه می باشد باید فرم تقاضای اخذ رتبه را پر کند. بعد از پر کردن فرم می تواند رمز عبور و شناسه را دریافت نماید. اطلاعات اولیه شرکت باید وارد سامانه شود تا بررسی های دقیق روی مدارک انجام شود. لازم به ذکر است که تمامی مدارک مورد نیاز را به صورت دقیق باید تحویل دهید. پرونده الکترونیکی که مربوط به شرکت می باشد را می توانید از سامانه دریافت کنید و اطلاعات مورد نیاز را در آن ثبت کنید. این پرونده را سامانه ساجات به استانداری محلی که در آن اقامت دارید می فرستد. بعد از ارزیابی های لازم پرونده برای شرکت تان ارسال می شود.

 

راهنمای شرایط اخذ گرید مشاور راه و ترابری
راهنمای شرایط اخذ گرید مشاور راه و ترابری

 

شرایط لازم برای اخذ رتبه مشاور در گروه راه و ترابری

 

برای کسب رتبه مشاور در گروه راه و ترابری باید شرایطی که مورد نیاز است را مهیا کنید. یکی از مهمترین شرایطی که نیاز است داشته باشید توان مالی مناسب شرکت است. تعداد نفراتی که در شرکت فعالیت می کنند و رتبه بندی آنها را باید به خوبی بررسی کنید. سوابق بیمه هر یک از کارکنان نیاز است که تا ۶ سال باشد. این مسئله که سابقه بیمه مهندسین تا ۹ سال برسد یکی از مهمترین شرایط رتبه بندی شرکت می باشد. یکی دیگر از شرایطی که برای کسب رتبه ضروری است، تحویل مدارک کارشناسی اعضای هیئت مدیره است. در واقع باید بدانید که اعضای هیئت مدیره نمی توانند مدارک مربوط به دیپلم یا فوق دیپلم ارائه دهند، چرا که با این مدارک رتبه برای شرکت شان کسب نمی شود.

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان