شرایط اخذ رتبه مشاور راه آهن

 

اخذ رتبه مشاور راه آهن
اخذ رتبه مشاور راه آهن

 

اخذ رتبه مشاور راه آهن

 

برای اخذ رتبه مشاور راه آهن باید مراحل مشخص شده ای را طی کنید. ابتدا باید به سامانه اداره ثبت ساجات مراجعه نمایید. مراحلی که مربوط به ثبت نام و ارسال مدارک می باشد را باید طی نمایید. بارگذاری هر یک از اطلاعات را باید در کمترین بازه زمانی انجام دهید. مشخصات مدیرعامل، مشخصات محل شرکت، مشخصات شرکت، مشخصات اعضای هیئت مدیره و مشخصات سهامداران شرکت را باید وارد کنید. هر اطلاعاتی که مربوط به گواهی رتبه قبلی و رتبه بندی جدید است باید وارد شود. آخرین اظهارنامه های مالیاتی شرکت، اطلاعاتی که مربوط به سوابق کاری شرکت است نیز از جمله مدارکی است که باید جهت رتبه بندی ارائه گردد.

 تایید کردن تمامی موارد برای دریافت رتبه مشاور راه آهن اهمیت زیادی دارد. کارشناس تمامی مدارکی که ارسال می کنید را بررسی می کند. اگر هر یک از مدارک با نوع فعالیت شرکت شما مطابقت داشته باشد در ردیف رتبه بندی قرار خواهید گرفت. رتبه بندی شرکت شما برای اخذ رتبه مشاور به انواع مدارکی بستگی دارد که ارائه می دهید. همچنین فعالیت هایی که در شرکت انجام داده اید و می خواهید انجام دهید روی رتبه بندی تاثیر زیادی دارند. بنابراین برای دریافت رتبه بالاتر باید فعالیت های شرکت را گسترش دهید. همچنین پرسنلی را باید استخدام کنید که در کار خود حرفه ای هستند و مدرک تحصیلی شان مربوط به اولویت ۱ است.

 

مدارک و شرایط مورد نیاز برای اخذ رتبه مشاور راه آهن
مدارک و شرایط مورد نیاز برای اخذ رتبه مشاور راه آهن

 

مدارک و شرایط مورد نیاز برای اخذ رتبه مشاور راه آهن

 

یکی از مهمترین مجوزهای شرکت برای فعالیت در مناقصات بزرگ خصوصی و دولتی، اخذ رتبه مشاور راه آهن می باشد. معاونت برنامه ریزی ارزیابی، رتبه بندی هر یک از مشاوران را در قالب افراد حقوقی و حقیقی انجام می دهد. سپس اولویت رتبه‌ بندی آنها را به بهترین نحو ممکن بر اساس عواملی که مشخص شده است اعلام خواهد کرد. اخذ رتبه ۳ برای مشاور راه آهن، یعنی حداقل امتیاز را کسب کرده است. صدور رتبه برای افرادی که حقیقی هستند انجام می ‌شود. اما باید بدانید که شرکت برای دریافت رتبه افراد حقیقی، نیاز است که اولویت های خاصی را در نظر بگیرد.

 اگر در مناقصه، رقابتی خاص بین شرکت های مشاور و افرادی که مشاور هستند به وجود بیاید، اولویت رتبه بندی با شرکت است. ثبت شرکت که پرسنل حرفه ای و متخصص دارد برای اخذ رتبه مشاور راه آهن گزینه بسیار عالی به شمار می ‌رود. برای دریافت رتبه مشاور راه آهن شرایط خاصی در نظر گرفته خواهد شد. عدم سوء پیشینه و همچنین تخصص افراد از جمله موارد مهم برای دریافت رتبه مشاور راه آهن می باشد. یکی از عواملی که روی افزایش امتیاز شرکت نقش مهمی دارد حضور پرسنل حرفه ‌ای است. هر یک از عوامل را باید به خوبی بررسی کنید و سپس برای امتیازبندی رتبه مشاور اقدام کنید.

 

شرایط دریافت کردن رتبه برای مشاور راه آهن

 نحوه محاسبه کردن امتیاز هر یک از شرکت های مشاور راه آهن، بر اساس فرمول ها و قوانین خاصی می باشد. به طور کلی باید به خوبی بدانید که فرمول ها و قوانین تا حدودی پیچیده هستند. بنابراین باید تمامی مواردی که مربوط به گواهی رتبه مشاور راه آهن می باشد را بررسی کنید. برای آشنایی با این قوانین بهتر است که به سایت ساجات مراجعه نمایید. در هر یک از این قوانین رشته های تخصصی و امتیاز هایی وجود دارد که دارای ضریب اولویتی می باشند. امتیاز افراد بر اساس ضریب اولویتی تعیین خواهد شد.

 شرکت مشاور برای دریافت رتبه مشاور راه آهن امتیاز های ضروری را باید در نظر بگیرد و کسب کند. مدیرعامل شرکت نیاز است که یکی از تخصص های مهم شرکت را داشته باشد. یکی از اعضایی که امتیاز آور است باید مدرک تحصیلی اش با فعالیت شرکت مطابقت داشته باشد. اعضای شرکت مدرک تحصیلی شان نباید کمتر از لیسانس باشد. به همین دلیل نیاز است که برای دریافت گواهی رتبه مشاور راه آهن در مورد شرایط دریافت رتبه اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

 

حوزه تخصصی راه آهن برای اخذ گرید مشاور راه آهن
حوزه تخصصی راه آهن برای اخذ گرید مشاور راه آهن

 

حوزه تخصصی راه آهن برای اخذ رتبه مشاور راه آهن

 

 تخصصی راه آهن به عنوان یکی از مهمترین حوزه ‌های راه و ترابری شناخته می شود. ضریب اولویت برای اخذ رتبه مشاور راه آهن اگر بر اساس رتبه بندی یک باشد نیاز است که تمامی قوانین رعایت گردد. افرادی که می خواهند اولویت یک را برای شرکت خود دریافت کنند باید تخصص تمامی پرسنل مهندسی راه آهن، عمران و راه و ساختمان باشد. ضریب اولویت ۲ برای شرکت های راه آهن بر اساس رشته های راه و ترابری، مکانیک، مهندسی برق، مکانیک خاک و … است.

ضریب اولویت ۳ برای حوزه تخصصی راه آهن بر اساس مدارک هیدرولوژی، زمین شناسی، عمران آب، زلزله، مهندسی صنایع و … می باشد. هر یک از این تخصص ها کمک می کنند که اولویت رتبه بندی شرکت مشخص گردد. در صورتی که تخصص افراد فعال شرکت در اولویت یک باشد شرکت رتبه یک دریافت می کند.

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان