چگونگی اخذ رتبه مشاور سدسازی

 

اخذ رتبه مشاور سدسازی
اخذ رتبه مشاور سدسازی

 

اخذ رتبه مشاور سدسازی

 

یکی از مهمترین نکاتی که در مورد اخذ رتبه مشاور سدسازی باید بدانید این است که گروه اصلی مشاور سدسازی را بشناسید. گروه مشاور مهندسی آب به عنوان گروه اصلی مشاور سدسازی شناخته می شود که زیرشاخه های زیادی دارد. اگر شما برای مشاور سدسازی ضریب اولویت یک را دریافت کنید یعنی بالاترین رتبه را کسب کرده اید. اما اگر اولویت ۵ را دریافت کنید یعنی رتبه بسیار پایینی دارید. شما برای دریافت رتبه مشاور سدسازی می توانید با کارشناسانی که در این زمینه تخصص و تجربه بیشتری دارند مشورت کنید. آنها به خوبی شما را راهنمایی می کنند تا در کمترین بازه زمانی رتبه مشاور را دریافت نمایید.

 

اولویت بندی دریافت رتبه برای مشاور سدسازی

 

برای دریافت رتبه مشاور سدسازی باید اولویت بندی های این رتبه را به خوبی بشناسید. هر یک از اولویت بندی ها دارای شرایط خاصی هستند و افرادی که می خواهند آنها را دریافت کنند باید تخصص شان با نوع اولویت همخوانی داشته باشد. در صورتی که می خواهید اولویت یک را دریافت کنید باید رشته هر یک از افراد فعال شرکت سازه، راه و ساختمان و عمران باشد. برای دریافت کردن اولویت ۲ باید رشته تحصیلی افراد فعال شرکت عمران آب، منابع آب، آبیاری، مکانیک خاک، مهندسی زلزله و … باشد. زیر مجموعه هایی که مربوط به این رشته ها است را هم سازمان می پذیرد.

برای دریافت گواهی رتبه مشاور سد سازی با اولویت ۳ نیاز است که رشته تحصیلی افراد شرکت مکانیک، مهندسی رودخانه، محیط زیست، بهداشت محیط و تاسیسات باشد. جهت دریافت کرن رتبه و اولویت ۴ نیاز است که رشته تحصیلی افراد شرکت مهندسی معدن، مدیریت ساخت، اقتصاد، مهندسی آب و فاضلاب، مهندسی برق و کنترل باشد. برای دریافت کردن رتبه و اولویت ۵ رشته تحصیلی افراد نیاز است که آبخیزداری، کشاورزی عمومی، ژئوفیزیک، نقشه برداری و خاک شناسی باشد. بدون شک دریافت رتبه ۱ بهتر از دیگر رتبه ها است. بنابراین شرکت ها برای جذب مشتری بیشتر به دنبال دریافت اولویت ۱ هستند.

 

مدارک لازم اخذ رتبه مشاور سد سازی
مدارک لازم اخذ رتبه مشاور سد سازی

 

مدارک لازم برای اخذ رتبه مشاور سد سازی

 

به طور کلی قوانین مشخص شده ای برای اخذ رتبه مشاور سدسازی وجود دارد که هر یک از این قوانین را باید به خوبی بشناسید. یکی از مهمترین مدارکی که نیاز است برای دریافت رتبه مشاور سدسازی ارائه شود مدرک شناسایی اعضای هیئت مدیره می باشد. هر یک از اعضایی که در هیئت مدیره هستند باید مدارک شناسایی و تحصیلی شان را ارائه دهند. در صورتی که مدرک تحصیلی آنها با نوع فعالیت شرکت مطابقت داشته باشد، امتیاز بیشتری کسب می کنند. مدارک ثبت شرکت و گواهی تامین اجتماعی، تصویر کارت پایان خدمت، صورت جلسه های سهامداران و … از دیگر مدارک ضروری برای دریافت گواهی رتبه می باشد. سوابق کاری شرکت، آدرس محل اقامت هر یک از سهامداران، اظهارنامه های مالیاتی و …. را هم باید تحویل دهید.

تمامی مدارکی که برای دریافت گواهی رتبه مشاور سدسازی نیاز است آماده کنید را باید به سامانه ساجات ارسال نمایید. پیش از اینکه ارسال مدارک را انجام دهید باید ثبت نام تان در این وب سایت را به طور کامل سپری کنید. پس از آن اسناد درخواستی را باید به صورت اینترنتی ارسال کنید. اگر پرونده الکترونیکی شما تایید شد باید به صورت حضوری تمامی مدارک را به سازمان ببرید. در صورتی که مدارک تایید شوند می تواند رتبه مشاور را دریافت کنید. هرچه که مدارک شما به اولویت بندی یک نزدیک باشد راحت تر می توانید رتبه یک را به دست آورید.

 

شرایط اخذ گرید مشاور سدسازی
شرایط اخذ گرید مشاور سدسازی

 

شرایط کلی دریافت رتبه برای مشاور سدسازی

 

برای اخذ رتبه مشاور سدسازی باید شرایط کلی که مربوط به دریافت رتبه می باشد را به خوبی بشناسید. شرکتی که ثبت می شود باید با موضوع فعالیتش مطابق داشته باشد. در این صورت شرکت رتبه نمی گیرد. دریافت کد کارگاهی و کد اقتصادی از دیگر مواردی است که برای دریافت رتبه اهمیت زیادی دارد. مهندسانی که امتیاز آور هستند و به صورت تمام وقت در شکرت حضور دارند نقش مهمی روی دریافت رتبه بالاتر برای مشاور شرکت خواهند داشت. تجربه کاری شرکت یکی از دیگر فاکتورهایی است که رتبه شرکت را بالاتر می برد. داشتن ساختار مدیریت و همچنین امکانات پشتیبانی کمک می کند که شما هرچه سریعتر بتوانید رتبه خود را بالاتر ببرید. هیئت مدیره حداقل مدرک تحصیلی شان نیاز است کارشناسی باشد، در غیر این صورت نمی توانند رتبه بالایی به دست آورند.

 

چه عواملی روی رتبه بندی و اخذ رتبه مشاور سدسازی نقش دارد ؟

برای اخذ رتبه مشاور سدسازی باید به عوامل متنوعی که روی رتبه بندی تاثیر دارد دقت نمایید. برای اینکه قادر باشید رتبه بالایی کسب نمایید باید رزومه کاری تان نقصی نداشته باشد. همچنین رزومه کاری شما باید نشان دهد که تجربه زیادی در زمینه فعالیت شرکت دارید. دوره های آموزشی که مربوط به شرکت است باید به طور کامل سپری گردد. همچنین مدرک تحصیلی هر یک از اعضای هیئت مدیره اگر بالاتر باشد شما به راحتی می توانید رتبه خود را افزایش دهید. داشتن مقاله های علمی که در سمینارها ارائه داده اید یکی دیگر از عوامل رتبه بندی مشاور سدسازی است.

 

1.7/5 - (6 امتیاز)
مشاوره رایگان