نحوه اخذ رتبه مشاور شبکه های آبیاری و زهکشی

 

اخذ رتبه مشاور شبکه های آبیاری و زهکشی
اخذ رتبه مشاور شبکه های آبیاری و زهکشی

 

اخذ رتبه مشاور شبکه های آبیاری و زهکشی

 

هر یک از شرکت هایی که به دنبال اخذ رتبه مشاور شبکه های آبیاری و زهکشی هستند باید با قوانین دریافت رتبه آشنا باشند. مشاور شبکه آبیاری و زهکشی باید در زمینه امکان سنجی اقتصادی و فنی فعالیت کند. مشاور نیاز است که برنامه ریزی مربوط به پیرامون مسائل آبی و اقتصاد آب را به بهترین نحو ممکن انجام دهد. طراحی شبکه هایی که مربوط به آبرسانی هستند باید توسط مشاور به صورت اصولی انجام شود. دریافت رتبه کمک می کند که مشاور مشتریان بیشتری را برای شرکت فراهم سازد.

در واقع اگر عوامل رتبه بندی مشخص شده ای را که سازمان اعلام می ‌کند مشاور داشته باشد رتبه بالاتری کسب خواهد کرد.  برای دریافت رتبه مشاور شبکه های آبیاری و زهکشی هر یک از نکاتی که مربوط به دریافت رتبه می باشد را فرد متقاضی باید به خوبی بررسی کند. شرکت هایی که در زمینه آبیاری و زهکشی فعالیت می نمایند باید به رتبه مشاور خود توجه بیشتری داشته باشند. رتبه مشاور تعیین کننده تعداد مشتریان آنها به شمار می رود. هرچه که امتیاز شرکت بالاتر باشد می تواند رتبه بهتری را کسب کند. رتبه یک به آن دسته از شرکت های ارائه می شود که تمامی مدارک شان مربوط به اولویت یک است.

 

دریافت رتبه برای مشاور شبکه های آبیاری و زهکشی برای افراد حقیق و حقوقی

 

 اخذ گرید مشاور شبکه های آبیاری و زهکشی بر اساس استانداردهای مشخص شده ‌ای انجام می گردد. مشاورانی که در این شرکت ها می خواهند رتبه کسب کنند حقیقی و حقوقی هستند. بر همین اساس شرایطی که مربوط به اخذ رتبه می باشد برای مشاوران حقوقی و حقیقی فرق می کند. برخی از مهم‌ ترین شرایطی که مربوط به این دسته از مشاوران می باشد عبارت است از :

  1. مشاوران حقوقی

افرادی که می خواهند به عنوان مشاوران حقیقی، گواهی رتبه مشاور شبکه های آبیاری و زهکشی را دریافت کنند باید تابعیت جمهوری اسلامی داشته باشند. آنها در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانی که در آن حضور دارند باید عضو شوند. عدم سوء سابقه یکی از مهمترین مواردی است که برای دریافت رتبه مشاوران حقیقی اهمیت دارد. عدم محرومیت مشاوران از انجام دادن مشاوره فنی یکی از دیگر مواردی است که اهمیت زیادی دارد. اشتغال مشاوران بخش فنی در شرکت پیمانکاری، جهت دریافت رتبه بسیار مهم می باشد. ارائه کارت پایان خدمت و یا ارائه کارت معافیت یکی دیگر از شرایط عمومی اخذ رتبه مشاور برای هر یک از مشاوران حقیقی می باشد.

  1. مشاوران حقوقی

 در صورتی که مشاوران حقوقی درخواست دریافت رتبه مشاور شبکه‌ های آبیاری و زهکشی را داشته باشند نیاز است که شرایط لازم را در نظر بگیرند. ثبت شرکت قانونی در اداره ای که مربوط به ثبت شرکتها است، یکی از مهم ترین نکاتی می باشد که مشاوران حقوقی باید به آن دقت داشته باشند. عدم محرومیت شرکت و یا ممنوعیت از ارائه دادن خدمات مشاوره فنی اهمیت زیادی دارد. عدم عضویت چند نفر از اعضای شرکت پیمانکاری بسیار مهم است. عدم اشتغال هر یک از مدیران در ارگان های دولتی نیز از دیگر شرایطی است که باید به آن دقت شود.

 

اخذ رتبه برای مشاور شبکه های آبیاری و زهکشی برای افراد حقیق و حقوقی
اخذ رتبه برای مشاور شبکه های آبیاری و زهکشی برای افراد حقیق و حقوقی

 

چه عواملی روی گرید مشاور شبکه های آبیاری و زهکشی نقش دارد ؟

 

 عوامل زیادی روی نحوه اخذ گرید مشاور شبکه های آبیاری و زهکشی تاثیر دارد. اشخاص حقوقی و حقیقی برای دریافت رتبه علاوه بر اینکه شرایط عمومی را باید داشته باشند، نیاز است برای کسب رتبه بهتر تلاش کنند. آنها باید مقطع تحصیلی شان حداقل کارشناسی باشد. در آزمون های ادواری باید شرکت کنند. تجربه کاری مفید بسیار مهم است. همچنین نیاز است که معدل تحصیلی شان بالا باشد. در همایش ها و کنفرانس های متفاوت که مربوط به فعالیت شرکت است باید شرکت کنند. در المپیادهای علمی باید شرکت کرده باشند. انعقاد قرارداد در تخصص زمینه مد نظر یکی از دیگر مواردی است که به عنوان عوامل امتیاز آور شناخته می ‌شود.

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ رتبه مشاور شبکه های آبیاری و زهکشی

 

 اشخاص حقوقی و حقیقی نیز باید مدارک تحصیلی شان را برای دریافت گواهی رتبه مشاور شبکه های آبیاری و زهکشی ارائه دهند. قراردادهایی که منعقد کرده اند را نیاز است همراه با جزئیات تحویل سازمان دهند. ارائه دادن مدارکی که نشان می دهد آنها دارای تجهیزات مشخص شده هستند بسیار مهم است. برای دریافت رتبه مشاور شبکه‌ های آبیاری و زهکشی باید اولویت های ضروری رعایت شود.

حداقل ۳ نفر که دارای مدرک کارشناسی هستند باید در شرکت فعالیت کنند. رشته آنها باید مربوط به شبکه های آبیاری و زهکشی باشد. تجربه کاری هر یک از مشاوران یکی از مهم‌ترین نکاتی است که برای دریافت رتبه مشاور شبکه های آبیاری و زهکشی اهمیت زیادی دارد. در واقع بیشتر از ۵ نفر نمی توانند در شرکت های طبقه های آبیاری و زهکشی فعالیت کنند. برای اینکه شرکت ها رتبه ۱ را دریافت نمایند باید مدارک تحصیلی عضو هیئت مدیره مطابق فعالیت شرکت باشد.

 

مدارک لازم اخذ رتبه مشاور شبکه های آبیاری و زهکشی
مدارک لازم اخذ رتبه مشاور شبکه های آبیاری و زهکشی

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان