شرایط اخذ رتبه مشاور صنایع برق و الکترونیک

 

اخذ رتبه مشاور صنایع برق و الکترونیک
اخذ رتبه مشاور صنایع برق و الکترونیک

 

اخذ رتبه مشاور صنایع برق و الکترونیک

 

زمان اخذ رتبه مشاور صنایع برق و الکترونیک باید در مورد اولویت های رتبه بندی این تخصص اطلاعات بیشتری به دست بیاورید. هر یک از شرکت هایی که فعالیت اصلی شان در زمینه صنایع برق و الکترونیک است باید گرید مناسبی دریافت کنند تا رضایت مشتری را به دست بیاورند. در صورتی که رتبه شرکت بالاتر باشد مشتریان سرمایه گذاری های کلان خود را به شرکت ارائه می دهند. توجه داشته باشید که هر یک از اولویت ها برای رتبه بندی شرکت های صنایع برق و الکترونیک تابع قوانین خاصی هستند. هر یک از اولویت هایی که مربوط به مشاوره صنایع برق و الکترونیک می‌ باشد را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست بیاورید.

 

اولویت های اخذ رتبه مشاور صنایع برق و الکترونیک

 برخی از مهمترین اولویت ‌هایی که مربوط به رتبه بندی مشاور صنایع برق و الکترونیک می باشد عبارت است از :

 

اولویت های اخذ رتبه مشاور صنایع برق و الکترونیک
اولویت های اخذ رتبه مشاور صنایع برق و الکترونیک

 

  1. اولویت یک برای رتبه بندی

 برای دریافت رتبه مشاور صنایع برق و الکترونیک اگر می خواهید اولویت یک را داشته باشید باید مدارک تحصیلی تان با فعالیت شرکت هماهنگ باشد. در واقع افرادی که به عنوان کارشناس یا هیئت مدیره در این شرکت فعالیت می کنند، باید مدارک تحصیلی شان در دسته بندی خاصی قرار ‌بگیرد. مدرک تحصیلی مهندسی برق، گرایش مخابرات مهندسی صنایع و مهندسی برق گرایش الکترونیک یا قدرت به عنوان مهمترین مدارکی هستند که در اولویت یک قرار می گیرند. اعضای هیئت مدیره اگر این سه مدرک تحصیلی را ارائه دهند می توانند رتبه یک را برای شرکت لحاظ نمایند. البته باید بدانید عوامل دیگری روی رتبه بندی شرکت نقش دارد. عواملی مانند توان مالی، تخصص و تجربه شرکت از دیگر عواملی هستند که رتبه بندی شرکت را تعیین می نمایند.

 

  1. اولویت دو برای رتبه بندی

 یکی دیگر از اولویت هایی که زمان اخذ رتبه مشاور صنایع برق و الکترونیک باید به آن آشنایی داشته باشید اولویت ۲ است. اگر اعضای هیئت مدیره مدرک تحصیلی شان مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر سخت افزار، مهندسی متالوژی، ماشین سازی، مهندسی برق گرایش کنترل و ابزار دقیق باشد می ‌توانند در اولویت دو قرار بگیرند. اگر اولویت دو به شرکت ها تعلق بگیرد شرکت ‌ها می ‌توانند برای تمدید رتبه در سال آینده اقدام کنند. اولویت دو نسبت به اولویت‌ های پایین‌ تر مزیت های بیشتری دارد.

 

  1. اولویت سه برای کسب رتبه مشاور صنایع برق و الکترونیک

 اولویت سه یکی دیگر از اولویت هایی می باشد که زمان اخذ گرید مشاور صنایع برق و الکترونیک به برخی از شرکت‌ ها ارائه می گردد. افرادی که مدرک تحصیلی تاسیسات، مهندسی شیمی، مهندسی پلیمر، مهندسی سازه، اقتصاد صنعتی و مهندسی مدیریت صنعتی را ارائه می‌ دهند در اولویت سه قرار می‌ گیرند. به طور کلی باید بدانید که تجربه و تخصص اعضای هیئت مدیره زمانی که کمتر باشد اولویت ۳ به آنها تعلق خواهد گرفت. همچنین توانایی مالی شرکت یکی دیگر از فاکتورهایی است که جهت دریافت اولویت سه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

  1. اولویت چهار برای رتبه بندی

 اولویت ۴ برای اخذ گرید مشاور صنایع برق و الکترونیک به عنوان یکی دیگر از اولویت ها شناخته می شود. اولویت چهار به عنوان یکی از اولویت ‌های پایین معرفی می گردد. افرادی که مدرک تحصیلی کارشناسی شان مهندسی معماری و مدیریت بازرگانی باشد اولویت ۴ برای رتبه بندی شرکت شان لحاظ خواهد شد.

 

  1. اولویت ۵ برای رتبه بندی

اولویت ۵ به عنوان یکی دیگر از اولویت ‌هایی شناخته می شود که جهت اخذ رتبه گواهی رتبه مشاور صنایع برق و الکترونیک ارائه می گردد. این اولویت یکی دیگر از اولویت ‌های پایین است که برای شرکت ها مزیت زیادی ندارد. اگر مدرک کارشناسی اعضای هیئت مدیره نقشه برداری و محیط زیست باشد اولویت ۵ برای شرکت آنها لحاظ خواهد شد.

 اولویت چهار و پنج به عنوان اولویت های پایین معرفی می گردد. اولویت ۱ و ۲ به عنوان اولویت های خاص و منحصر به فردی هستند که تنها به شرکت های بسیار قدرتمند تحویل داده خواهد شد. اما اولویت ۳ به عنوان یکی از اولویت ‌هایی شناخته می‌ شود که متوسط است و بسیاری از شرکت های که توانایی بالایی دارند می توانند این اولویت را دریافت کنند. برای دریافت هر یک از اولویت ها باید مدارک مورد نیاز را تحویل دهید.

 

مدارک لازم اخذ رتبه مشاور صنایع برق و الکترونیک
مدارک لازم اخذ رتبه مشاور صنایع برق و الکترونیک

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ رتبه مشاور صنایع برق و الکترونیک

 

جهت اخذ رتبه مشاور صنایع برق و الکترونیک باید تمامی مدارک را بشناسید. هر یک از مدارکی که جهت رتبه بندی اعلام می گردد را باید به صورت اصل و کپی تحویل دهید. ابتدا به سامانه ساجات مراجعه کنید و تمامی مدارک درخواستی را در این وب سایت بارگذاری نمایید. در هر یک از مراحلی که مربوط به دریافت رتبه می باشد اگر پرسشی داشته باشید می توانید با کارشناسان مشورت کنید. توجه داشته باشید که هر یک از مدارک برای دریافت رتبه ضروری هستند. بنابراین هیچ یک از مدارک را ناقص نگذارید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان