راهنمای اخذ رتبه مشاور صنعت

 

اخذ رتبه مشاور صنعت
اخذ رتبه مشاور صنعت

 

اخذ رتبه مشاور صنعت

 

هر یک از شرکت ها برای اینکه با سازمان های دولتی و شرکت های دیگر قرارداد ببندند باید برای دریافت رتبه اقدام کنند. در صورتی که برای اخذ رتبه مشاور صنعت، اقدام نشود شرکت ها نمی توانند فعالیت خود را ادامه دهند. بنابراین باید به خوبی بدانید که اخذ رتبه یکی از مهمترین فرایندهایی است که برای فعالیت شرکت ها ضروری می باشد. رتبه ای که به دست می آورید موجب می شود اعتبارتان افزایش پیدا کند و در بین رقیبان شهرت بیشتری به دست آورید. بنابراین باید برای فروش بیشتر محصولات و کسب سود، اقدام به دریافت رتبه نمایید.

اخذ رتبه مشاور صنعت در گروه صنعتی برای هر یک از مشاورانی که تخصص لازم را دارند مناسب است. رتبه بندی مشاوران در این گروه طبق تخصصی که برای آنها لحاظ شده است از ۱ تا ۵ می باشد. توجه داشته باشید که برای دریافت رتبه مناسب باید تمامی مدارک ضروری را تحویل دهید. همچنین عواملی که روی رتبه بندی شرکت تاثیر دارد را بشناسید. اگر عوامل رتبه بندی را به خوبی بشناسید و طبق آنها اقدام به دریافت رتبه کنید سریعا می توانید رتبه لازم را کسب نمایید.

 

شرایطی که برای دریافت کردن رتبه مشاور صنعت اهمیت دارد چیست ؟

 حداقل شرایطی که جهت دریافت رتبه مشاور صنعت نیاز است امکانات پشتیبانی، نیروی انسانی متخصص، تجربه کاری، ساختار مدیریتی و توان مالی می باشد. هر یک از این عوامل طبق امتیاز هایی که به خود اختصاص می‌ دهند برای رتبه بندی شرکت تاثیر زیادی دارند. کارشناسانی که رتبه شرکت ها را ارائه می دهند به عواملی که بیان کردیم توجه می نمایند. سپس طبق عوامل مشخص شده رتبه بندی برای شرکت لحاظ می گردد. هر یک از شرکت ها برای تعیین کردن رتبه مشاوره خود باید تمامی پروژه هایی که انجام داده اند را تحویل دهند تا بتوانند رتبه مناسبی را دریافت کنند. توجه داشته باشید که در صورت شناخت شرایط رتبه بندی، بهتر است با کارشناسانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند مشورت کنید. آنها به خوبی شما را راهنمایی می کنند.

 

مدارک لازم برای اخذ رتبه مشاور صنعت
مدارک لازم برای اخذ رتبه مشاور صنعت

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ رتبه مشاور صنعت

 

 یکی از مهمترین نکاتی که زمان کسب رتبه مشاور صنعت اهمیت زیادی دارد این است که مدارک مورد نیاز را ارائه دهید. هر یک از این مدارک را شما باید ابتدا به وب سایت ساجات ارسال نمایید. کپی کارت ملی و شناسنامه، پرینت گواهی تامین اجتماعی، کارت پایان خدمت، آخرین صورتجلسه سهامداران، کپی مدارک تحصیلی و تاییدیه کارکرد ها به عنوان مهمترین مدارک شناخته می‌ شوند. شما باید کپی برابر اصل روزنامه ای که مربوط به ثبت شرکت می باشد را زمان ثبت رتبه تحویل دهید. آدرس کامل هر یک از سهامداران به همراه شماره تلفن باید ارائه داده شود.

توجه داشته باشید که سهامداران اگر حتی ۵ درصد سهام داشته باشند باید تمامی اطلاعاتشان ارائه گردد. گواهی که مربوط به رتبه بندی است را باید برای دریافت رتبه مشاور صنعت رتبه یک تا پنج تحویل دهید. آخرین صورت جلسه ای که مربوط به سهامداران و شرکای شرکت است از جمله مدارکی می باشد که جهت دریافت رتبه ضروری می باشد. سابقه کار در پرینت تامین اجتماعی به عنوان یکی دیگر از مدارکی شناخته می شود که برای دریافت رتبه باید تحویل دهید.

توجه داشته باشید که هر یک از این مدارک را برای اخذ رتبه مشاور صنعت ابتدا باید به صورت اینترنتی در وب سایت ساجات بارگذاری نمایید. پس از آن کارشناسان مدارک شما را مورد بررسی قرار می ‌دهند و رتبه مورد نظر را برایتان ثبت می ‌کنند. پس از ثبت رتبه باید به صورت حضوری به سازمان مربوطه مراجعه کنید. تمامی مدارکی که مربوط به رتبه بندی است را باید همراه خود به سازمان ببرید. اگر برای اخذ رتبه مشاور صنعت مایل هستید که رتبه ۱ را کسب کنید باید شرایط کسب رتبه را به خوبی بشناسید.

 

شرایط اخذ رتبه یک مشاور صنعت
شرایط اخذ رتبه یک مشاور صنعت

 

شرایط اخذ رتبه یک مشاور صنعت

 

 یکی از مهمترین شرایط دریافت رتبه مشاور صنعت یک، داشتن ۷ نفر کارشناس در شرکت است. هر یک از آنها باید مدرک تحصیلی شان مطابق فعالیت شرکت باشد. طبق تخصصی که شرکت درخواست می نماید حضور هر یک از این افراد ضروری است. ارائه پروژه مهم یکی از مهمترین شرایط کسب رتبه مشاوره صنعت یک می باشد. این پروژه باید در زمینه طراحی بخش مورد نظر شرکت باشد و تخصص های متفاوت را در بر بگیرد. داشتن تجربه کاری که در ۲۴ سال گذشته نشان می ‌دهد سرمایه زیادی کسب کرده اید اهمیت دارد.

بنابراین تمامی مدارکی که نشان می دهند شما توان مالی زیادی برای فعالیت ‌های شرکت دارید را نیاز است که تحویل دهید. در واقع باید بدانید که اخذ رتبه مشاور صنعت در گرید ۱، برای تمامی شرکت ها ممکن نمی باشد. هر یک از شرکت هایی که تخصص و تجربه زیادی داشته اند می توانند برای دریافت این رتبه اقدام کنند. شرکت های تازه کار طبق تخصص شان رتبه دو و سه را می توانند برای فعالیت شان دریافت کنند.

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان