مراحل اخذ رتبه مشاور فضای سبز

 

اخذ رتبه مشاور فضای سبز
اخذ رتبه مشاور فضای سبز

 

اخذ رتبه مشاور فضای سبز

 

اگر شما برای اخذ رتبه مشاور فضای سبز اقدام کرده اید باید به مدرک تحصیلی اعضای هیئت مدیره دقت داشته باشید. مطابقت فعالیت اعضای شرکت با مدرک تحصیلی شان برای رتبه بندی اهمیت زیادی دارد. بنابراین باید به خوبی این مسئله را در نظر داشته باشید و سپس برای رتبه بندی اقدام کنید. برای رتبه بندی مشاور فضای سبز ۳ رتبه را در نظر می گیرند. رتبه یک به عنوان بهترین رتبه شناخته می شود که بسیاری از افراد حرفه ای می توانند این رتبه را برای شرکت شان کسب کنند. رتبه ۳ هم پایین ترین رتبه می باشد که به دلیل عدم مطابقت مدرک تحصیلی با فعالیت اعضای شرکت ارائه می شود.

 

اولویت رتبه بندی مشاور فضای سبز

اولویت بندی رتبه هر یک از شرکت ها با یکدیگر فرق می کند. برای کسب رتبه مشاور فضای سبز نیاز است که مدرک تحصیلی اعضای هیئت مدیره بررسی شود. طبق نوع مدرکی که اعضای هیئت مدیره دارند رتبه یک تا سه را می توانند دریافت کنند. اولویت بندی رتبه مشاور فضای سبز عبارت است از :

 

  1. اولویت یک برای دریافت رتبه مشاور فضای سبز

برای کسب رتبه مشاور فضای سبز یک، نیاز است که مدرک تحصیلی اعضای هیئت مدیره آب و خاک، دامپروری، کشاورزی عمومی، باغبانی، آبخیزداری، جنگلداری، مرتع داری و … باشد. در صورتی که مدرک اعضای هیئت مدیره به غیر از این موارد باشد نمی توانند رتبه یک را کسب کنند. همچنین باید بدانید که رتبه یک برای افرادی که تخصص و تجربه بیشتری دارند صادر می شود. کارشناسان رتبه بندی تمامی مواردی که مربوط به مدرک تحصیلی، تخصص، تجربه، پشتیبانی و … می باشد را بررسی می کنند.

 

  1. کسب رتبه دو برای مشاور فضای سبز

رشته های تحصیلی متنوعی هستند که برای اخذ رتبه مشاور فضای سبز رتبه دو این رشته ها در نظر گرفته می شوند. رشته آبیاری، خاک شناسی، عمران روستایی، منابع طبیعی، ترویج، تعاون و … را به عنوان رشته های اولویت بندی دو می شناسند. دقت داشته باشید که برای کسب رتبه دو نیاز است که تخصص و تجربه شرکت بالا باشد. اگر بتوانید رشته اعضای هیئت مدیره را به اولویت یک تغییر دهید، می توانید برای تمدید رتبه اقدام کنید. تمدید رتبه هم بر اساس استانداردهای مشخص شده ای انجام می شود.

 

  1. اولویت سه برای رتبه بندی مشاور فضای سبز

اولویت سه یکی دیگر از اولویت های گواهی رتبه مشاور فضای سبز می باشد. در صورتی که مدرک کارشناسی اعضای هیئت مدیره محیط زیست، اقتصاد کشاورزی، بهسازی محیط، مکانیک سیالات، صنایع غذایی، ماشین آلات کشاورزی و …. باشد می توانید برای کسب رتبه ۳ اقدام نمایید. در صورتی که بتوانید تخصص شرکت را تقویت کنید به راحتی قادر خواهید بود که جهت تمدید رتبه اقدام نمایید. با تمدید رتبه می توانید مشتریان بیشتری را جذب نمایید.

 

شرایط اخذ رتبه بندی مشاور فضای سبز
شرایط اخذ رتبه بندی مشاور فضای سبز

 

شرایط اخذ رتبه مشاور فضای سبز

 

در صورتی که می خواهید برای اخذ رتبه مشاور فضای سبز اقدام نمایید باید شرایط رتبه بندی را به خوبی بشناسید. یکی از مهمترین شرایطی که مربوط به رتبه بندی مشاور فضای سبز می باشد، مدرک کارشناسی متخصصین است. اگر مدرک اعضای هیئت مدیره با فعالیت شان مطابقت نداشته باشد، کارشناسان رتبه بندی خاصی را برای شرکت در نظر نمی گیرند. همچنین باید بدانید که تخصص و تجربه شرکت یکی دیگر از شرایطی می باشد که برای رتبه بندی به آن توجه می کنند. رتبه بندی شرکت هایی که تخصص و تجربه بیشتری دارند به بهترین نحو ممکن انجام می شود. دقت داشته باشید که زمان رتبه بندی باید ساختارهای رتبه بندی را به خوبی بشناسید و به آنها اهمیت دهید.

 

مدارک مورد نیاز برای رتبه بندی مشاور فضای سبز

 

برای دریافت رتبه مشاور فضای سبز نیاز است که مدارک ضروری را تحویل دهید. تحویل هر یک از این مدارک به صورت اینترنتی در وب سایت ساجات انجام می شود. اما بعد از اینکه کارشناسان در وب سایت،  مدارک را می پذیرند باید به صورت حضوری به سازمان مراجعه کنید و مدارک را هم همراه خود ببرید. هر یک از مدارکی که نشان دهنده هویت شخصی هیئت مدیره می باشد را باید ارائه دهید. صورت جلسه، شرکت نامه، اظهارنامه های مالیاتی و … را باید تحویل دهید. هر یک از مدارکی که مربوط به ثبت شرکت می باشد را باید تحویل دهید تا به درخواست تان رسیدگی شود. دقت داشته باشید که پیش از ثبت درخواست باید معتبر بودن مدارک تان را بررسی نمایید.

 

مدارک لازم اخذ رتبه مشاور فضای سبز
مدارک لازم اخذ رتبه مشاور فضای سبز

 

عوامل مهم برای اخذ رتبه مشاور فضای سبز

برای کسب گواهی رتبه مشاور فضای سبز باید به عواملی که روی رتبه بندی نقش مهمی دارد دقت داشته باشید. یکی از مهمترین این عوامل مدرک کارشناسی اعضای هیئت مدیره است. پشتیبانی، تخصص و تجربه کار هم به عنوان عوامل بعدی شناخته می شوند که روی رتبه بندی نقش مهمی دارند. افرادی که در زمینه رتبه بندی شرکت ها تخصص دارند می توانند تمامی عوامل و نکاتی که روی رتبه بندی نقش دارد را برای شما به خوبی توضیح دهند.

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان