نحوه اخذ رتبه مشاور منابع طبیعی

 

اخذ رتبه مشاور منابع طبیعی
اخذ رتبه مشاور منابع طبیعی

 

اخذ رتبه مشاور منابع طبیعی

 

اخذ رتبه مشاور منابع طبیعی یکی از مهمترین معیارهای ارزیابی شرکت ها می باشد. فرایند رتبه بندی موجب شده که فضای رقابتی بین شرکت ها ایجاد شود. زمینه پیشرفت هر یک از شرکت ها بر اساس رتبه بندی فراهم می شود. در واقع زمانی که شرکت ها برای بالاتر بردن رتبه خود تلاش کنند می توانند مشتریان بیشتری را جذب خدمات شان نمایند. هر یک از شرکت ها برای عقد قرارداد نیاز است که رتبه بندی شوند. رتبه بندی شرکت های منابع طبیعی بر اساس یک تا دو انجام می شود. هر یک از سرمایه گذاران بر اساس رتبه هایی که شرکت ها دارند سفارشات شان را به شرکت ها ارائه می دهند.

یکی از مهمترین مواردی که زمان کسب اخذ رتبه مشاور منابع طبیعی اهمیت دارد این است که شرکت ها توانایی هایشان را نشان دهند. در صورتی که توانایی هر یک از شرکت ها زیاد باشد آنها سریعتر می توانند رتبه بگیرند. مدارک و شرایطی که شرکت ها دارند از دیگر فاکتورهایی می باشد که روی رتبه بندی تاثیر زیادی دارد. میزان قدرت مالی هر یک از شرکت ها یکی از مهمترین مواردی است که سازمان برای رتبه بندی به آن توجه دارد. شرکت هایی که مشاور منابع طبیعی دارند می توانند بین شرکت های پیمانکار و کارفرما به عنوان واسطه، فعالیت کنند.

 

نکاتی مهم در مورد رتبه بندی مشاور منابع طبیعی

گواهی رتبه مشاور منابع طبیعی یکی از مهمترین اهدافی است که برای تعیین کردن برتری یک شرکت ارائه می شود. توانایی های شرکت را در جنبه های متنوع بررسی می کنند و سپس برای شرکت این گواهی را صادر می نمایند. در صورتی که شرکت ها بتوانند رتبه بالا کسب نمایند حضور موفق تری در صنایع متنوع خواهند داشت. در صورتی که شرکت ها می خواهند نظر سرمایه گذاران را جذب کنند باید رتبه یک را دریافت کنند. رتبه یک در صورتی دریافت می شود که تمامی شرایط لازم برای دریافت رتبه یک فراهم شود. مدرک کارشناسی مرتبط اعضای هیئت مدیره یکی از مهمترین شرایط برای دریافت رتبه یک می باشد.

 

مزیت های اخذ رتبه مشاور منابع طبیعی
مزیت های اخذ رتبه مشاور منابع طبیعی

 

مزیت های اخذ رتبه مشاور منابع طبیعی

 

دریافت رتبه مشاور منابع طبیعی مزیت های زیادی دارد. در واقع رتبه ای که شرکت ها دریافت می کنند به معنی حضور قدرتمندانه شان در عرصه های متنوع است. مدیران هر یک از شرکت ها بعد از اینکه ثبت شرکت می کنند باید برای رتبه بندی اقدامات لازم را انجام دهند. فرایند اداری که مربوط به رتبه بندی می باشد باید به ترتیب طی شود. اساس و پایه ای که برای رتبه بندی در نظر گرفته می شود قدرت مالی، پروژه های اجرا شده شرکت، توان اجرایی، رضایت مشتری و …. می باشد. در صورتی که مشتریان زیادی از خدمات شرکت ها رضایت داشته باشند، شرکت رتبه بالاتری کسب می کند.

 

نحوه رتبه بندی مشاور منابع طبیعی

 

اخذ رتبه مشاور منابع طبیعی بر اساس شرایط و قوانین مشخص شده ای انجام می شود. تعداد نفرات، سوابق تحصیلی، لیست های بیمه شرکت، میزان اعتبار مالی شرکت و …. از جمله مواردی است که زمان دریافت گواهی رتبه باید به آن دقت داشته باشید. بعد از اینکه تمامی مدارک مربوط به رتبه بندی را آماده کردید باید آنها را به صورت اینترنتی به وب سایت ساجات ارسال نمایید. در این وب سایت هر یک از مدارک توسط کارشناسان به طور کامل بررسی می شوند. در صورتی که مدارک کامل باشند شما می توانید به سازمان مورد نظر مراجعه کنید و مدارک را به صورت حضوری تحویل دهید. توان مهندسی هر یک از شرکت ها در مراجعه حضوری بررسی می شود و سپس رتبه ای که مربوط به توانایی های شرکت می باشد اعلام می گردد.

 

شرایط و مدارک لازم اخذ رتبه مشاور منابع طبیعی
شرایط و مدارک لازم اخذ رتبه مشاور منابع طبیعی

 

تعیین رتبه مشاورین منابع طبیعی و اخذ رتبه مشاور منابع طبیعی

رتبه ای که برای مشاورین شرکت ها دریافت می شود به معنی درجه بندی شرکت ها است. اخذ رتبه مشاور منابع طبیعی کمک می کند که مشتریان از توانایی های شرکت اطلاعات بیشتری کسب کنند. رتبه بندی مشاورین شرکت به عواملی بستگی دارد که سازمان مربوطه تعیین می کند. در صورتی که مدرک کارشناسی هر یک از اعضای هیئت مدیره با فعالیت شرکت مطابقت نداشته باشد، رتبه بندی شرکت به درستی انجام نمی شود. در واقع رتبه سه برای مشاورینی ارائه می گردد که مدارک شان مطابقت زیادی با فعالیت شرک ت ندارد. اما رتبه یک به مشاورانی اعطاء می شود که تمامی شرایط لازم را دارند.

 

موارد تاثیرگذار روی رتبه بندی شرکت ها

سوابق کاری یکی از مهمترین مواردی است که جنبه های گوناگونی را برای کسب رتبه مشاور منابع طبیعی در بر می گیرد. فعالیت های اجرایی، پشتیبانی، نظارتی و … را در این دسته بندی قرار می دهند. در صورتی که موارد ذکر شده به بهترین نحو ممکن اجرا شوند، رتبه شرکت بالا می رود. تعداد نیروی مهندسینی که امتیاز آور هستند از دیگر مواردی می باشد که روی اخذ رتبه تاثیر زیادی می گذارد. میزان مبلغی که در قراردادهای گذشته پرداخت شده است را هم زمان رتبه بندی در نظر می گیرند.

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان