اخذ رتبه مشاور مهندسی آب

 

اخذ رتبه مهندسی آب
اخذ رتبه مهندسی آب

 

نحوه اخذ رتبه مشاور مهندسی آب

 

یکی از مهمترین نکاتی که پیش از اخذ رتبه مشاور مهندسی آب باید به آن دقت داشته باشید این است که زیرگروه های این رتبه را به خوبی بشناسید. هر یک از زیرگروه هایی که مربوط به این رتبه هستند فعالیت خاصی را در بر می گیرند. بنابراین باید به خوبی تخصص و فعالیت هر یک از آنها را بشناسید و سپس برای اخذ رتبه اقدام کنید. دقت داشته باشید که اگر فعالیت شرکت به صورت قانونی انجام نشود، نمی توانید رتبه بیشتری دریافت کنید. این مسئله موجب می گردد که تعداد مشتریان شما کمتر شود. برخی از مهمترین فعالیت هایی که در هر یک از زیرگروه ها وجود دارد را در ادامه معرفی می کنیم.

 

فعالیت های شبکه های آبیاری و زهکشی

مطالعاتی که در زمینه امکان سنجی فنی و اقتصادی انجام می شود یکی از مهمترین فعالیت های این زیرگروه است. آنها این فعالیت را به درستی انجام می دهند و سپس برای کسب رتبه مهندسی آب اقدام می کنند. همچنین باید بدانید که افراد فعال این گروه باید بتوانند در مورد مسائل آبی به خوبی برنامه ریزی کنند، آنها به خوبی اقتصاد آب را می شناسند. طراحی شبکه هایی که مربوط به آبرسانی می باشد را به خوبی انجام می دهند. یکپارچه نمودن هر یک از منابع آبی در این زیرگروه اهمیت زیادی دارد. همچنین باید بدانید که در این رشته تمامی تاسیساتی که با انحراف آبی در ارتباط هستند بررسی می شوند.

 

فعالیت های تاسیسات آب و فاضلاب

برای اخذ رتبه مهندسی آب باید به خوبی فعالیت هایی که مربوط به تاسیسات آب و فاضلاب می باشد را بشناسید. مطالعاتی که پیرامون خطوط جمع آوری می باشد یکی از مهمترین فعالیت های این گروه است. همچنین طراحی سیستم های نگهداری و تعمیرات تاسیسات در این زیرگروه به بهترین نحو ممکن انجام می شود. انتقال و جمع آوری کردن فاضلاب هایی که شهری و صنعتی هستند بر عهده این شرکت می باشد. انتقال و جمع آوری کردن آب هایی که سطحی می باشند را هم این زیرگروه انجام می دهد. مخازن و هر یک از تصفیه خانه هایی که برای نمک زدایی می باشند را این زیرگروه باید شناسایی کند.

 

مدارک لازم جهت اخذ رتبه مهندسی آب
مدارک لازم جهت اخذ رتبه مشاور مهندسی آب

 

چه عواملی برای اخذ رتبه مهندسی آب اهمیت دارد ؟

 

اگر قصد دریافت رتبه مهندسی آب را دارید باید به خوبی عواملی که روی رتبه بندی تاثیر می گذارد را بشناسید. در واقع باید بدانید که برخی از عوامل موجب می شوند رتبه شما کاهش و یا افزایش پیدا کند. یکی از مهمترین نکاتی که تاثیر زیادی روی بالا بردن رتبه مهندسی آب دارد، مدارک تحصیلی اعضای هیئت مدیره می باشد. هر یک از اعضای هیئت مدیره باید مدرک تحصیلی شان با فعالیت شرکت مطابقت داشته باشد. در صورتی که بین مدارک تحصیلی و فعالیت شرکت مطابت وجود داشته باشد رتبه شرکت افزایش پیدا می کند. پروژه هایی که شرکت انجام داده است از دیگر عواملی می باشد که زمان کسب رتبه بررسی می شود.

هر چه که تعداد پروژه ها و قراردادهای شرکت بیشتر باشد، رتبه بهتری کسب خواهد کرد. توان مالی شرکت را برای ارائه گواهی رتبه مهندسی آب بررسی می کنند. در صورتی که توان مالی شرکت بالا باشد، یعنی می تواند پروژه های زیادی را انجام دهد. این مسئله که تمامی مدارک شرکت برای دریافت رتبه تحویل داده شود بسیار مهم است. هر یک از افراد امتیازآور باید تجربه زیادی داشته باشند و مدرک تحصیلی شان کمتر از لیسانس نباشد.

 

مدارک مورد نیاز برای رتبه بندی مشاور مهندسی آب

 

برای اخذ رتبه مشاور مهندسی آب باید مدارکی که نیاز است را به سامانه ساجات ارسال نمایید. تمامی مدارک شرکت که مربوط به اساسنامه، اظهارنامه، شرکت نامه و … می باشد را باید تحویل دهید. مدارک شناسایی و تحصیلی که مربوط به اعضای هیئت مدیره است را هم باید تحویل دهید. این مسئله که هر یک از مدارک را کپی برابر اصل آماده کنید بسیار مهم می باشد. دقت داشته باشید که اگر یکی از مدارک کامل نباشد نمی توانید رتبه لازم را کسب نمایید. توجه به این مسئله که مدارک را به درستی در وب سایت بارگذاری کنید بسیار مهم می باشد.

 

شرایط رتبه بندی شرکت های مهندسی آب
شرایط رتبه بندی شرکت های مشاور مهندسی آب

 

شرایط اخذ رتبه مشاور مهندسی آب

 

برای کسب رتبه مهندسی آب باید ابتدا تمامی مدارکی که جهت رتبه بندی نیاز است را آماده کنید. بعد از آماده کردن این مدارک هر یک از آنها را باید به وب سایت ساجات ارسال نمایید. کارشناسانی که در این سامانه فعالیت می کنند تمامی مدارک ارسالی شما را از نظر معتبر بودن به خوبی بررسی می کنند. پس از بررسی های لازم رتبه ای که دریافت می کنید را به شما می گویند. شما بعد از اینکه مدارک تان را به صورت اینترنتی ارسال کردید و آنها را قبول کردند باید مدارک تان را به صورت حضوری به سازمان مربوطه ببرید. سازمانی که مدارک را درخواست می نماید، تمامی نکاتی که برای رتبه بندی شرکت باید رعایت شود را می شناسد و به آنها توجه دارد.

 

5/5 - (2 امتیاز)
مشاوره رایگان