مراحل اخذ رتبه مشاور ژئوتکنیک

 

اخذ رتبه مشاور ژئوتکنیک
اخذ رتبه مشاور ژئوتکنیک

 

اخذ رتبه مشاور ژئوتکنیک

 

با اخذ رتبه مشاور ژئوتکنیک، می توانیم سطح کمی و کیفیت هر یک از فعالیت ها و خدمات شرکت را به خوبی ارزیابی کنیم. فرایندی که مربوط به رتبه بندی شرکت ها می باشد موجب رقابت سازنده بین هر یک از شرکت ها شده است. در واقع پیشرفت و شکوفایی شرکت های متفاوت زیر ساخت های کشور را تقویت خواهد کرد. هر یک از شرکت ها جهت عقد قرارداد و جذب مشتری نیاز است که شرایط و امکانات را برای دریافت رتبه فراهم نمایند. سرمایه گذاران بر اساس رتبه شرکت سفارشات شان را به شرکت ‌ها واگذار می نمایند.

 یکی از مهمترین مواردی که در مورد رتبه بندی شرکت ها مهم است شرایط و توانایی‌های شرکت می باشد. مبنای اصلی اخذ رتبه مشاور ژئوتکنیک میزان قدرت فنی، مالی و همچنین توانایی های کمی و کیفی شرکت می باشد. هر یک از شرکت ها اگر انجام پروژه های عمرانی و اجرایی را به بهترین نحو ممکن انجام دهند رتبه بالاتری کسب می ‌کنند. میزان رضایت هر یک از مشتریان روی رتبه بندی دخیل خواهد بود. تمامی فاکتورهای مورد نظر فرصت‌ های زیادی را به شرکت ‌ها ارائه می دهند تا بتوانند رتبه بالاتری را کسب کنند. رتبه بندی هر یک از شرکت ها کمک می کند که شرکت ها قادر باشند در مناقصات و همایش ها نقش مهمی داشته باشند.

 

نکاتی در مورد دریافت کردن رتبه مشاور ژئوتکنیک

 هر یک از شرکت های متفاوت به مشاور ژئوتکنیک نیاز دارند. بر همین اساس باید تمامی شرایط و نکاتی که مربوط به دریافت رتبه مشاور ژئوتکنیک می باشد را بشناسند. شرکت هایی که مایل هستند سرمایه گذاران بزرگی را جذب کنند باید گواهی رتبه مشاور ژئوتکنیک را دریافت کنند. یکی از مهمترین نکاتی که در مورد دریافت گواهی رتبه مشاور ژئوتکنیک اهمیت زیادی دارد این است که برتری شرکت ها مشخص می‌ شود. رتبه بندی هر یک از شرکت ها طبق توانایی های شرکت از جنبه‌ های متفاوت است.

اگر شرکت رتبه بالاتری را بتواند کسب کند یعنی توانایی حرفه ‌ای و مالی بیشتری داشته است. بنابراین برای دریافت رتبه مشاور ژئوتکنیک با امتیاز بالا تلاش خواهد کرد. رتبه بندی هر یک از شرکت ها کمک می کند که شرکت‌ ها شروع قدرتمند شان را آغاز نمایند. مدیریت شرکت باید بعد از ثبت کردن شرکت جهت دستیابی به رتبه بالا، هر یک از فرایندهای اداری را به بهترین نحو ممکن دنبال کند. اساس رتبه بندی، قدرت فنی، مالی و سطح کمی و کیفی پروژه ها می باشد. همچنین باید بدانید که میزان رضایت مشتری یکی از دیگر مواردی است که پایه رتبه بندی را تعیین می‌ کند.

 

نحوه اخذ گرید مشاور ژئوتکنیک و رتبه بندی
نحوه اخذ گرید مشاور ژئوتکنیک و رتبه بندی

 

نحوه اخذ رتبه مشاور ژئوتکنیک و رتبه بندی

 

هر یک از معیارهایی که مربوط به دریافت گواهی  رتبه مشاور ژئوتکنیک است را به عنوان فرصت طلایی جهت اثبات قدرت و توانایی شرکت می شناسند. یکی از مهمترین مواردی که افراد زمان دریافت رتبه مشاور ژئوتکنیک به آن توجه می‌ کنند نحوه رتبه بندی مشاور می باشد. رتبه بندی هر یک از شرکت ها طبق مقررات خاصی مشخص و انجام خواهد شد. شرکت های مشاوره ای بر اساس عوامل متفاوت مانند نیروی کار اصلی، سوابق تحصیلی، هیئت مدیره، لیست حقوقی شرکت و … رتبه بندی می شوند.

 میزان اعتبار مالی شرکت یکی از مهمترین مواردی است که زمان رتبه بندی و اخذ رتبه مشاور ژئوتکنیک اهمیت دارد. کارشناسانی که رتبه بندی شرکت ها را انجام می‌ دهند تمامی فاکتورهای رتبه بندی را بررسی می‌ کنند. به وسیله سنجش اصولی هر یک از اظهارنامه های مالیاتی می توانند توان مالی شرکت را بررسی نمایند. کارشناسان حساب زیان و سود پروژه هایی که شرکت انجام داده است را به بهترین نحو ممکن بررسی خواهد کرد.

 

ثبت رتبه مشاور ژئوتکنیک

 

شما برای اینکه گواهی رتبه مشاور ژئوتکنیک را دریافت کنید باید به صورت اینترنتی در سایت ساجات ثبت نام نمایید. بعد از ثبت نام اینترنتی جهت ثبت دائم باید به صورت حضوری به سازمان مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که تمامی مدارک مورد نیاز را همراه خودتان باید به سازمان ببرید. در غیر این صورت مراحل رتبه بندی طول می کشد.

 

مدارک لازم اخذ رتبه مشاور ژئوتکنیک
مدارک لازم اخذ رتبه مشاور ژئوتکنیک

 

 مدارک مورد نیاز برای اخذ رتبه مشاور ژئوتکنیک

 

 یکی از مهمترین مواردی که افراد زمان اخذ رتبه مشاور ژئوتکنیک باید به آن توجه داشته باشند ارائه مدارک است. مدارک متفاوتی را شما باید برای دریافت رتبه به سازمان ارائه دهید. اطلاعاتی که شما باید برای ثبت رتبه ارائه دهید دو دسته می باشند. یکی از آنها مربوط به مشخصات ثبت شرکت است و اطلاعات دیگر مربوط به هیئت مدیره و اعضای شرکت می باشد.

 اطلاعات مربوط به شرکت روزنامه‌ ها، شرکت نامه، اساسنامه ها، اظهارنامه ها و … هستند. اما اطلاعاتی که مربوط به اعضای هیئت مدیره می باشد مشخصات شخصی شان، مدارک تحصیلی شان، کارت پایان خدمت، گواهی تامین اجتماعی و …. است. شما باید تمامی مدارک ثبتی و همچنین مدارکی که مربوط به مستندات مالی می باشد را برای دریافت رتبه مشاور ژئوتکنیک ارائه دهید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان