شرایط اخذ رتبه مشاور کشاورزی

 

اخذ رتبه مشاور کشاورزی
اخذ رتبه مشاور کشاورزی

 

اخذ رتبه مشاور کشاورزی

 

در صورتی که می خواهید برای اخذ رتبه مشاور کشاورزی اقدام کنید باید مدرک کارشناسی هر یک از اعضای هیئت مدیره را بررسی نمایید. پرونده ای که مربوط به درخواست رتبه است شامل مدارک مهمی می باشد. هر یک از این مدارک روی رتبه بندی مشاور شرکت نقش مهمی دارند. برای اینکه رتبه خوبی برای شرکت دریافت کنید باید مدرک کارشناسی اعضای هیئت مدیره با فعالیت شرکت مطابقت داشته باشد. اولویت بندی که برای رتبه هر یک از شرکت ها در نظر گرفته می شود بر اساس استانداردهای مشخص شده ای است. هر یک از فاکتورهای مهم رتبه بندی را باید بشناسید و سپس درخواست رتبه داشته باشید.

 

اولویت رتبه بندی مشاور کشاورزی

 

برای اخذ رتبه مشاور کشاورزی باید اولویت هایی که مربوط به رتبه بندی می باشد را به خوبی بشناسید. برخی از مهمترین فاکتورهایی که روی اولویت بندی رتبه ها تاثیر زیادی دارد عبارت است :

 

  1. اولویت یک برای دریافت رتبه مشاور کشاورزی

بسیاری از شرکت ها برای اینکه مشتریان بیشتری داشته باشند جهت کسب رتبه مشاور کشاورزی با اولویت یک تلاش می کنند. تنها شرکت هایی می توانند رتبه یک را دریافت کنند که تخصص بیشتری دارند و مدارک تحصیلی اعضای هیئت مدیره شرکت با فعالیت شرکت هماهنگ باشد. در صورتی که شرکت ها توانایی مالی و تجربی زیادی نداشته باشند نمی توانند رتبه یک را کسب نمایند. در صورتی که رشته اعضای هیئت مدیره دامپروری، کشاورزی عمومی، باغبانی، جنگل داری، آبخیزداری، مرتع داری، آب و خاک و … باشد رتبه یک به شرکت تعلق می گیرد. دقت داشته باشید که هر یک از این مدارک باید لیسانس باشند.

 

  1. اولویت دو برای دریافت کردن رتبه مشاور کشاورزی

رتبه دو یکی دیگر از اولویت هایی می باشند که زمان اخذ رتبه مشاور کشاورزی با آن آشنا می شوید. در واقع رتبه دو یکی از رتبه های مناسب می باشد که با کسب این رتبه می توانید سال بعد برای تمدید آن اقدام کنید تا آن را به یک برسانید. رتبه دو در صورتی که مدرک کارشناسی اعضای هیئت مدیره بر اساس استانداردهای مشخص شده سازمان باشد صادر می گردد. افرادی که مدرک کارشناسی شان آبیاری، خاک شناسی، منابع طبیعی، عمران روستایی، ترویج و … باشد می توانند رتبه دو را برای شرکت دریافت کنند. پشتیبانی، امکانات، توانایی مالی، توانایی تجربی و … از دیگر فاکتورهایی است که روی رتبه بندی شرکت تاثیر زیادی می گذارد.

 

  1. اولویت سه برای کسب رتبه مشاور کشاورزی

اخذ رتبه مشاور کشاورزی با اولویت سه برای بسیاری از شرکت ها گزینه مناسبی نمی باشد. این رتبه امتیازهای شرکت را پایین می آورد. در واقع زمانی که رتبه مشاور شرکت ۳ باشد، مشتریان کمتری جذب خدمات شرکت می شوند. در صورتی که مدرک کارشناسی اعضای هیئت مدیره محیط زیست، اقتصاد کشاورزی، صنایع غذایی، ماشین آلات کشاورزی، هیدروژئولوژی و … باشد این رتبه به شرکت تعلق می گیرد. شرکت ها که اولویت ۳ را دریافت کرده اند می توانند برای تمدید رتبه اقدام نمایند. برای تمدید رتبه باید مدرک کارشناسی اعضای هیئت مدیره فرق کند. توانایی مالی، تجربی، پشتیبانی و امکانات شرکت باید برای تمدید رتبه بهتر شود.

 

شرایط و مدارک لازم اخذ رتبه مشاور کشاورزی
شرایط و مدارک لازم اخذ رتبه مشاور کشاورزی

 

 شرایط اخذ رتبه مشاور کشاورزی

 

شرایطی که مربوط به اخذ رتبه مشاورکشاورزی می باشد را باید از کارشناسانی که در این زمینه فعالیت می کنند بپرسید. مدارکی که مربوط به رتبه بندی می باشد را باید ابتدا به صورت اینترنتی برای وب سایت ساجات ارسال کنید. کارشناسانی که در این وب سایت فعالیت می نمایند، تمامی فاکتورهایی که مربوط به اصل بودن مدارک می باشد را بررسی می کنند. سپس با درخواست تان موافقت می کنند. در واقع باید بدانید که طبق مدارک ارسالی تان رتبه بندی شرکت انجام می شود. بعد از اینکه رتبه مشخص شده برای شرکت تعیین شد، باید مدارک را به صورت حضوری برای کارشناسان ببرید.

 

مدارک رتبه بندی مشاور کشاورزی

 

تمامی مدارکی که مربوط به مشخصات شخصی اعضای هیئت مدیره است را باید برای اخذ رتبه مشاور کشاورزی تحویل دهید. صورت جلسه، شرکت نامه (مدارک ثبت شرکت)، ترازنامه های مالیاتی و …. از دیگر مدارکی هستند که برای رتبه بندی شرکت ها باید تحویل داده شوند. مدارکی که مربوط به بیمه است از دیگر مدارکی می باشد که اعضای هیئت مدیره باید تحویل دهند. هر مدرکی که نشان دهنده توانایی مالی شرکت می باشد باید تحویل داده شود. مدارک تحصیلی اعضای هیئت مدیره هم باید تحویل داده شود تا رتبه بندی انجام گردد.

هر یک از نکاتی که در مورد تحویل مدارک به صورت اینترنتی و حضوری می باشد را می توانید از کارشناسان بپرسید. آنها بر اساس نوع رتبه بندی که برای مشاور شرکت در نظر دارید، مدارک را به طور کامل معرفی می کنند تا تحویل دهید. در صورتی که تعداد مدارک تان کامل باشد، سریعتر پروسه رتبه بندی انجام می شود. مدارک رتبه بندی را به صورت کامل ارائه دهید تا امتیاز بیشتری کسب نمایید.

 

3/5 - (2 امتیاز)
مشاوره رایگان