اخذ رتبه پیمانکاری نفت و گاز

 

اخذ رتبه پیمانکاری نفت و گاز
اخذ رتبه پیمانکاری نفت و گاز

 

راهنمای اخذ رتبه پیمانکاری نفت و گاز

 

برای اخذ رتبه پیمانکاری نفت و گاز می توانید مدارک ضروری را تحویل دهید تا طبق تخصص شرکت و مدارک ارائه شده رتبه یک تا پنج را دریافت نمایید. رتبه یک را به عنوان یکی از بهترین رتبه های پیمانکاری می‌ شناسد. توانایی، عملکرد، سوابق کاری پیمانکار، توان مالی و بسیاری از دیگر فاکتورها برای رتبه ‌بندی شرکت ارزیابی می‌ شوند. فعالیت هایی که مربوط به شرکت نفت و گاز است در حیطه تولیدات نفت و گاز، تاسیسات چاه، خطوط لوله انتقال، ایستگاه فشار و … می باشد. تمامی مواردی که مربوط به فعالیت شرکت های پیمانکاری نفت و گاز است باید به صورت اصولی انجام شود. اگر این فعالیت ها طبق استانداردهای مشخص شده انجام شوند رتبه یک را برای شرکت های نفت و گاز در نظر می‌ گیرند.

 یکی از مهمترین مواردی که زمان کسب رتبه پیمانکاری نفت و گاز اهمیت زیادی دارد رزومه تحصیلی است. هر یکی از مشاورانی که در شرکت های پیمانکاری فعالیت می‌ کنند باید رزومه تحصیلی شان مطابق با فعالیت هایی که شرکت انجام می دهد باشد. همچنین منابع مالی که شرکت دارد و تجارب پروژه های کاری که به دست آورده است روی رتبه بندی تاثیر دارند. تجهیزات و بهره مندی شرکت از نیروهای متخصص کمک می کند که رتبه بهتری را دریافت نمایند.

 

رتبه بندی شرکت های پیمانکاری نفت و گاز

 

 بعد از ثبت کردن شرکت، شما باید با ارائه دادن مدارک مورد نیاز برای کسب رتبه پیمانکاری نفت و گاز اقدام نمایید. اقدامات لازم را می توانید از طریق وب سایت ساجات انجام دهید. اگر در زمینه ارائه تمامی مدارک مورد نیاز برای کسب رتبه های پیمانکاری تخصص ندارید می توانید با کارشناسانی که در این زمینه فعالیت می نمایند مشورت دریافت کنید. رتبه بندی از ۱ تا ۵ آغاز می گردد که طبق موارد بیان شده یکی از آنها را دریافت خواهید کرد.

 

شرایط تمدید رتبه پیمانکاری نفت و گاز
شرایط تمدید رتبه پیمانکاری نفت و گاز

 

شرایط عمومی برای اخذ رتبه پیمانکاری نفت و گاز

برای اخذ رتبه پیمانکاری نفت و گاز شرایط عمومی و ویژگی‌ های رتبه بندی را باید به خوبی بشناسید. هر یک از این شرایط کمک می کند تا شما سریعتر رتبه لازم را دریافت کنید. پیمانکار شرکت رتبه یک تا پنج را دریافت می نماید و بر اساس مدارکی که ارائه می دهد می‌ تواند سال بعد برای تمدید رتبه اقدام کند. برای اخذ رتبه پیمانکار، سوابق کاری حرفه ای اهمیت زیادی دارد. با ارائه دادن مدارک مورد نیاز و ثبت هر یک از این مدارک در سامانه ساجات شما می توانید برای کسب رتبه اقدام کنید. رتبه دریافت شده با توجه به بررسی هایی که انجام می شود فواید زیادی دارد. شرکت هایی که رتبه مناسبی دریافت کرده ‌اند می ‌توانند مشتریان بیشتری را جذب نمایند.

 برای دریافت رتبه پیمانکاری نفت و گاز باید شرایط عمومی کسب رتبه را به خوبی بشناسید. هر یک از شرکت ‌های نفت و گاز در قالب شرکت سهامی خاص و یا محدود فعالیت می‌ کنند، باید ابتدا به ثبت برسند. دو سوم اعضایی که به عنوان هیئت مدیره در شرکت فعالیت دارند باید حداقل مدرکشان، کارشناسی باشد. شرکت مورد نظر باید کد اقتصادی را دریافت کند. مدارک تکمیلی که مربوط به شرکت است باید در سامانه ساجات ثبت شود. ثبت نام در سامانه ساجات و در دریافت نمودن تاییداتی که مربوط به گام های اولیه است اهمیت زیادی دارد. گذرواژه و نام کاربری را باید از سوی سازمان مدیریت دریافت کنید.

 بعد از دریافت کردن این دو کد مراحل قانونی اخذ رتبه را طی خواهید کرد. تایید و بررسی پرونده از سوی کارشناسان یکی از دیگر شرایط عمومی دریافت رتبه پیمانکاری نفت و گاز است. دریافت کردن تاییدیه نهایی و گواهی که مربوط به صلاحیت کار پیمانکار است اهمیت زیادی دارد.

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ رتبه پیمانکاری نفت و گاز

 

 برای اخذ رتبه پیمانکاری نفت و گاز نیاز است که مدارک ضروری را تحویل دهید. تمامی مدارک شرکت مانند گواهی تاسیس، اساسنامه، اظهارنامه، شرکت نامه و … را باید تحویل دهید. ارائه دادن اجاره نامه شرکت و یا سند رسمی مالکیت شرکت از دیگر مدارکی است که اهمیت دارد. ارائه نسخه کپی شده از مدارک شناسایی اعضای هیئت مدیره ضروری است. در واقع شما باید بدانید که تمامی مدارک شناسایی مانند کارت ملی، شناسنامه، کارت پایان خدمت و … را باید برای کسب رتبه تحویل دهید. نسخه کپی شده از مدارک دانشگاهی هر یک از اعضای شرکت باید تحویل داده شود. تمامی سوابق کاری پیمانکارانی که می ‌خواهند رتبه دریافت کنند همراه با استعلام باید تحویل داده شود. ارائه نسخه کپی شده از آخرین صورتجلسه که مربوط به تغییرات سهام شرکت می باشد اهمیت زیادی دارد.

 

مدارک لازم رتبه بندی شرکت های پیمانکاری نفت و گاز
مدارک لازم رتبه بندی شرکت های پیمانکاری نفت و گاز

 

شرایط تمدید رتبه پیمانکاری نفت و گاز

 

 شما باید به خوبی بدانید که رتبه پیمانکاری نفت و گاز ۴ ساله است. به همین دلیل بعد از مدتی باید برای تمدید گواهی رتبه پیمانکاری نفت و گاز اقدام کنید. در صورتی که تمدید رتبه انجام شود فعالیت شرکت نباید تغییر کند. تمدید رتبه تا دو گرید انجام خواهد شد. بعد از آن باید به صورت مجدد مدارک درخواستی را تحویل دهید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان