ثبت برند فوری ، چرا ثبت برند فوری به وجود مشاور نیاز دارد؟

 

ثبت برند فوری
ثبت برند فوری

 

اهمیت ثبت برند فوری

 

ثبت برند فوری برای پیشبرد سریع اهداف تجاری لازم است به صورتی که تمام تاجران به محض ثبت شدن شرکت، برای برند اقدام می کنند. بر کسی پوشیده نیست که با وجود رقابت هایی که در بازارهای امروزی وجود دارد، هر چه ثبت برند با سرعت و دقت بیشتری انجام شود، امکان پیشرفت برای تاجر بیشتر خواهد شد.هر چه ثبت برند با سرعت و دقت بیشتری انجام شود، امکان پیشرفت برای تاجر بیشتر خواهد شد.

رقابت های تجاری فقط به ارائه محصولات نو و برند خاص محدود نمی شود. در واقع مقدار زیادی از وقت و سرمایه یک شرکت هدر خواهد رفت، اگر نتواند از برند و محصولات خود حفاظت کند.بسیاری از افرادی که توجهی به حقوق دیگران ندارند سعی می کنند به اسم برندهای معتبر برای خود سود کسب کنند و چه بسا در این حین به اعتبار آن لطمه زیادی وارد کنند. به همین دلیل ثبت برند فوری از اولویت های تمام شرکت ها است و آشنایی با ریزه کاری های این پروسه کمک زیادی به تاجران خواهد کرد.

 

چرا ثبت برند فوری به وجود مشاور نیاز دارد؟

 

ثبت برند کاری است که ریزه کاری ها و نکات زیادی را شامل می شود و عجله در انجام آن باعث ایجاد استرس و فشار کاری به تاجر می شود. حتی گاهی به دلیل اینکه تاجر ساعت کاری شلوغی دارد و نمی تواند به اندازه کافی برای جزئیات ثبت برند وقت بگذارد، اشتباهی از او سر زده و باعث خراب شدن این پروسه می شود. پس داشتن کارشناسی که به طور کامل جزئیات را با شما در میان بگذارد یا به جانشینی شما در مدت کمی برند را ثبت کند، باعث آسان تر شدن و حتی سریع تر شدن این روند می شود.

ما در شرکت الی ثبت حداقل زمان را برای انجام کارهای حقوقی ثبت برند صرف می کنیم و حقوقدانان خبره ای را در اختیار داریم که همیشه برای برقراری تماس و مشاوره آماده هستند. همینطور در آدرس اینترنتی elisabt.ir به طور کلی درباره ثبت برند فوری توضیحاتی ارائه دادیم که شما می توانید برای آشنایی بیشتر با این موضوع، با ما به صورت حضوری، آنلاین یا از طریق تلفن ارتباط برقرار کنید.

 

فواید و شرایط مزایای مشاوره ثبت برند فوری
فواید و شرایط مزایای مشاوره ثبت برند فوری

 

بعضی از جزئیاتی که باید در مورد ثبت برند فوری بدانید

۱ – منظور ثبت برند به صورت فوری این است که شرکت حقوقی نماینده شما سریعا برای ثبت کردن درخواست ارسال می کند و تمام مراحل ثبت را به طور دقیق پیگیری می کند تا حداقل زمان ممکن را صرف این کار کند و با توجه به سوابق این کار، ثابت شده است که اگر تصمیم داشته باشید برند را به صورت فوری و بدون اتلاف وقت ثبت کنید، بهترین گزینه پیش روی شما، استفاده از یک نماینده مطمئن است. چون برای شما به عنوان یک تاجر که به مسائل حقوقی ثبت آگاهی چندانی ندارد، آشنایی با این مسائل و بعد اقدام، زمانبر خواهد بود. از طرفی کارهای سنگین ثبت شرکت ، رسیدگی به تولیدات و قراردادهای کاری و غیره وقت چندانی برای ثبت برند فوری نمی گذارد و این احتمال خطا را بالا می برد.

۲ – شما باید برند خود را از قبل انتخاب کرده باشید. البته شرکت الی ثبت در این باره به شما یاری می رساند تا از تکراری نبودن آن اطمینان حاصل کنید. همینطور اگر اسمی که توسط شما انتخاب شده با قوانین مرتبط با ثبت برند تناقضی داشته باشد، توسط کارشناس ثبت در این مورد به شما اخطار داده می شود. در این زمان ما به شما کمک می کنیم تا بهترین اسم جایگزین را پیدا کنید.

بهتر است برای تکمیل شدن مراحل برند فوری، به این روند تسلط کامل داشته باید.

۳ – با وجود تمام اهمیتی که دنیای تجارت به برند می دهد، شما می توانید برند خود را ثبت نکنید. البته با سه مورد استثنا که تولید یا تجارت آن ها بدون ثبت شدن برند، برای شما مشکلات قانونی زیادی درست می کند.

  • این سه مورد که باید برای ثبت برند فوری در نظر داشته باشید، دارو، خوراکی و مواد آرایشی هستند.
  • برند ثبت کردن حتی در سریعترین زمان ممکن نیز مدتی طول می کشد پس هر چه سریعتر اقدام کنید، نتیجه بهتری خواهید گرفت.
  • برندهای زیادی در بازار امروز ایران و جهان وجود دارد و رقابت شدیدی در این مورد برقرار است. پس برای اشاعه برند خود و پیشرفت شرکت در دراز مدت بهتر است ثبت برند را در نظر بگیرید.

۴ – برای اینکه قراردادهای کاری مثل اعطای نمایندگی یا تبلیغات تلویزیونی و غیره را در مورد برند خود بنویسید و برای موفقیت آن تلاش کنید، لازم است برند قانونی باشد و مدارکی دال بر ثبت شدن آن داشته باشید. در غیر این صورت دوام آوردن در بازار سرد و حسابگر امروزی کاری سخت و غیر محتملی خواهد بود.

۵ – ثبت برند فوری به کامل شدن فوری اسناد مربوط به این پروسه نیاز دارد. تاجر اسناد خود را سریعا به شرکت حقوقی واگذار می کند و بعد از آن کار را به کارشناسی واگذار می کند که سال ها در این رشته تجربه کسب کرده و به سادگی زمان طی کردن این مراحل را به حداقل آن می رساند.

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان