ثبت برند پوشاک + چرا روزانه اهمیت ثبت برند بالاتر می رود؟

 

ثبت برند پوشاک
ثبت برند پوشاک

 

چرا روزانه اهمیت ثبت برند پوشاک بالاتر می رود؟

 

ثبت برند پوشاک با وجود رقابت های سنگین در این صنعت ضروری به نظر می رسد. روزانه صدها طرح و مدل جدید در این صنعت وارد می شود و به دلیل محبوبیت مد و فشن، صنعت پوشاک رقابت شدیدی را به نمایش می گذارد و این موضوع هر تاجر و تولید کننده لباس و پوشاک را مجبور می کند که برای حفاظت از تولیدات و طرح های خود، برای ثبت کردن برند اقدام کند.

به خصوص در این صنعت که مقلدان زیادی وجود دارد و افراد زیادی به طور غیرقانونی طرح های مختلف را کپی می کنند، برند یک کارخانه پوشاک می تواند از طرح های خاص آن محافظت کند و تا مقدار زیادی جلوی تجارت های غیر قانونی را بگیرد.با این وجود فقط محافظت از طرح های تجاری نیست که تاجر را به طرف ثبت برند سوق می دهد.

به عنوان یک صنعت پر رقابت، این یک نکته کلیدی است که مطمئن شویم مشتری محصول ما را می شناسد و در بین هزاران ایده و طرح مختلف آن را انتخاب می کند. برای رسیدن به چنین هدفی نیاز داریم تا برند خود را با تبلیغات متفاوت به مشتری های بالقوه معرفی کنیم که این کار فقط زمانی امکان خواهد داشت که برند ما نام معتبری داشته باشد. نامی که هیچ کس دیگری قبلا آن را استفاده نکرده باشد. به اندازه کافی خاص و در عین حال به یادماندنی باشد. داشتن ابتکار برای برند پوشاک یک موضوع بسیار ضروری تلقی می شود.با داشتن یک برند برای پوشاک می توانیم کیفیت محصولات خود را در دنیای فشن ثابت کنیم مقدار سود خود را بالا ببریم.

 

ثبت برند پوشاک چه شرایطی می طلبد؟

 

۱ – با شنیدن کلمه لباس ناخودآگاه به استایل، فشن، مد و زیبایی فکر می کنیم. سالانه هر برند بیشترین سعی خود را می کند تا بهترین و ظریف ترین طرح ها را به مشتری های خود معرفی کند و آن ها را از محصولات خود راضی نگه دارد. اما مهم است که خود برند نیز نشان دهنده خلاقیت و زیبایی باشد. این برند باید بتواند علاقه مشتری ها را برانگیزد و توجه آن ها را به طرف خود بکشاند. به همین دلیل داشتن ابتکار برای برند پوشاک یک موضوع بسیار ضروری تلقی می شود.

۲ – قوانین عمومی ثبت برند برای برندهای پوشاک هم به کار برده می شود و یکی از مهم ترین آن ها این است که برند پوشاکی از قبل تحت این نام وجود نداشته باشد. علاوه بر این برای ثبت برند پوشاک باید به این نکات هم توجه کنید:

  • اسم برند پوشاک باید با اسامی مشهور مکان یا سازمان متفاوت باشد و یادآور برند دیگری نباشد.
  • برند پوشاک باید به اعتقادات دینی و فرهنگی مردم ما احترام بگذارد.
  • اسناد ثبت را به طور کامل بارگذاری کنید.
  • اگر برند پوشاک شما به زبان انگلیسی است باید قوانین بین المللی را هم در نظر بگیرید که به پیچیدگی کار می افزاید.

 

برند پوشاک نماینده طراحی و دیزاین لباس ها است.

 

۳ – برند پوشاک نماینده طراحی و دیزاین لباس ها است پس در زمان ثبت برند مطمئن شوید که این رند نشان دهنده مهم ترین ویژگی محصولات شما است.

قوانین زیادی وجود دارد که مشخص می کند شما می توانید برای پوشاک خود برند ثبت کنید یا نه و ثبت شدن سریع برند پوشاک در این صنعت رقابت طلب بسیار مهم است. پس یک متخصص حقوقی که برندهای پوشاک زیادی را به ثبت رسانده باشد می تواند کمک زیادی برای متقاضی باشد. ما در الی ثبت با همکاری تعداد زیادی از کارشناسان این رشته از تمام متقاضیان دعوت به همکاری می کنیم. شما می توانید شماره های موجود در سایت elisabt.ir را برای دریافت مشاوره غیر حضوری استفاده کنید و بعد از دریافت یک مشاوره دقیق تصمیم بگیرید که ثبت برند را شخصا انجام می دهید یا آن را به همکاران ما بسپارید.

 

شرایط و مراحل اهمیت ثبت برند پوشاک
شرایط و مراحل اهمیت ثبت برند پوشاک

 

مهم ترین سودهایی که ثبت برند پوشاک نصیب تاجر می کند

 

  1. حمایت قانونی را نصیب برند پوشاک می کند.
  2. یک نوع سرمایه گذاری است و سود مالی زیادی را به تاجر پوشاک می دهد.
  3. فقط از این طریق می توانید کار خود را توسعه داده و نمایندگی های در سراسر کشور یا دنیا ایجاد کنید.
  4. با داشتن برند پوشاک می توانید برای به دست آوردن سرمایه گذار و حمایت های مالی دولتی یا خصوصی اقدام کنید.

توجه: اسنادی که یک فرد حقیقی باید برای ثبت کردن یک برند آماده کند با اسناد یک فرد حقوقی تفاوت دارند.

برند پوشاک توسط یک فرد حقیقی باید نیازی به مدارک ثبت شرکت ندارد ولی اگر برند تحت مالکیت کارخانه یا شرکت یعنی فرد حقوقی باشد، باید مواردی از جمله اظهارنامه و اساسنامه را نیز جزو مدارک ثبت برند قرار دهد.

نکته: برای اینکه از خاص بودن اسم برند خود خاطر جمع شوید، می توانید از کارشناس های حقوق الی ثبت بخواهید تا وجود یا عدم وجود این برند را بررسی کنند. البته فرد متقاضی می تواند شخصا برای استعلام کردن اقدام کند و از این موضوع مطمئن شود.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان