ثبت شرکت بسته بندی ، مدارک لازم برای تاسیس شرکت بسته بندی در الی ثبت

 

ثبت شرکت بسته بندی
ثبت شرکت بسته بندی

 

ویژگی های ثبت شرکت بسته بندی

 

ثبت شرکت بسته بندی نیاز به نکات مهمی دارد که در این زمینه لازم است اطلاعات خود را بروزرسانی نمائید. ۱)  اولین قدم برای تاسیس شرکت بسته بندی این است که نوع شرکت را به درستی تعیین کنید. این کار اهداف این شرکت را به طور کامل روشن می سازد و فرایند ثبت شرکت را به طرز قابل توجهی سرعت می بخشد.

۲) قدم بعدی این است که شرکت بسته بندی شما دارای ۲ نفر فرد ثابت در مجموعه خود باشد. در این صورت مشکلی برای شرکت بسته بندی از این نظر نخواهید داشت.

 

مدارک لازم برای شرکت بسته بندی در elisabt.com

 

شما برای ثبت شرکت بسته بندی نیاز به ارائه مدارک خاصی دارید که به شرح زیر هستند:

  • امضای اقرار نامه ها و فرم های خاصی از مدارک اصلی برای ثبت این شرکت هستند که فرایند تحویل آن ها باید به سرعت انجام پذیرد.
  • مجوزهای مهمی در این زمینه لازم است که باید به نهادهای مربوطه تحویل داده شود. ثبت شرکت نیاز به مجوزهای خاصی دارد که باید در زمان مقرر به ادارات مربوطه تحویل داده شوند.
  • سامانه خاصی برای انجام مراحل ثبت نام و ثبت شرکت های مختلف تاسیس شده است که شما جهت شرکت بسته بندی باید به این سامانه مراجعه نمائید. پس از انجام مراحل مربوطه در این سامانه، بخش بزرگی از فرایند ثبت این شرکت را خواهید گذراند.

 

مجوزهای لازم برای ثبت شرکت بسته بندی در الی ثبت

 

ثبت شرکت بسته بندی نیاز به ارائه مجوزهای لازم دارد و شما برای ثبت این شرکت ها لازم است مجوزهای خاصی را ارائه دهید.

  • جواز بسته بندی از مهم ترین مجوزهای لازم در این زمینه است که برای ثبت شرکت مربوطه اهمیت بسیار زیادی دارد. در صورتی که یک شرکت بسته بندی این جواز را دارا نباشد، برای ادامه فعالیت رسمی دچار مشکل خواهد بود.
  • در این زمینه لازم است که مجوزهای دیگری را نیز تهیه کنید. برای مثال جواز کسب از سری جوازهای مهم برای ثبت شرکت را می توان ذکر کرد.
  • جواز تاسیس شرکت از دیگر جوازهای مهم برای ثبت این شرکت ها می باشد.
  • پروانه بهره برداری هم از مهم ترین جوازهایی است که باید اقدامات لازم برای تحویل آن ها را به سرعت انجام دهید.
  • به طور کلی بر حسب نوع کالایی که بسته بندی می کنید، باید از نهاد و ارگان مربوطه جوازهای لازم را دریافت کنید. در این زمینه بیشتر خدمت شما توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

 

شرایط و مدارک لازم جهت ثبت شرکت بسته بندی در الی ثبت
شرایط و مدارک لازم جهت ثبت شرکت بسته بندی در الی ثبت

 

تاسیس شرکت بسته بندی بر اساس نوع کالاها

 

ثبت شرکت بسته بندی بر اساس نوع کالاها از محوری ترین موضوعات بحث ما است. شرکت های بسته بندی ممکن است به اشکال مختلفی فعالیت نمایند. برای مثال شرکت های بسته بندی پوشاک و مواد غذایی بخش های بسیار مهمی از این شرکت های بسته بندی هستند. شرکت های بسته بندی اقلام آرایشی و بهداشتی هم در دسته دیگری از انواع شرکت های بسته بندی قرار می گیرند. قرار است به تفکیک در مورد هر کدام یک از این شرکت ها توضیحاتی را ارائه دهیم.

  • شرکت بسته بندی اقلام آرایشی: این شرکت با هدف تولید مواد آرایشی و بهداشتی و بسته بندی آن ها تاسیس شده است و به مجوزهای بهداشتی خاصی نیاز دارد. برای دریافت مجوزها لازم برای این شرکت باید از طریق سازمان غذا و دارو سازمان هایی از این قبیل اقدامات لازم صورت پذیرد.
  • شرکت بسته بندی پوشاک: بسته بندی پوشاک دارای فرایند متفاوت تری نسبت به نمونه های مشابه است. باید برای دریافت مجوزهای لازم برای شرکت بسته بندی از طریق ادارات مربوط به نساجی اقدامات لازم را انجام دهید.
  • ثبت شرکت مواد غذایی می تواند پیچیدگی های مشابهی با ثبت شرکت آرایشی و بهداشتی داشته باشد. برخی از مجوزهای لازم برای ثبت این دو شرکت، مشترک بوده و باید به صورت همزمان برای دریافت آن اقدامات لازم را انجام دهید. سازمان غذا و دارو در این زمینه مجوزهای لازم را به شما اعطا خواهد کرد. در این صورت برای ثبت این شرکت مشکلات جدی نخواهید داشت.

در این جا لازم است مراحل ثبت این شرکت را برای شما بیان کنیم.

 

مراحل تاسیس شرکت بسته بندی

 

برای ثبت شرکت بسته بندی شما باید سلسله مراحل خاصی را طی کنید که به این صورت میتوان آن ها را طبقه بندی کرد:

  • ارائه مدارک مربوط به ثبت این شرکت و رفع نواقص احتمالی آن
  • دریافت جوازها و مجوزهای لازم در تمام حوزه های ثبت شرکت و بررسی آن ها توسط مشاوره ثبت شرکت
  • انجام مشاوره های لازم برای ثبت شرکت جهت سرعت بخشیدن به فرایندهای اداری ثبت شرکت
  • تعیین اهداف شرکت بسته بندی و برنامه ریزی بلند مدت با توجه به شرایط و امکانات برای شرکت
  • انجام تبلیغات و معرفی شرکت و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان