خرید و فروش شرکت رتبه دار

 

خرید شرکت رتبه دار
خرید شرکت رتبه دار

 

خرید شرکت رتبه دار

 

شرکت های پیمانکاری برای رتبه بندی، عددی بین ۱ تا ۵ دریافت می کنند. با توجه به میزان شایستگی و امکانات شرکت، عدد یک به عنوان بالاترین و عدد پنج به عنوان پایین ترین رتبه برای پیمانکاران و عدد یک به عنوان بالاترین و عدد سه به عنوان پایین ترین رتبه برای شرکت های مشاور در نظر گرفته می شود.

رتبه بالاتر، اعتبار بیشتری به شرکت خواهد داد. از طرف دیگر، شرکت های دارای رتبه بندی مجوز انعقاد قرارداد با موسسات و سازمان های دولتی برای اجرای پروژه ها و نظارت بر آن ها را دارند. پس رتبه بندی علاوه بر نشان دادن شایستگی شرکت، مجوزی برای انجام پروژه های دولتی نیز می باشد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال خرید شرکت رتبه دار هستند.

 

فروش شرکت مهندسین مشاور رتبه دار

باید بدانید همانطور که ممکن است رتبه شرکت ها ارتقا پیدا کند، امکان تنزل رتبه نیز وجود دارد. اگر کیفیت خدمات شرکت کاهش یابد و نیروی امتیاز آور خود را از دست بدهد و موفق به عقد قرارداد جدید نشود آنگاه ممکن است کارشناسان در هنگام تمدید رتبه، رای به تنزل رتبه بندی شرکت دهند.

فروش شرکت مهندسین مشاور رتبه دار، گزینه ای است که شرکت ها برای انتقال رتبه خود به شرکت های فاقد رتبه انجام می دهند.

 

قیمت خرید شرکت رتبه دار

ارتقا رتبه شرکت، تابع شرایطی است که شما برای شرکت خود فراهم می کنید. این شرایط می تواند شامل مواردی همچون تعداد افراد امتیاز آور شرکت باشد. هرچه این افراد سابقه بیشتری در رشته مورد تقاضا داشته باشند امکان ارتقا رتبه بیشتر است. از طرف دیگر توسعه امکانات نرم افزاری و مهندسی می تواند موجب دریافت امتیاز بالاتری برای ارتقا رتبه گردد.

 

خرید رتبه شرکت

توصیه می کنیم برای خرید رتبه شرکت با افراد و موسسات معتبری که در این زمینه فعالیت می کنند مشورت نمایید.قیمت خرید شرکت رتبه دار برای شرکت هایی که به دنبال چنین شرکت هایی می گردند بستگی به رتبه شرکت فروشنده رتبه دارد. هرچه رتبه بالاتر باشد، قیمت فروش آن نیز بیشتر خواهد بود.

 

خرید و فروش رتبه
خرید و فروش رتبه

 

خرید و فروش رتبه

 

رتبه بندی می تواند میزان صلاحیت و شایستگی شرکت های پیمانکاری و مشاور را مشخص کند. معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی نهاد ریاست جمهوری وظیفه دارد که طبق شرایط و ضوابط معینی، اقدام به صدور رتبه برای شرکت ها نماید.

شرکت های پیمانکاری و مشاوری که فاقد رتبه هستند و یا به تازگی ثبت شرکت شده اند نیاز به اخذ رتبه دارند. دو راه پیش پای این شرکت ها قرار دارد: اول اینکه می توانند با مراجعه به سامانه اخذ رتبه، درخواست خود را ثبت نمایند تا مراحل اخذ رتبه طی شود. اما راه دیگر ورود به بازار خرید و فروش رتبه است.

 

خرید شرکت رتبه دار

مبلغ قراردادی که شرکت های رتبه دار با کارفرمایان خود انعقاد می کنند تاثیر زیادی در ارتقا رتبه شرکت دارد. هرچه مبلغ قراردادهای شرکت بیشتر باشد، نشان می دهد که این شرکت پروژه های بزرگتری را اجرا کرده است.

پس در هنگام خرید شرکت رتبه دار، بهتر است آنهایی را انتخاب کنید که قراردادهایی با مبالغ بالاتر با کارفرمایان خود منعقد نموده اند.

 

خرید شرکت گرید دار

صورت های مالی شرکت های رتبه دار می تواند عملکرد آن شرکت را در طول یک سال گذشته نشان دهد. مبلغ قراردادها، میزان سود و زیان، هزینه های شرکت و … در این صورت ها کاملا مشخص شده اند. همچنین اظهارنامه های مالیاتی تایید شده شرکت می تواند شفافیت این صورت های مالی را تایید نماید.

پس قبل از خرید شرکت گرید دار بهتر است نگاهی به صورت های مالی حسابرسی شده شرکت و اظهارنامه های مالیاتی تایید شده آن بیندازید.

 

فروش شرکت رتبه دار
فروش شرکت رتبه دار

 

فروش شرکت رتبه دار

 

شرکت های پیمانکار که در رشته های تاسیسات و تجهیزات، ابنیه ساختمان، راه و ترابری، صنعت و معدن، آب، مرمت آثار باستانی، کاوش زمین، ارتباطات، کشاورزی، نفت و گاز و نیرو فعالیت دارند می توانند درخواست رتبه بندی دهند.

همچنین شرکت های مشاور فعال در زمینه نفت و گاز، صنعت، معدن، شهرسازی، راه و ترابری، پست و مخابرات، مهندسی آب، انرژی، مطالعات کشاورزی و تخصص های مشترک، امکان درخواست اخذ رتبه را دارند.

داشتن امکانات فنی و مهندسی در سطوح بالا برای شرکت هایی که خواهان اخذ رتبه بندی هستند الزامی است. همچنین این شرکت ها باید دارای چند سال سابقه فعالیت حرفه ای در رشته مورد تقاضا باشند.

فروش شرکت رتبه دار، یکی از اقداماتی است که شرکت های غیرفعال دارای رتبه برای واگذاری رتبه خود انجام می دهند. این شرکت ها در ازای دریافت مبلغی از شرکت هایی که به دنبال اخذ رتبه هستند، رتبه شرکت خود را در اختیار آن ها قرار می دهند.

 

قیمت فروش شرکت رتبه ۵

اگر قصد خرید شرکت رتبه را دارید، یکی از مسائلی که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند، قیمت فروش شرکت رتبه ۵ است. قیمت رتبه عدد ثابتی نیست و بستگی به سابقه شرکت دارد.

اگر شرکت شما دارای گواهی رتبه بندی است و قصد فروش آن را دارید لازم است تا از ریسک ها و نکات حقوقی که ممکن است در این مسیر برای شما پیش بیاید، آگاه شوید. برای فروش شرکت رتبه ۵ خود بهتر است با کارشناسان حقوقی مشورت نمایید.

 

خرید رتبه پیمانکاری
خرید رتبه پیمانکاری

 

خرید رتبه پیمانکاری

 

شرایطی که شرکت های پیمانکار و مشاور جهت اخذ رتبه باید فراهم نمایند به شرح زیر می باشد:

  • شرکت متقاضی باید در اداره ثبت شرکت ها و موسسات تجاری به صورت قانونی به ثبت رسیده باشد
  • شرکت متقاضی نباید هیچگونه سوء سابقه حرفه ای داشته باشد
  • هیچ یک از اعضای هیئت مدیره و کارکنان امتیاز آور نباید کارمند ارگان های دولتی باشند
  • شرکت متقاضی باید کلیه دستورالعمل ها و ضوابطی که پیش نیاز اخذ رتبه است را به درستی اجرا کند
  • شرکت متقاضی باید سابقه فعالیت خود را در رشته مورد نظر ارائه دهد.

گاهی اوقات شرکت های فاقد رتبه، اقدام به خرید رتبه پیمانکاری می نمایند. اما باید بدانید خرید رتبه نیاز به آگاهی از شرایط و ضوابط آن دارد که بدون اطلاع از آن ها امکان بروز مشکل دور از انتظار نیست.

 

خرید و فروش شرکت رتبه دار
خرید و فروش شرکت رتبه دار

 

خرید و فروش شرکت رتبه دار

 

در مرحله اول به شرکت های پیمانکار که درخواست رتبه بندی دارند، رتبه ۵ اعطا می گردد. مدت زمان اعتبار این مجوز دو سال است و شرکت هایی که می خواهند به اجرای پروژه های پیمانکاری ادامه دهند و با سازمان های دولتی همکاری کنند باید نسبت به تمدید گواهی رتبه خود اقدام نمایند.

امروزه با توجه به نیازی که شرکت های پیمانکاری به اخذ رتبه دارند، بازاری برای خرید و فروش شرکت رتبه دار پدید آمده است. اما وارد شدن به این بازار نیز ریسک های مربوط به خود را دارد که باید به آن ها توجه شود.

 

خرید شرکت مشاور رتبه دار 

برای رتبه بندی شرکت های مشاور، مواردی چون، امکانات نرم افزاری، نیروی امتیاز آور، نظارت های انجام شده، مبلغ قراردادها و … مورد بررسی کارشناسان قرار می گیرد. هر کدام از این آیتم ها امتیاز مربوط به خود را دارد. شرکتی که بتواند امتیاز بالاتری بگیرد، شایسته دریافت رتبه بهتر است.

اما گزینه دیگر برای اخذ رتبه، خرید شرکت مشاور رتبه دار می باشد.

 

فروش رتبه پیمانکاری
فروش رتبه پیمانکاری

 

فروش رتبه پیمانکاری

 

شرکت های پیمانکار که امکانات خود را ارتقا داده و در انجام فعالیت های خود پیشرفت کرده باشند، شایستگی ارتقا رتبه پیمانکاری را دارند. اما تشخیص این شایستگی به عهده کارشناسان معاونت برنامه ریزی و راهبردی نهاد ریاست جمهوری می باشد. امضا قراردادهای کلان، اضافه کردن افراد امتیاز آور، ارتقا امکانات مهندسی و نرم افزاری و … می تواند در ارتقا رتبه پیمانکاری موثر باشد.

گاهی اوقات شرکت های دارای رتبه که از امتیاز خود استفاده نمی کنند اقدام به فروش رتبه پیمانکاری خود می نمایند.

 

5/5 - (7 امتیاز)
مشاوره رایگان