اخذ رتبه مشاور ساختمان آموزشی، بهداشتی، درمانی

 

اخذ رتبه مشاور ساختمان آموزشی بهداشتی درمانی
اخذ رتبه مشاور ساختمان آموزشی بهداشتی درمانی

 

مراحل اخذ رتبه مشاور ساختمان آموزشی، بهداشتی، درمانی

 

برای اخذ رتبه مشاور ساختمان آموزشی، بهداشتی، درمانی باید به خوبی شرایط و مراحلی که مربوط رتبه بندی است را بشناسید. در این صورت می توانید رتبه ای که مربوط به فعالیت شرکت تان می باشد را دریافت کنید. بسیاری از شرکت هایی که به ثبت می رسند به فرایند بعد از ثبت شرکت مانند رتبه بندی توجه نمی کنند. آنها بعد از مدتی دیگر قادر به فعالیت نخواهند بود چرا که مشتریان به این شرکت ها اعتماد ندارند. سازمان ثبت شرکت ها سایت مشخص شده ای برای ارائه رتبه دارد. این سایت به نام سامانه ساجات شناخته می شود که باید مدارک را در آن بارگذاری کنید. در ادامه توضیحاتی که مربوط به اخذ رتبه مشاور ساختمان های آموزشی، درمانی و بهداشتی می باشد را برای شما توضیح می دهیم.

 

مدارک ضروری برای رتبه بندی شرکت های ساختمانی

برای رتبه بندی مشاور ساختمان آموزشی، بهداشتی، درمانی باید مدارکی که سامانه درخواست می کند را به ترتیب ارسال نمایید. مشخصاتی که مربوط به اعضای هیئت مدیره است را باید به طور کامل در سامانه بارگذاری نمایید. مشخصات مربوط به کارت پایان خدمت، مدارک شناسایی، آدرس و شماره تلفن محل سکونت را باید در قسمت مربوطه قرار دهید. آخرین صورتجلسه ای که مربوط به شرکت است را باید برای رتبه بندی تحویل دهید. تقاضانامه، اساسنامه، شرکت نامه و هر یک از مدارک دیگری که مربوط به شرکت می باشد را می توانید تحویل دهید تا به درخواست تان رسیدگی شود.

ارائه مدارک تحصیلی هر یک از کارکنان شرکت یکی از مدارک مهمی است که برای رتبه بندی مشاور ساختمان آموزشی، بهداشتی، درمانی بررسی می شود.  در صورتی که مدرک هر یک از اعضای هیئت مدیره کمتر از کارشناسی باشد، نمی توانید رتبه بالایی برای شرکت خود دریافت نمایید. ارائه اظهارنامه یکی از مهمترین اقداماتی می باشد که برای کسب رتبه باید انجام دهید. رضایت نامه ای که کارکنان در سال های قبل از شرکت داشته اند را باید تحویل دهید تا درخواست تان به خوبی بررسی شود. بعد از اینکه مدارک را به صورت اینترنتی تحویل دادید باید به صورت حضوری مدارک را به سازمان مربوطه ببرید.

 

مدارک لازم برای رتبه بندی شرکت های ساختمانی
مدارک لازم برای رتبه بندی شرکت های ساختمانی

 

عوامل امتیاز آور برای اخذ رتبه مشاور ساختمان آموزشی، بهداشتی، درمانی

تمامی مدارکی که برای اخذ رتبه مشاور ساختمان آموزشی، بهداشتی، درمانی نیاز داشتید را در ابتدای مطلب معرفی کردیم. اما باید به خوبی بدانید که برخی از مدارک و شرایط موجب می شوند رتبه تان بالاتر برود. اگر شرکت در دوره های آموزشی که مربوط به فعالیتش می باشد شرکت کند، می تواند رتبه بیشتری را اخذ نماید. همچنین باید بدانید که در صورت توان مالی بالای شرکت، رتبه شرکت افزایش پیدا خواهد کرد. اگر توان مالی هر یک از شرکت ها مناسب باشد یعنی می توانند پروژه های بیشتری را انجام دهند. این مسئله به این معنی است که تجربه بهتری در زمینه فعالیت شان کسب می نمایند.

مدرک تحصیلی هر یک از کارکنان شرکت یکی دیگر از مواردی است که برای کسب رتبه مشاورین ساختمان آموزشی، بهداشتی، درمانی اهمیت دارد. این عامل را زمان رتبه بندی شرکت در نظر می گیرند و تمامی مدارک مربوط به اعضای هیئت مدیره را بررسی می کنند. قراردادهای بسته شده شرکت یکی از موارد مهمی می باشد که برای رتبه بندی به آن توجه می کنند. در صورتی که شرکت قراردادهای بیشتری بسته باشد یعنی توانایی بهتری دارد. این مسئله موجب می شود که بتواند سریعتر رتبه بهتری کسب کند.

 

شرایط رتبه بندی شرکت های ساختمانی

یکی از مهمترین شرایطی که زمان اخذ رتبه مشاور ساختمان آموزشی، بهداشتی، درمانی باید به آن دقت داشته باشید این است که ابتدا شرکت تان را به ثبت برسانید. داشتن تجربه کاری یکی از مهمترین شرایطی است که شرکت ها برای کسب رتبه باید به آن دقت داشته باشید. شرکت هایی که درخواست اخذ رتبه دارند باید کد اقتصادی و کد کارگاهی دریافت کنند. امکانات پشتیبانی و همچنین ساختار مدیریتی از دیگر مواردی می باشند که به عنوان شرایط رتبه بندی اهمیت زیادی دارند. داشتن پروژه های مهم که محوریت آنها نشان دهنده توانایی مهندسان می باشد اهمیت زیادی خواهد داشت. با توجه به این موارد می توانید رتبه مناسبی برای شرکت خود کسب نمایید.

 

شرایط اخذ رتبه شرکت های ساختمانی
شرایط اخذ رتبه شرکت های ساختمانی

 

 دریافت رتبه مشاور ساختمان آموزشی، بهداشتی، درمانی و فعالیت های شرکت

 

شرکت ها بعد از کسب رتبه مشاورین ساختمان آموزشی، بهداشتی، درمانی باید  فعالیت هایی که مشخص شده می باشد را به درستی انجام دهند. البته پیش از ارائه رتبه این فعالیت ها بررسی می شوند. در صورتی که شرکت ها آنها را انجام داده باشند رتبه بهتری کسب می کنند. تخصص در شهرسازی یکی از مهمترین فعالیت های این شرکت ها است. همچنین باید بدانید که تخصص ساخت انواع ساختمان های بهداشتی درمانی و آموزشی در این رتبه اهمیت زیادی خواهد داشت. مشاورین این شرکت باید در معماری داخلی تخصص داشته باشند. برای طراحی شهری هم باید دوره های لازم را گذرانده باشند.

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان