راهنمای اخذ رتبه مشاور ساختمان های آموزشی ، ورزشی و بهداشتی روانی

 

اخذ رتبه مشاور ساختمان های آموزشی ورزشی و بهداشتی روانی
اخذ رتبه مشاور ساختمانهای آموزشی ورزشی و بهداشتی روانی

 

اخذ رتبه مشاور ساختمان های آموزشی ، ورزشی و بهداشتی روانی

 

یکی از این گروه ها که تخصصی است و اهمیت زیادی دارد شهرسازی می باشد. از آنجایی که حیطه کاری این گروه بسیار گسترده می باشد چند زیرگروه برای آن تعریف کرده اند. مشاور ساختمان هایی که آموزشی، و ورزشی هستند یکی از زیرگروه ها می باشد. به طور کلی باید به خوبی بدانید که ساخت بناهای متفاوت باید بر اساس کاربری بنا انجام شود. اگر می خواهید برای ساخت ساختمان های آموزشی، ورزشی و بهداشتی روانی اقدام کنید باید به امکانات و تجهیزات خاص ساختمان دقت نمایید.

 

چه مواردی روی رتبه بندی مشاور ساختمان های آموزشی، ورزشی و بهداشتی روانی تاثیر دارد ؟

عقد هر یک از قراردادها برای شرکت های مشاور دارای اهمیت زیادی است. هر یک از کارفرمایان برای دریافت رتبه مشاور به مدارک خاصی نیاز دارند. سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور جهت ارزیابی کردن فعالیت های شرکت های مشاور، رتبه های متفاوتی را در نظر گرفته است. رتبه هایی که صادر می شوند بر اساس شرح فعالیت های شرکت ها هستند. ارزیابی ها به وسیله کارشناسانی که در هر یک از گروه ها تخصص دارند انجام می گردد. معیارهایی جهت تایید کردن صلاحیت شرکت های ساختمانی در نظر گرفته خواهد شد. سوابق حرفه ‌ای شرکت، دانش پرسنل شرکت و همچنین تجهیزات و توان مالی شرکت از جمله مهمترین معیارهای تایید صلاحیت هستند.

 

شرایط اخذ رتبه مشاور برای ساختمان های آموزشی، ورزشی و بهداشتی روانی
شرایط اخذ رتبه مشاور برای ساختمان آموزشی ورزشی و بهداشتی روانی

 

شرایط اخذ رتبه مشاور برای ساختمان های آموزشی، ورزشی و بهداشتی روانی

 

هر یک از شرکت های مشاور که توانسته اند کد خود را به ثبت برسانند جهت اخذ رتبه مشاور می توانند درخواست شان را ارائه دهند. در مرحله اول جهت تایید کردن صلاحیت در شرکت، باید تمامی قوانین عمومی را رعایت کنند. هر یک از مواردی که مربوط به احراز هویت و صلاحیت شرکت ها است را در دسته بندی های متفاوت مشخص کرده اند. در محاسبه کردن امتیاز شرکت های مشاور، رشته های متفاوتی وجود دارند. تخصص پرسنل به عنوان یکی از مهمترین عوامل دریافت رتبه به شمار می رود.

 برای ارزیابی اصولی و دقیق گواهی رتبه مشاور باید رشته تحصیلی هر یک از پرسنل شرکت بررسی شود. هر یک از اعضای شرکت باید تمامی مدارک تحصیلی شان را ارائه دهند تا رتبه شان مشخص گردد. برخی از  شرکت هایی که به دنبال دریافت رتبه یک هستند باید تخصص و تجربه بیشتری کسب کنند. اگر هر یک از اعضای شرکت رشته ‌های تخصصی شان با فعالیت شرکت مرتبط باشد می‌ توانند امتیاز بیشتری کسب نمایند. برای ارزیابی کردن دقیق و اصولی رشته های تحصیلی باید ضریب اولویت هر یک از آنها را بررسی نمایید. ضریب اولویت هر یک از رتبه بندی شرکت های مشاور طبق استانداردهای مشخص شده تعیین می گردد.

 

چه مدارکی برای تعیین رتبه مشاور باید تحویل داده شود ؟

 مدارکی که نیاز است برای اخذ رتبه مشاور ساختمان های آموزشی، ورزشی و بهداشتی و روانی ارائه دهید در دسته بندی های متفاوتی هستند. مشخصات مدیرعامل، مشخصات سهامداران، مشخصات شرکت، مشخصات محل شرکت و همچنین تعهد نامه کارکنان از مهمترین مدارک اخذ رتبه به شمار می روند. مشخصاتی که مربوط به پرسنل امتیاز آور است، تقاضای رتبه بندی شرکت و اطلاعاتی که مربوط به گواهی رتبه قبلی است را کارشناسان باید برای اخذ رتبه تحویل دهند.شما می توانید با کارشناسانی که اخذ رتبه را به آسانی انجام می دهند مشورت کنید. آنها به خوبی شما را راهنمایی می کنند تا رتبه بالایی برای مشاور شرکت دریافت نمایید. هر یک از مدارک را از نظر معتبر بودن باید بررسی نمایید و سپس آنها را تحویل دهید.

 

"<yoastmark

 

مراحل اخذ رتبه مشاور

 

 بسیاری از امور اداری امروزه به صورت اینترنتی پیگیری می شود. در واقع پیگیری هر یک از مراحل دریافت رتبه مشاور به صورت اینترنتی بسیار آسان می باشد.  بر همین اساس شما برای دریافت رتبه مشاور ساختمان های آموزشی، ورزشی و بهداشتی و روانی می توانید به صورت اینترنتی اقدامات لازم را انجام دهید. متقاضیانی که می خواهند رتبه شرکت مشاور خود را دریافت کنند باید به سایت ساجات مراجعه نمایند. بر اساس روال کاری این سامانه فرایندی که مربوط به ثبت نام می باشد را متقاضیان باید رعایت کنند. تمامی مدارک درخواستی باید به درستی بارگذاری شوند.

 بعد از ثبت نام، متقاضی نیاز است که تمامی مدارک ضروری برای دریافت اخذ رتبه مشاور را تحویل دهد. امکانات شرکت، توان مالی شرکت، سابقه کاری شرکت و تخصص شرکت و مدارک ثبت شرکت از جمله مدارکی است که باید تحویل داده شود. بعد از اینکه مدارک در سامانه بارگذاری می شوند متقاضی باید تایید کارشناسی مدارک را دریافت کند. پس از دریافت کردن تایید کارشناسی از متقاضی درخواست خواهد شد که مدارک را به سازمان ارسال نماید. در صورتی که پرونده به صورت فیزیکی تایید شود رتبه شرکت مشخص خواهد شد. رتبه مشاور هر یک از شرکت ها به عواملی که بیان کردیم بستگی دارد.

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان