اخذ رتبه و گرید مشاور تاسیسات بالادستی روزمینی

 

اخذ رتبه مشاور تاسیسات بالادستی روزمینی
اخذ رتبه مشاور تاسیسات بالادستی روزمینی

 

اخذ رتبه مشاور تاسیسات بالادستی روزمینی

 

یکی از مهمترین تخصص هایی که مربوط به نفت و گاز می باشد تاسیسات بالادستی روزمینی است. برای اخذ رتبه مشاور تاسیسات بالادستی روزمینی باید تخصص و فعالیت‌ های مشاورین شرکت به طور کامل معرفی شود. هر یک از تخصص هایی که مربوط به رشته نفت و گاز هستند در دسته بندی خاصی قرار می ‌گیرند. اولویت ۱ تا ۳ را برای تخصص تاسیسات بالادستی روزمینی در نظر می گیرند. شما اگر بتوانید رتبه یک را برای مشاور تاسیسات بالادستی رو زمینی دریافت کنید خدمات تان را با اطمینان بیشتر به مشتریان معرفی خواهید کرد. در واقع رتبه یک نشان دهنده توانایی و تخصص بالای شرکت می باشد. هر یک از افرادی که می خواهند به شرکت‌ های تاسیسات بالادستی روزمینی اعتماد کنند به رتبه مشاور شرکت توجه می نمایند.

 

فعالیت تخصصی شرکت برای رتبه بندی مشاور تاسیسات بالادستی روزمینی

 یکی از مهمترین نکاتی که زمان اخذ رتبه مشاور تاسیسات بالادستی روزمینی باید به آن دقت داشته باشید فعالیت ‌های تخصصی این رشته است. بررسی خطوط لوله جریانی به عنوان مهم‌ ترین فعالیت‌ تخصصی تاسیسات بالادستی شناخته می ‌شود. تمامی کارهایی که مربوط به تاسیسات جانبی و سازه های صنعتی می باشد را در این شرکت انجام می دهند. نظارت کردن روی تمامی عملیات هایی که مربوط به اجرا است به عنوان یکی دیگر از فعالیت ‌های مشاور تاسیسات بالادستی می باشد.

مطالعات فنی و همچنین بهینه سازی کردن تاسیسات به عنوان یکی از مهمترین فاکتورهایی شناخته می‌ شود که برای دریافت رتبه مشاوره تاسیسات بالادستی و روزمینی باید به آن دقت داشته باشید. نصب و راه اندازی و همچنین مراکز تفکیک و تجمیع برای واحد بهره برداری به عنوان یکی دیگر از فاکتورهای رتبه بندی شرکت می باشد. هر یک از این نکات که معرفی کردیم را برای دریافت گواهی رتبه مشاور تاسیسات بالادستی و روزمینی در نظر می‌ گیرند. اگر می ‌خواهید رتبه یک را برای شرکت دریافت کنید باید فعالیت ‌های تخصصی شرکت را به طور کامل بشناسید.

 

فاکتورهای مهم اخذ رتبه مشاور تاسیسات بالادستی روزمینی

 

 برای اخذ رتبه مشاور تاسیسات بالادستی روزمینی باید فاکتورهایی که روی رتبه بندی تاثیر می گذارد را بشناسید. طبق مدارکی که کارشناسان سازمان تحویل می‌ گیرند رتبه‌ بندی تان را انجام می‌ دهند. در صورتی که مدارک تحصیلی کارشناسان و اعضای هیئت مدیره شرکت با فعالیت شرکت مطابقت داشته باشد رتبه بالاتری کسب خواهید کرد. بطور کلی یک از مدارک تحصیلی افراد فعال در شرکت نباید کمتر از لیسانس باشد. در صورتی که مدرک تحصیلی آنها با رشته تخصصی شرکت مطابقت نداشته باشد رتبه یک به شرکت ارائه نمی گردد.

شرکت های مشاور رتبه ۱ تا ۳ را می توانند بر اساس نوع مدارک و تخصصی که دارند تحویل بگیرند. تخصص شرکت یکی از مهمترین مواردی است که زمان ثبت گواهی رتبه مشاور تاسیسات بالادستی روزمینی به آن توجه می‌ شود. در صورتی که هر یک از افراد فعال شرکت تخصص و تجربه زیادی داشته باشند می ‌توانند رتبه یک را دریافت کنند. برای دریافت رتبه مشاوره تحصیلات بالادستی و روزمینی باید شرکت را به گونه ‌ای ثبت کنید که دو سوم اعضای هیئت مدیره مدرک شان کارشناسی باشد. هر یک از اعضا در زمینه های تخصصی خود باید فعالیت کنند و بالاتر از ۷ سال بیمه داشته باشند. البته باید بدانید که اگر یکی از اعضای هیئت مدیره بیمه اش ۷ سال باشد ارائه گواهی بیمه برای دیگر اعضاء الزامی نیست.

 

شرایط و مدارک لازم اخذ رتبه مشاور تاسیسات بالادستی روزمینی
شرایط و مدارک لازم اخذ رتبه مشاور تاسیسات بالادستی روزمینی

 

مدارک لازم برای رتبه بندی مشاور تاسیسات بالادستی روزمینی

 

برای اخذ رتبه مشاور تاسیسات بالادستی روزمینی باید مدارک مورد نیاز را به ترتیب ارائه دهید. اگر مدارک به ترتیب ارائه داده نشوند در ثبت رتبه ‌بندی اختلال ایجاد خواهد شد. تعهدنامه ای که مربوط به تک تک اعضای هیئت مدیره است یکی از مهمترین مدارک برای دریافت رتبه می باشد. مدارک تحصیلی هر یک از مهندسین و آخرین نامه ای که گواهی تایید انجام کار را نشان می دهد یکی دیگر از مدارک ثبت رتبه به شمار می‌ رود. آدرس و شماره تماس تمامی اعضا و کارکنان که در شرکت امتیاز آور هستند باید برای دریافت گواهی رتبه مشاور تاسیسات بالادستی روزمینی تحویل داده شود. اصل گواهی نامه ای که مربوط به رتبه بندی شرکت است را باید تحویل دهید. البته این گواهینامه در صورتی که شرکت رتبه قبلی داشته باشد ارائه داده خواهد شد.

 تمامی قراردادهای شرکت که در ۱۵ سال گذشته انجام شده همراه با جزئیات و کپی باید ارائه داده شود. آخرین اظهارنامه های مالیاتی و آخرین صورتجلسه های تنظیم شده جهت نقل و انتقال به عنوان یکی دیگر از مدارک کسب رتبه مشاور تاسیسات بالادستی روزمینی است. مدارک ثبت شرکت کپی کارت پایان خدمت، کپی شناسنامه، کپی کارت ملی هر یک از اعضای امتیاز آور و اعضای هیئت مدیره باید تحویل داده شود. تمامی این مدارک را شما به صورت اینترنتی باید در وب سایت ساجات ثبت کنید. بعد از آن کارشناسان از شما درخواست می کنند که به صورت حضوری مدارک را تحویل سازمان دهید تا ثبت رتبه به صورت قانونی انجام شود.

 

3/5 - (2 امتیاز)
مشاوره رایگان