نحوه اخذ رتبه مشاور شبکه توزیع و ایستگاه های کاهش فشار گاز

 

اخذ رتبه مشاور شبکه توزیع و ایستگاه های کاهش فشار گاز
اخذ رتبه مشاور شبکه توزیع و ایستگاه های کاهش فشار گاز

 

اخذ رتبه مشاور شبکه توزیع و ایستگاه های کاهش فشار گاز

 

اخذ رتبه مشاور شبکه توزیع و ایستگاه های کاهش فشار گاز یکی از مهمترین معیارهای نمایش صلاحیت مشاورین شرکت می باشد. شرکت ها زمانی که رتبه خوبی کسب می کنند می توانند خدمات بیشتری به مشتریان خود ارائه دهند. شما زمان رتبه بندی شرکت ها رتبه یک تا سه را می توانید کسب نمایید. کسب هر یک از این رتبه ها به توان شرکت بستگی دارد. مدرک کارشناسی هیئت مدیره روی رتبه بندی شرکت تاثیر زیادی دارد. رتبه یک به عنوان بهترین رتبه شناخته می شود و رتبه ۳ را به عنوان رتبه پایین می شناسند.

انجام تمامی اموری که مربوط به اخذ گرید مشاور شبکه توزیع و ایستگاه های کاهش فشار گاز است بر عهده نظارت راهبردی است. البته شما برای اخذ رتبه ابتدا نیازی نیست که به صورت حضوری به این سازمان مراجعه کنید. باید از طریق سازمان ساجات به صورت الکترونیکی مدارک تان را ارسال کنید. کارشناسان تمامی مدارکی که ارسال کرده اید را به خوبی بررسی می کنند و سپس رتبه بندی شرکت را انجام می دهند. مزیت های رتبه بندی شرکت ها موجب شده که بسیاری از شرکت ها برای رتبه بندی اقدام نمایند.

 

شرایط لازم اخذ رتبه مشاور شبکه توزیع و ایستگاه های کاهش فشار گاز
شرایط لازم اخذ گرید مشاور شبکه توزیع و ایستگاه های کاهش فشار گاز

 

مزیت های رتبه بندی مشاور شبکه توزیع و ایستگاه های کاهش فشار گاز

دریافت رتبه مشاور شبکه توزیع و ایستگاه های کاهش فشار گاز مزیت های متنوعی دارد. در واقع شما زمانی که رتبه مناسبی برای شرکت تان کسب کنید یعنی اعتبار شرکت را افزایش داده اید. هر یک از شرکت هایی که رتبه بالاتری کسب کرده اند می توانند مشتریان بیشتری به دست آورند. رتبه بالاتر نشان دهنده توانایی بیشتر شرکت می باشد. رتبه بندی هر یک از شرکت های نفت و گاز را بر اساس امتیازاتی که شرکت کسب می کند انجام می دهند. ساختار مدیریتی، تجربه کاربری و امکانات پشتیبانی از جمله مواردی است که تعیین کننده رتبه می باشد.

دریافت گواهی مشاور شبکه توزیع و ایستگاه های کاهش فشار گاز تاثیر زیادی روی کسب موفقیت مناقصه خارجی و داخلی دارد. زمانی که شرکت ها رتبه بندی شوند می توانند به راحتی با مراکزی که دولتی هستند قرارداد ببندند. همچنین زمانی که رتبه بندی شرکت ها انجام شود شما می توانید از وام ها و تسهیلات بانکی نهایت بهره برداری را داشته باشید. هویت شرکت شما به رتبه ای که کسب می کنید بستگی دارد. اگر شرکت تان رتبه خوبی به دست آورد می توانید اعتماد دیگر سازمان ها را به دست آورید.

 

شرایط لازم اخذ رتبه مشاور شبکه توزیع و ایستگاه های کاهش فشار گاز

 

برای اخذ رتبه بندی مشاور شبکه توزیع و ایستگاه های کاهش فشار گاز باید به شرایط کلی رتبه بندی دقت داشته باشید. ثبت شرکت که می کنید باید موضوع فعالیتش با امکانات شرکت مطابقت داشته باشد. دریافت کد کارگاهی و کد اقتصادی یکی از دیگر شرایطی است که باید به آن دقت داشته باشید. تمامی مهندسینی که در شرکت کار می کنند باید امتیاز آور باشند. تمام وقت بودن هر یک از مهندسین یکی از مهمترین نکاتی است که اهمیت زیادی دارد. داشتن تجربه کاری هر یک از مهندسین یکی از دیگر شرایطی می باشد که باید به آن دقت داشته باشید.

یکی از دیگر مواردی که در مورد شرایط کسب رتبه مشاور شبکه توزیع و ایستگاه های کاهش فشار گاز اهمیت دارد، داشتن پروژه شاخص می باشد. پروژه ای که در شرکت راه اندازی می شود باید محوریت طراحی اش بر اساس پایه یک باشد. پایه یک بودن محوریت طراحی یکی از مهمترین شرایطی است که باید رعایت شود. از دیگر شرایطی که زمان رتبه بندی اهمیت زیادی دارد این است که هیئت مدیره مدرک تحصیلی شان کارشناسی باشد. مرتبط بودن مدرک با نوع فعالیت اهمیت زیادی دارد. ساختار مدیریتی و امکانات پشتیبانی مناسبی هم نیاز است که در شرکت رعایت شود.

 

مدارک لازم جهت اخذ رتبه مشاور شبکه توزیع و ایستگاه های کاهش فشار گاز
مدارک لازم جهت رتبه بندی مشاور شبکه توزیع و ایستگاه های کاهش فشار گاز

 

مدارک مورد نیاز برای رتبه بندی مشاور شبکه توزیع و ایستگاه های کاهش فشار گاز

 

برای اخذ رتبه مشاور شبکه توزیع و ایستگاه های کاهش فشار گاز باید مدارکی که مورد نیاز است را تحویل کارشناسان دهید. در صورتی که شرکت رتبه قبلی داشته است باید رتبه قبلی را ارائه دهید. از آخرین صورت جلسه ای که مربوط به سهامداران می باشد باید یک نسخه ارائه دهید. این مدرک برای متقاضیانی که حقوقی هستند ضروری می باشد. تصویر مدرک شناسایی و مدرک تحصیلی از دیگر مدارکی است که باید تحویل داده شود. اصل تصویر مدرک تحصیلی برای بازدید هر یک از کارشناسان سازمان ضروری می باشد.

تعهدنامه ای که مربوط به عدم دخالت کردن کارمندان دولت است از دیگر مدارک گواهی رتبه مشاور شبکه توزیع و ایستگاه های کاهش فشار گاز می باشد. اظهارنامه های مالیاتی را باید تحویل کارشناسان دهید تا ترازنامه های سود و زیان بررسی شود. گواهی هر یک از کارکردها از دیگر مدارکی است که باید تحویل داده شود. گواهی تامین اجتماعی و مدارکی که مربوط به سوابق شرکت است را هم  زمان رتبه بندی نیاز است که تحویل دهید.

 

3/5 - (2 امتیاز)
مشاوره رایگان