سوابق بیمه تامین اجتماعی افراد امتیازآور

 

سوابق بیمه تامین اجتماعی افراد امتیازآور
سوابق بیمه تامین اجتماعی افراد امتیازآور

 

روند دریافت سوابق بیمه تامین اجتماعی افراد امتیازآور

 

برای دریافت سوابق بیمه تامین اجتماعی افراد امتیازآور باید به سامانه ای که مربوط به تامین اجتماعی است مراجعه کنید و مراحل دریافت سوابق را طی نمایید. هر یک از کارفرمایان و شرکت ها برای اینکه لیست بیمه پرسنل خود را رد کنند به سوابق بیمه نیاز دارند. رتبه بندی شرکت هایی که از یک تا ۵ است و در رشته های ۱۱ گانه فعالیت می کنند، باید اطلاعات پرسنل خود را به طور کامل وارد نمایند. از سایت بیمه تامین اجتماعی اطلاعات را دریافت می کنند و سپس آنها را به سامانه ساجات ارسال می نمایند. مراحلی که باید برای دریافت سوابق بیمه تامین اجتماعی اعضای امتیاز آور شرکت طی کنید را در ادامه معرفی می کنیم.

 

دریافت سوابق بیمه تامین اجتماعی افراد امتیازآور از وب سایت تامین اجتماعی

یکی از مهمترین مراحلی که برای دریافت سوابق بیمه باید به آن دقت داشته باشید مراجعه به سایت تامین اجتماعی است. هر یک از سوابق بیمه که شامل کد کارگاه، میزان حقوق دریافتی و …. می باشد را می توانید از این سامانه دریافت کنید. اگر شما یکی از اعضای امتیازآور هستید برای دریافت سوابق بیمه تامین اجتماعی افراد امتیازآور شرکت، زمانی که به وب سایت مراجعه کنید کد ۱۲ رقمی را مشاهده خواهید کرد. در واقع با استفاده از این کد دیگر نیازی نیست که سوابق بیمه را به صورت چاپی در اختیار سازمان ساجات قرار دهید.

این کد را برای دریافت سوابق بیمه تامین اجتماعی اعضای امتیازآور به سازمان ساجات ارائه می دهید تا تمامی سوابق بیمه تان به طور کامل بررسی شود. زمانی که فرد وارد لینک نامبرده می شود صفحه ای برای آن نشان داده خواهد شد. این صفحه آزمایشی است که باید روی گزینه نارنجی بزند. اگر می خواهید از طریق موبایل وارد سامانه شوید باید روی گزینه ای که به رنگ قرمز است بزنید. پس از آن گزینه ورود به سامانه را بزنید تا کد دریافت شود.

 

یکسان بودن کد ملی با شماره تلفن برای دریافت سوابق بیمه

زمانی که برای دریافت سوابق بیمه تامین اجتماعی اعضای امتیازآور وارد سامانه می شوید کارد آبی رنگی را مشاهده می کنید. این کادر دارای اطلاعات مهمی است. شما باید در این مرحله شماره موبایل خود را چک کنید تا از درست بودن آن اطمینان خاطر داشته باشید. شماره ملی تان باید با شماره ملی که سیم کارت ثبت نام شده است یکی باشد. در صورتی که مطابقتی بین این دو شماره وجود نداشته باشد باید سیم کارتی که متعلق به کد ملی تان است را خریداری کنید. درج شماره تلفن در این سامانه ضروری می باشد، چرا که برای ارتباط با سامانه به این شماره نیاز دارید.

 

تاییده ارسال زمان کسب سوابق بیمه تامین اجتماعی اعضای امتیازآور

در مرحله بعدی دریافت سوابق بیمه تامین اجتماعی افراد امتیازآور باید کدملی و شماره تلفن وارد شود. بعد از اینکه ثبت نام انجام شود کد تاییده دریافت خواهید کرد. پس از دریافت تاییده باید وارد سامانه شوید، برای اینکه وارد سامانه شوید نیاز است که روی گزینه ورود به سامانه بزنید. در این مرحله نیاز است که کد کاربری و رمز عبورتان را وارد نمایید. صفحه های متنوعی را در این مرحله مشاهده می کنید که از ۳ قسمت تشکیل شده اند. کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران از جمله صفحات مهم هستند. در بخش بیمه شدگان هر اطلاعاتی که مربوط به خدمات سوابق بیمه است بررسی می شود.

 

مرحله نهایی دریافت سوابق بیمه تامین اجتماعی افراد امتیازآور از وب سایت تامین اجتماعی
مرحله نهایی دریافت سوابق بیمه تامین اجتماعی افراد امتیازآور از وب سایت تامین اجتماعی

 

ایجا کد رمز برای کسب سوابق بیمه

در مرحله بعدی کسب سوابق بیمه تامین اجتماعی اعضای امتیازآور، باید برای ساخت کد رمز اقدام کنید. برای ساخت این کد نیاز است که روی گزینه ارسال به صندوق شخصی بزنید. برای وارد شدن به این صندوق ابتدا باید از قسمت بالای صفحه به بخش اصلی بروید و سپس روی گزینه تامین اجتماعی من بزنید. زمانی که روی این گزینه کلیک کنید می توانید صفحه های متنوعی را مشاهده نمایید. در این صفحات شما درخواست های من، درخواست های پشتیبانی و صندوق شخصی را باید بررسی نمایید. فردی که کارفرما است در این صفحه می تواند تمامی تعاملات را به سازمان ارسال کند.

 

مرحله نهایی صدور مجوز برای گواهی سوابق بیمه تامین اجتماعی اعضای امتیازآور

 

فرد متقاضی در مرحله بعد دریافت سوابق بیمه تامین اجتماعی افراد امتیازآور، باید به قسمت لیست که در بخش پایین قرار گرفته است مراجعه نماید. بعد از وارد شدن به این بخش باید روی گزینه عملیات گزینه بزند. پس از اینکه وارد بخش صدور مجوز استعلام می شود می تواند مدت یک سال را برای مجوز انتخاب کند. پس از آن می تواند روی گزینه ای که مربوط به صدور مجوز است بزند. این بخش برای صدور مجوز طراحی شده است.

هر یک از اطلاعاتی که در این بخش ارائه می گردند بر اساس پنل مخصوص برای دستگاه های دولتی ارسال می گردند. سازمان برنامه و بودجه می تواند هر یک از اطلاعات را از طریق این وب سایت بررسی کند و استعلام بگیرد. کد رمز که مربوط به مرحله آخر سوابق بیمه است ۱۲ رقمی می باشد و این کد را در قسمت زیرین ستون می توانید مشاهده کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان