مشاوره حقوقی ثبت شرکت و قوانین تاسیس شرکت در مشاوره حقوقی

 

مشاوره حقوقی ثبت شرکت
مشاوره حقوقی ثبت شرکت

 

مشاوره حقوقی ثبت شرکت به چه منظوری انجام می گیرد؟

 

مشاوره حقوقی ثبت شرکت به منظور ثبت انواع شرکت های تجاری انجام شده و برای هدف خاصی انجام می گیرد. برای این نوع مشاوره ها باید از برنامه ریزی خاصی استفاده شود. واقعیت این است که ثبت شرکت بدون انجام مشاوره های مناسب امکان پذیر نخواهد بود. مشاوره حقوقی ثبت شرکت باید توسط روش های خاصی انجام گیرد. اگر شما ثبت شرکت را به صورت مناسب انجام ندهید، مشکلات جدی در آینده تجربه خواهید نمود. مشاوره های لازم باید به منظور انجام فعالیت های خاصی انجام بگیرد. از آن جا که فرایند ثبت شرکت بسیار کار پیچیده ای می باشد، لازم است که از مشاوره های خاصی برای ثبت این شرکت ها استفاده شود. مشاوره ثبت شرکت معمولا برای شرکت های مختلفی انجام می شود که آن ها را این گونه دسته بندی  می کنیم.

 

دسته بندی انواع شرکت ها

همان طور که قبلا اشاره کردیم، شرکت ها به چند دسته کلی تقسیم بندی می شوند که عبارتند از:

  • شرکت های سهامی عام و خاص
  • شرکت های مسئولیت محدود
  • شرکت های تضامنی
  • شرکت های نسبی
  • شرکت های تعاونی
  • شرکت های تجاری

مشاوره حقوقی ثبت شرکت برای هر دسته از این شرکت ها به سبک و سیاق خاصی انجام می گیرد و باید از روش های خاصی برای ثبت این شرکت ها استفاده شود. برای این که محیط بهتری برای ثبت شرکت ایجاد کنید، در ابتدا باید نوع این شرکت را بشناسید. در ادامه خواهید توانست که مشاوره حقوقی ثبت مناسب تری را ارائه دهید.

 

نکاتی در مورد انواع شرکت ها

  • از نمونه هایی که در بالا به آن اشاره کردیم، شرکت های تضامنی جهت رفع مشکلات خود به صورت فرد به فرد مسئول هستند و هر یک از اعضای شرکت، به نوعی در روند کار شرکت موثر بوده و در آن مسئولیت کامل دارد.
  • تشکیل یک شرکت مستقل از مهم ترین ویژگی ها و مزیت های یک شرکت تجاری است. این شرکت دارای معایب خاصی نیز می باشد برای مثال هیچ مسئولیتی برای شرکا در قبال شرکت در نظر گرفته نشده است. این موضوع می تواند یک ضرر برای شرکت های خاص باشد و باید تمهیداتی برای آن در نظر گرفته شود.
  • مشاوره حقوقی ثبت شرکت برای شرکت های سهامی خاص و عام با توجه به شرایط آن ها انجام می شود. برای ثبت این شرکت ها لازم است که سرمایه لازم را به صورت دقیقی تعیین و برآورد کنید. در این صورت مشاوره ثبت شرکت به صورت اصولی برای شما انجام خواهد گرفت.
  • شرکت مسئولیت محدود هم از دیگر شرکت هایی است که نیاز به مشاوره اختصاصی دارد. مسئولیت های این شرکت بر عهده شرکای تجاری آن بوده و صفر تا صد کارها توسط این شرکا انجام خواهد شد.
  • شرکت های مختلفی وجود دارد که به صورت غیر خصوصی و به صورت عام اداره شده و فعالیت می کند. سهامی از این شرکت بین شرکا تقسیم نشده است و به صورت کلی مسئولیت آن بر عهده یک فرد خاص می باشد.
  • شرکت های تعاونی دارای شرکای زیادی خواهد بود و وظایف بین شرکا تقسیم بندی خواهد شد. مشاوره حقوقی ثبت شرکت برای این شرکت ها به منظور تسهیل در روابط کاری شرکا و یکسان سازی اهداف شرکت بیشتر انجام خواهد گرفت.

 

قوانین ثبت شرکت ها در مشاوره حقوقی
قوانین ثبت شرکت ها در مشاوره حقوقی

 

بیان قوانین ثبت شرکت ها در مشاوره حقوقی ثبت شرکت در elisabt.com

 

یکی از مهم ترین وظایف گروه مشاوره حقوقی ثبت شرکت، بیان قوانین ثبت شرکت برای افرادی است که قصد مشاوره با این مراکز را دارند. قوانین ثبت شرکت باید برای مراجعان به طور کامل بیان شود تا تمامی زوایای ثبت شرکت مشخص گردد. این قوانین به شرح زیر خواهند بود:

  • ثبت شرکت ها بر اساس قانون ماده ۱۹۵ باید بر اساس قوانین کلی ثبت شرکت انجام پذیرد و تخلف از این قوانین به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد. مشاوره حقوقی شرکت به بیان این قوانین کلی پرداخته و جزئیات لازم آن را برای شما ذکر خواهد کرد.
  • قانون ۱۳۱۰ اعلام می کند که اجرای قوانین ثبت شرکت بر اساس نظام نامه اجرایی تعیین شده و دستورالعمل آن باید به طور کامل اجرایی گردد.
  • اصلاحات لازم برای قوانین ثبت شرکت، در ماده قانونی ۱۳۱۱ به طور کامل بیان شده است. در هنگام مشاوره حقوقی ثبت باید از این قوانین و اطلاعیه ها آگاهی کامل پیدا کنید.
  • قانون دیگری در این زیر مجموعه اشاره به وجود دایره ای خاص برای ثبت شرکت ها در نهاد مربوطه دارد که وظیفه رسیدگی به پرونده هایی مشابه این مورد را بر عهده می باشد. مشاوره حقوقی تاسیس شرکت به منظور تسهیل ثبت شرکت در این بخش انجام می گیرد. مدارک لازم برای ثبت شرکت در این نهاد را می توان با کمک این بخش مشاوره را می توان به راحتی تهیه کرد. ماده ۳ در قانون ثبت شرکت ها به این موضوع نیز اشاره دارد و باید از متن به طور کامل مطلع شوید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان