شرایط اخذ رتبه مشاور مطالعات و اکتشاف و استخراج نفت و گاز

 

اخذ رتبه مشاور مطالعات و اکتشاف و استخراج نفت و گاز
اخذ رتبه مشاور مطالعات و اکتشاف و استخراج نفت و گاز

 

اخذ رتبه مشاور مطالعات و اکتشاف و استخراج نفت و گاز

 

اخذ رتبه مشاور مطالعات و اکتشاف و استخراج نفت و گاز یکی از زیرگروه های مشاوران نفت و گاز می باشد. برای اینکه گواهی رتبه مشاور مطالعات و اکتشاف و استخراج نفت و گاز را دریافت کنید باید صلاحیت لازم را داشته باشید. به همین دلیل هر یک از کارشناسانی که رتبه بندی زیرگروه های نفت و گاز را انجام می دهند صلاحیت شرکت شما را به خوبی بررسی می کنند. یکی از مهمترین فاکتورهایی که روی رتبه بندی رتبه مشاور مطالعات و اکتشاف و استخراج نفت و گاز نقش دارد، مدرک تحصیلی هیئت مدیره است. بعد از اینکه ثبت شرکت را انجام دهید شرایط لازم برای رتبه بندی را فراهم کنید.

برای دریافت رتبه مشاور مطالعات و اکتشاف و استخراج نفت و گاز نیاز است که تمامی شرایط رتبه بندی را داشته باشند. رتبه بندی این تخصص از یک تا ۵ است. بر اساس نوع مدارک هیئت مدیره و توان اجرایی و مالی شرکت، رتبه بندی انجام می شود. البته باید بدانید که فاکتورهای دیگری هم روی رتبه بندی نقش دارند. هر یک از این فاکتورها را اگر شرکت تان داشته باشد می تواند رتبه یک و یا دو را دریافت کنید. با دشاتن رتبه یک می توانید مشتریان بیشتری را به خدمات شرکت جذب کنید.

 

اولویت های رتبه مشاور مطالعات و اکتشاف و استخراج نفت و گاز

 

برای گرید مشاور مطالعات و اکتشاف و استخراج نفت و گاز باید اولویت های این تخصص را به خوبی بشناسید. هر یک از اولویت های رتبه بندی این شرکت عبارت است از :

 

اولویت های اخذ رتبه مشاور مطالعات و اکتشاف و استخراج نفت و گاز
اولویت های اخذ رتبه مشاور مطالعات و اکتشاف و استخراج نفت و گاز

 

  1. رتبه یک مشاور مطالعات و اکتشاف و استخراج نفت و گاز

در صورتی که شما می خواهید مدرک یک را برای گواهی رتبه مشاور مطالعات و اکتشاف و استخراج نفت و گاز دریافت کنید باید شرایط لازم را فراهم کنید. یکی از مهمترین شرایطی که شرکت باید داشته باشد مدرک مناسب و کاربردی هیئت مدیره است. مدرک کارشناسی هر یک از اعضای هیئت مدیره نیاز است که مهندسی نفت، مهندسی حفاری، استخراج، اکتشاف و زمین شناسی باشد. در صورتی که این مدارک را هر یک از اعضای هیئت مدیره داشته باشند می توانند رتبه یک را برای مشاور شرکت دریافت کنند.

 

  1. رتبه دو مشاور مطالعات و اکتشاف و استخراج نفت و گاز

برای دریافت اخذ مشاور مطالعات و اکتشاف و استخراج نفت و گاز که در اولویت دو قرار می گیرد، مدارک تحصیلی هیئت مدیره باید در گروه خاصی باشند. مهندسی نفت، مهندسی معدن، مهندسی بهره برداری نفت، ژئوفیزیک و پتروفیزیک به عنوان مهمترین مدارکی شناخته می شوند که رتبه دو را مشاور شرکت رقم می زنند. دقت داشته باشید که اگر بتوانید مدارک اولویت یک را بعد از مدتی فراهم کنید می توانید برای تمدید رتبه اقدام نمایید.

 

  1. گواهی رتبه مشاور مطالعات و اکتشاف و استخراج نفت و گاز در اولویت ۳

رشته های تحصیلی هر یک از اعضای هیئت مدیره برای رتبه مشاور مطالعات و اکتشاف و استخراج نفت و گاز با دیگر اولویت ها فرق می کند. هیئت مدیره برای اینکه اولویت سه را دریافت کنند باید مدرک کارشناسی شان ژئوتکنیک، فرایند و مدیریت پروژه باشد. دقت داشته باشید که مدیریت پروژه آنها باید بر اساس پایه مهندسی باشد. در غیر این صورت با درخواست آنها موافقت نخواهد شد.

 

  1. رتبه چهار مشاور مطالعات و اکتشاف و استخراج نفت و گاز

رشته هایی که اولویت چهار برای دریافت رتبه مشاور مطالعات و اکتشاف و استخراج نفت و گاز دارند دسته بندی شان با دیگر رشته ها متفاوت است. افراد هیئت مدیره در صورتی که رشته تحصیلی شان مهندسی شیمی، ایمنی و بازرسی، مواد، متالوژی، مهندسی صنایع و مهندسی پتروشیمی باشد می توانند رتبه چهار دریافت کنند. شرکت هایی که اولویت ۴ دارند می توانند مدارک تخصصی مربوط به رشته نفت و گاز را دریافت کنند تا رتبه های بالاتری کسب نمایند.

 

  1. رتبه پنجم مشاور مطالعات و اکتشاف و استخراج نفت و گاز

اولویت پنجم برای دریافت رتبه مشاور مطالعات و اکتشاف و استخراج نفت و گاز طبق استانداردهای مشخص شده ای اعلام می شود. افرادی که رشته تحصیلی شان مکانیک، تاسیسات، محیط زیست، مهندسی برق گرایش، کنترل و …. باشد می توانند برای دریافت رتبه پنجم اقدام کنند. بسیاری از افراد به دریافت رتبه ۵ اکتفا نمی نمایند و برای اخذ رتبه بالاتر اقدامات لازم را انجام می دهند. شما برای دریافت رتبه بالاتر باید مدارک تحصیلی که ذکر کردیم را ارائه دهید.

 

مدارک لازم برای اخذ رتبه مشاور مطالعات و اکتشاف و استخراج نفت و گاز
مدارک لازم برای اخذ رتبه مشاور مطالعات و اکتشاف و استخراج نفت و گاز

 

مدارک ضروری برای اخذ رتبه مشاور مطالعات و اکتشاف و استخراج نفت و گاز

 

یکی از مهمترین نکاتی که زمان اخذ رتبه مشاور مطالعات و اکتشاف و استخراج نفت و گاز باید به آن دقت داشته باشید ارائه مدارک است. یکی از مهمترین مدارکی که برای رتبه بندی باید تحویل دهید، مدرک تحصیلی می باشد. در واقع مدرک تحصیلی اعضای هیئت مدیره تعیین کننده رتبه بندی شرکت می باشد. توان اجرایی و توان مالی شرکت از دیگر مواردی به شمار می رود که روی رتبه بندی تاثیر زیادی دارد. شما باید هر نوع مدرکی که نشان دهنده تجربه کاری و مالی تان می باشد را ارائه دهید تا طبق آن مدارک رتبه بندی شرکت تان انجام شود.

 

5/5 - (1 امتیاز)
مشاوره رایگان